noike skrev:Lätta s2 spoilers Lite synd att de redan använt Tony Head
That. Is not. A problem. Darn it...
noike skrev:Lätta s2 spoilers Lite synd att de redan använt Tony Head
adolvsson skrev:noike skrev:Lätta s2 spoilers Lite synd att de redan använt Tony Head
That. Is not. A problem. Darn it...
AKS skrev:Well, om man ser till att de (spoiler S3) återanvänder tjejen i 2.12 till att bli ny följeslagare...
Tam skrev:Give us Head. (höhö)
AKS skrev:Well, om man ser till att de (spoiler S3) återanvänder tjejen i 2.12 till att bli ny följeslagare...
Tam skrev:Tony Head spelade ju headmaster sist. Genial foreshadowing att det blir Head som Master. Kan inte se att det kan vara på nåt annat sätt än så.
noike skrev:Oh. Jag gillar hur du tänker. Kan vi få RTD att tänka som du också?
adolvsson skrev:Casanova är RTD i gammal vanlig toppform, med David Tennant i titelrollen.
THE DOCTOR: That is sheer murder.
DALEK: No. Extermination.
Och för att det är en Doctor Who-tråd kan jag ju nämna jag sett tre avsnitt av den urgamla s1.
The Daleks fick väl en halvlam introduktion. MenTHE DOCTOR: That is sheer murder.
DALEK: No. Extermination.
var coooolt.
Avsnitt tre när dom bara var ombord på Tardis och fienden var intern misstro var bra. Interna stridigheter är ju the drama we are craving jämt. Hartnell-doktorn är inte riktigt samma filantrop som det nya milleniumets doktorer.
"Torchwood" Undergoes Reshooting
"Doctor Who" spin-off series "Torchwood" that was due to premier in winter has run into technical problems which has apparently forced the BBC to re-shoot much of the series.
According to a source for the Sci-Fi Pulse website, "What was originally going to be a dark and brooding series has suddenly gone all bright and glossy". Why? Seems the flashy Panasonic HD cameras are having problems working in low light. He adds "A lot of tape has been junked. Scenes re-shot in full lighting".
The series follows a group of renegade criminal investigators in modern-day Cardiff who make use of alien technology that has fallen to Earth. Production was originally scheduled to run from May to October, with airing to begin around October/November. No word on what delays will ensue due to these problems.
noike skrev:http://www.youtube.com/watch?v=Q2AJUruJ7zE
David Tennant lagar mat och pratar skottska. Antar att det sista är motivation nog till att se det för vissa.
adolvsson skrev:Lite väl tyst om Torchwood, va? Göra nåt åt det.
Serien kommer börja sändas under vecka 43 enligt BBC, räknat på den 21 oktober till den 27:e, med den 22:e som troligt datum efter vad jag kunde läsa mig till.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare