caffeineaddict skrev:Ska vi se specialen tillsammans i helgen på något vänster, så att alla sparar den tills dess isf?
Rombat skrev:Helt klart för på min front.noike skrev:caffeineaddict skrev:Ska vi se specialen tillsammans i helgen på något vänster, så att alla sparar den tills dess isf?
Jag är för.
gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Hemma hos dig med projektorn på lördag eftermiddag då, Martin?
:eek: jag släpper inte in er här igen!
får fortfarande skrubba bordet efter att du hällde currymat på det.
noike skrev:gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Hemma hos dig med projektorn på lördag eftermiddag då, Martin?jag släpper inte in er här igen!
Jag skulle aldrig få för mig att spilla currymat, nykter som onykter. Får jag komma och titta?
gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Hemma hos dig med projektorn på lördag eftermiddag då, Martin?jag släpper inte in er här igen!
caffeineaddict skrev:gaspode skrev:caffeineaddict skrev:Hemma hos dig med projektorn på lördag eftermiddag då, Martin?jag släpper inte in er här igen!
Ajfan, bidde det så illa? Jag förlorade iaf en tröja i processen, så du kan njuta av att veta att jag har lärt mig att sådant slår tillbaka mot en själv (plus, såklart, att jag inte är sådär säker på att det var just jag som spillde den, men men...).
caffeineaddict skrev:Då var det bara tröjan som dog då och det var ärligt talat long overdue. Dessutom fick jag en liknande och snyggare i julklapp, tänkte nog introducera den till världen i morgon.
Off skrev:Jag måste faktiskt säga att jag blev besviken på specialen. Kanske det sämsta Green Wing-avsnittet av dem alla.
Off skrev:Jag måste faktiskt säga att jag blev besviken på specialen. Kanske det sämsta Green Wing-avsnittet av dem alla.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare