sus@n skrev:Är det något convent på gång eller något annat inom buffyverse som är riktigt viktigt att veta som jag inte vet?
Glorificus skrev:* En åttonde Buffysäsong kommer i comic book-formatet... officiellt åttonde säsong alltså, som Joss ligger bakom.
sp1keout skrev:WOOOOW!!!
(spoiler hela serien av buffy/angel) Skulle det innebära att hon dejtar den där... vad det nu var (kommer inte ihåg). När Spike och Angel var i Rom och bla.bla...!
Förnya mitt minne, snälla!
sus@n skrev:Comic formen låter intressant! Är det liksom en serietidning?... och kommer man kunna få tag i det i Sverige?
noike skrev:adolvsson postade den här i en annan tråd -- ingen aning om vilken däremot --
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson postade den här i en annan tråd -- ingen aning om vilken däremot --
Passande nog tidningens egen, klistrade, tråd. Jag vet, jag vet, jag är skrämmande logisk ibland.
Q: When are there going to be new episodes of Buffy?
A: Never. The show ended years ago, Mutant Enemy (the production company) has disbanded, the actors are doing other stuff now. Sorry, but it's over. Addendum: SEASON 8Has BEGUN.. Episode one is already out.. It's in comic book form.
LWes skrev:HeY skrev:Är Lost verkligen en kultserie? En kultserie ska väl inte vara så populär?
Men fansen är ju som en kult, och det är väl det som deffinerar en kultserie?
eriked skrev:"Wikipedia is the best thing ever. Anyone in the world can write anything they want about any subject, so you know you are getting the best possible information."
"Seriously, we're supposed to watch 'Buffy' together," says David Klimas, Rieschick's partner of nine years and a real estate agent in Washington. "But I'm still on Season 4, and Kurt's already on 5. I'm going, 'Oh my God! I can't believe what's happening!' but Kurt already knowsDawn is a ball of energy! It's so annoying."
AKS skrev:Ja, om man ser det som en lista över smak är det konstigt. Trots att jag aldrig kom förbi det där tråkiga avsnittet i S3 eller om det var S4 (Farscape) efter min låååånga paus. Damn! Men Star trek: TNG gillade jag då det begav sig men ser jag avsnitten nu är jag inte alls lika förtjust.
Buffy på tredje plats är dock mumma!
AKS skrev:Det var det första avsnittet av Farscape jag såg efter ett långt upphåll. Runt det tredje-femte avsnittet av tredje eller fjärde säsongen:
Handlade om den grå tjejen och några typer i en grotta som hoppade. Det är det enda jag kommer ihåg. Efter det checkade jag tyvärr ut. Fick aldrig mer nån lust att se ett Farscape-avsnitt...
AKS skrev:Jag gillade ju Farscape så jag kommer nog tillbaka, men jag vill vänta nåt år till tills jag glömt det mesta och kan se om från början. Att göra ett långt uppehåll mitt i en säsong var idiotiskt. Dessutom var uppehållet så långt att jag hunnit glömma en massa saker.
AKS skrev:herdware: Kan inte ha varit S2 för jag vet att jag sett hela S2 så noikes gissning är nog rätt.
AKS skrev:
Så förvirrande det blev...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare