LWes skrev:Du ser mycket och snabbt! Det är bra!
LWes skrev:Kan du tänka dig Buffster att du bara kommit HALVVÄGS tills du är ifatt? Och du har ju ändå sett långt.
sp1keout skrev:Jag läser sociologi... men åh, får ångest för att det går så dåligt :/
LWes skrev:Jag har sett till avsnitt 99 av Naruto. Det är väldigt bra.
sp1keout skrev:436 RAW.
Båten: WOW!
Eller som de stod i pratbubblan "UOOOOOOOO DEKE KAKKOI!" (Som jag fritt översatt skulle vilja säga "Sååå stooor, och cool!!!)"
Sanjis kommentar var rolig "Kicchin misero!! Kicchen!!" (Visa mig köket!!) ^^ Söt han är.
Resten av kapitlet verkade handla om Frankys decision. Hände inte så mycket...
Tob skrev:Jag funderar på att verkligen ge Animie en chans under jullovet. Eller nja, göra ett nytt försök, gjorde ett hyfsat seriöst försök för ett par år sedan. Så vart börjar man, One Piece? En kompis som är helt inne i Animie föreslog Bleach framför One Piece? Eller något annat?
Tob skrev: (spoiler Survivor 10x13) Seriöst, hur underbar var inte scenerna då Ian och Katie pratade ut? Herregud...kände precis hur Ian kände sig, likaså hur Katie kände sig. Nu kan jag ju inte påstå att jag ser mycket dokusåpor men varför tar man inte fasta på sånt här? det kändes verkligen genuint äkta, något jag aldrig har kännt i någon dokusåpa förr. Survivor är bäst!
The Buffster skrev:Har länge tänkt börja se någon anime, och nu har jag äntligen kommit mig för. Det var inte helt lätt att välja vilken, men mycket pga LWes enorma entusiasm och citat som dettaOff skrev:One Piece är så jäkla bra att man får tårar i ögonen.
så fick det bli One Piece.
The Buffster skrev:Jag gillar onekligen väldigt mycket med det. Det allra bästa är ... karaktärerna och den stora, detaljrika, underbara värld som successivt byggs upp.
sp1keout skrev:du kommer antagligen gilla Bleach också LWes
Veidit skrev:Jag kan även rekomendera serien Death Note
Veidit skrev:Bleach kan jag skarpt rekomendera
Missa inte detta om Naruto:
Caution, some manga spoilers follow! To everyone’s joy this weeks Jump does indeed confirm that the fillers will end this Spring and the series gets a brand new name!
Nya namnet innehåller en minimal spoiler så jag skriver inte ut det.
Jag kommer att posta när de nya icke fillers börjar och jag rekomenderar er att följa serien det är då den visar sina riktiga färger
Off skrev:Veidit skrev:Bleach kan jag skarpt rekomendera
Missa inte detta om Naruto:
Caution, some manga spoilers follow! To everyone’s joy this weeks Jump does indeed confirm that the fillers will end this Spring and the series gets a brand new name!
Nya namnet innehåller en minimal spoiler så jag skriver inte ut det.
Jag kommer att posta när de nya icke fillers börjar och jag rekomenderar er att följa serien det är då den visar sina riktiga färger
Meddela gärna när det börjar på riktigt igen. Då kan man börja se om en del av de gamla avsnitten så man kommer tillbaka in i serien. Jag älskade ju verkligen Naruto till fillersskiten började. Måste börja ticka upp mot ett år sedan jag såg ett avsnitt senast.
sp1keout skrev:Death Note-spoiler (mainsteam-anime/mangan nummer 2)
Orka fangirla L... :/
Shetani skrev:Oh, Death Note.![]()
Nån som vet var man kan hitta live-action filmen med engelska subs? Jag har den bara med kinesisk text, och det gör det lite svårare att uppfatta allting. o,o
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare