gaspode skrev:och yay! Detta-har-hänt-rösten var borta på senasta avsnittet!
(förlåt adolvsson)
That's it! Det var droppen! Fy fan! Nu dumpar jag den här jävla serien! JAG SÄGER UPP MIG!!
gaspode skrev:och yay! Detta-har-hänt-rösten var borta på senasta avsnittet!
(förlåt adolvsson)
adolvsson skrev:gaspode skrev:och yay! Detta-har-hänt-rösten var borta på senasta avsnittet!
(förlåt adolvsson)
That's it! Det var droppen! Fy fan! Nu dumpar jag den här jävla serien! JAG SÄGER UPP MIG!!
HeY skrev:Hård ironi eller är du seriös? Hard to tell sometimes
adolvsson skrev:HeY skrev:Hård ironi eller är du seriös? Hard to tell sometimes
Jag är fullständigt seriös. Jag tycker berättarrösten var en viktig del av varje avsnitt, hur den la upp för det som skulle komma, hur känslan redan då fastställdes. Utförandet, hans dialog, blev för mig en viktig del av historien. Utan den har jag ingen aning om hur jag ska kunna uppskatta serien, till den grad att jag inte ens vill försöka igen. Senaste avsnittet kändes tomt och tunt, och det var för att något saknades. Berättarrösten. Ja, han är precis så viktigt.
Det är synd. Heroes hade potential att bli något riktigt bra.
Tinwiel skrev:Haha.. adolvsson drygar sig..
HeY skrev:Tinwiel skrev:Haha.. adolvsson drygar sig..
Är han inte seriös? Nä, jag är förvirrad
Tinwiel skrev:Hmm. Jaha. Även Hanna kan ha fel. Men hon vet ändå bäst. För jag tycker inte att berättarrösten är så viktig. Men jag respekterar att adolvsson tycker det. Om han nu inte drygar sig..
Tob skrev:Tinwiel skrev:Hmm. Jaha. Även Hanna kan ha fel. Men hon vet ändå bäst. För jag tycker inte att berättarrösten är så viktig. Men jag respekterar att adolvsson tycker det. Om han nu inte drygar sig..
Det är klart, HVB!
Tinwiel skrev:Det var en filosofisk fråga. The man, the myth, the concept?
Tinwiel skrev:Nej, det tror jag inte, han är alldeles för snäll för det. He's one of the good guys (). Eller.. OMG! He's killing the world with irony! Evvvuuuuul.
Tinwiel skrev:Adolvsson sitter säkert och låter oss hållas.
noike skrev:Gissa adolvsson, bara en av dem är rätt, de andra är jättefel.
adolvsson skrev:noike skrev:Gissa adolvsson, bara en av dem är rätt, de andra är jättefel.
Jag gissar på herrn uppe till vänster, i den fina uniformen, eller han nere till höger med lustiga hatten, baserat på vad jag har i min garderob. Vänta, va?!
noike skrev:Himmler eller Jeffrey Tambor alltså? Nej, det var fel.
adolvsson skrev:noike skrev:Himmler eller Jeffrey Tambor alltså? Nej, det var fel.
Nu vet jag inte om jag vågar gissa vidare.
noike skrev:En ledtråd. Han nere i vänstra hörnet har sagt "Watching the Phantom Menace was like being molested by your uncle. On Christmas day." Det har inte han uppe till höger.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare