noike skrev:Ja. Tyvärr lider första säsongen av att de till stor del glömt bort dramabiten men när de väl kommer ihåg det så tar det fart och blir genuint rörande och antagligen det mest psykedeliska som visas just nu. (Och då menar jag inte i form av fantasier som Scrubs eller Ally McBeal -- här händer sakerna på riktigt.)
Illyria skrev:Är det fortfarande värt att (snabbt) ta sig igenom säsong 1 eller går det bra att hoppa in i säsong 2, eller när det nu blir bättre?
Illyria skrev:Är det fortfarande värt att (snabbt) ta sig igenom säsong 1 eller går det bra att hoppa in i säsong 2, eller när det nu blir bättre?
Illyria skrev:En castingfråga: Hur länge är Lake Bell med i serien? Hon lär ju ha lämnat den för att spela in Surface.
noike skrev:Illyria skrev:En castingfråga: Hur länge är Lake Bell med i serien? Hon lär ju ha lämnat den för att spela in Surface.
Hon borde försvinna mot slutet av säsong ett. Någongång mellan avsnitt 12-17.
Nej, det gör man inte det minsta. Jag jublade lite tyst.Illyria skrev:Har bara sett 3 avsnitt nu men det känns inte som jag kommer sakna henne.noike skrev:Hon borde försvinna mot slutet av säsong ett. Någongång mellan avsnitt 12-17.Illyria skrev:En castingfråga: Hur länge är Lake Bell med i serien? Hon lär ju ha lämnat den för att spela in Surface.
wyndham skrev:Boston Legal har ingenting på The Practice säsong 8. Om någon har råkat glömma det.
Denny Crane skrev:The world needs to hear from Denny Crane! TiVo me will ya!
Tam skrev:Ett maner jag lagt mig till med som jag finner lite störande: när jag pratar om nånting är jag väldigt ivrig att gestikulera tydligt fram och tillbaka med parallella händer. Jag vet vem jag skyller på.
caffeineaddict skrev: (spoiler 3.19) Den hysteriskt skrattande Phyllis Diller kommer förfölja mig i mina mardrömmar...
noike skrev:Dålig hjärna du har.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Dålig hjärna du har.
Du med, om det tagit dig så här lång tid att märka att jag har det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare