ey skrev:kan någon göra om listan eller nått på första sidan! sån här anarki går inte för sig!
Done, my dear.
ey skrev:kan någon göra om listan eller nått på första sidan! sån här anarki går inte för sig!
LWes skrev:Kan inte jag få en specialtitel? Kom igen! Jättesnälla! Jag vill vara 'Pirate King'! Kom igen, snälla! Det blir kul! Kom igen!![]()
![]()
![]()
![]()
:idea:
![]()
![]()
ey skrev:hrm... men Off blev väl chosen för han gick över 10 000 gränsen först? eller? jag minns inte, jag var säkert full. alla andra över 10 000 är slayers förutom jag som är TEH MASTER!!!
The Fucking Easterbunny skrev:jaha, då har jag bara 599 inlägg kvar, sen e jag outa here!
eller nu 598... ja ja
The Fucking Easterbunny skrev:The Fucking Easterbunny skrev:jaha, då har jag bara 599 inlägg kvar, sen e jag outa here!
eller nu 598... ja ja
jag är så fruktansvärt besviken på mej själv att jag missade när jag va tha devil! jag skulle ju ha slutat då å för alltid varit ett mysterium
meen... fast du kunde tänkt på oss och bara redigerat dina tidigare 666 inlägg.The Fucking Easterbunny skrev:jag är så fruktansvärt besviken på mej själv att jag missade när jag va tha devil! jag skulle ju ha slutat då å för alltid varit ett mysterium
The Fucking Easterbunny skrev:The Fucking Easterbunny skrev:jaha, då har jag bara 599 inlägg kvar, sen e jag outa here!
eller nu 598... ja ja
jag är så fruktansvärt besviken på mej själv att jag missade när jag va tha devil! jag skulle ju ha slutat då å för alltid varit ett mysterium
The Ankh skrev::( Jag missade oxå när jag var det. Och n'är jag hade 6666. I'm basically screwed.
noike skrev:The Ankh skrev::( Jag missade oxå när jag var det. Och n'är jag hade 6666. I'm basically screwed.
Third times the charm. Ser fram emot firandet av din 66666:e postning.
The Ankh skrev:noike skrev:The Ankh skrev::( Jag missade oxå när jag var det. Och n'är jag hade 6666. I'm basically screwed.
Third times the charm. Ser fram emot firandet av din 66666:e postning.
Troru det kommer hända?
caffeineaddict skrev:Ankhan: Apropå postantal är det dags att börja sätta fart om du skulle vara ikapp mig runt nyår.
The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:Ankhan: Apropå postantal är det dags att börja sätta fart om du skulle vara ikapp mig runt nyår.
Haha, never gonna happen man.
sp1keout skrev:Jag märkte inte ens att jag hade blivit en Scooby, fan vad snyggt det ser ut! Tack.
eynosh skrev:sp1keout skrev:Jag märkte inte ens att jag hade blivit en Scooby, fan vad snyggt det ser ut! Tack.
Du borde få en egen titel tycker jag. Pm:a Zaxx och fråga om han har lust och ändra din till något du tycker om.
sp1keout skrev:eynosh skrev:sp1keout skrev:Jag märkte inte ens att jag hade blivit en Scooby, fan vad snyggt det ser ut! Tack.
Du borde få en egen titel tycker jag. Pm:a Zaxx och fråga om han har lust och ändra din till något du tycker om.
Är jag så pass speciell?
Tinkerbelle skrev:Jag vill också vara speciell! Ge mig en egen titel! NU! puss snälla?
eynosh skrev:sp1keout skrev:eynosh skrev:sp1keout skrev:Jag märkte inte ens att jag hade blivit en Scooby, fan vad snyggt det ser ut! Tack.
Är jag så pass speciell?
Det tycker jag. Det gäller och våga fråga.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare