brat skrev:...varför ser inte jag ut sådär på några av mina bilder?
Glorificus skrev:Åh, vilken sångröst!!Och pjäsen verkade kul... synd att man inte kunde sitta i den publiken...
*Hela serien*
Varför fick man aldrig höra honom sjunga i QaF?! QaF the musical...
Ai skrev:Glorificus skrev:Åh, vilken sångröst!!Och pjäsen verkade kul... synd att man inte kunde sitta i den publiken...
*Hela serien*
Once more with lube...
Ai skrev:Glorificus skrev:Åh, vilken sångröst!!Och pjäsen verkade kul... synd att man inte kunde sitta i den publiken...
*Hela serien*
Once more with lube...
madskellig skrev:Tydligen var det premiär kväll för "Suddenly last summer" igår, Klicka här och bläddra ner på sidan så finns det en ny bild på Randy och Gale![]()
Ai skrev: Genast springer en hel flock utav fan fic författare och påtar ihop nya RPS's....![]()
Tinwiel skrev:Nej, inte förvånad. Inte sörjer heller. Hoppas Gale får nåt bättre att bita tänderna i. Då menade jag såklart bildligt talat. Det bokstavliga är mest i mitt huvud kanske.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Nej, inte förvånad. Inte sörjer heller. Hoppas Gale får nåt bättre att bita tänderna i. Då menade jag såklart bildligt talat. Det bokstavliga är mest i mitt huvud kanske.
Jag läste det där såååå fel, som att du bokstavligt talat ville att Gale skulle bita i ditt huvud.
Ai skrev:Fler avatarer!![]()
![]()
Tinwiel skrev:Nästa film!
Particles of truth. Vilken härlig film! Jag hade läst en negativ recension på imdb och hade inte så höga förväntningar så jag blev positivt överraskad. Den var varm, kändes genuin, sorglig, hoppfull och bra skådespelarprestationer, både från hon som spelade Lilly (som tydligen har skrivit manus och regisserat filmen också) och från Gale. Snyggt filmad. Jag ger den en 4a. Ingen klassiker kanske men jag gillade den.
Ai skrev:Tinwiel skrev:Nästa film!
Particles of truth. Vilken härlig film! Jag hade läst en negativ recension på imdb och hade inte så höga förväntningar så jag blev positivt överraskad. Den var varm, kändes genuin, sorglig, hoppfull och bra skådespelarprestationer, både från hon som spelade Lilly (som tydligen har skrivit manus och regisserat filmen också) och från Gale. Snyggt filmad. Jag ger den en 4a. Ingen klassiker kanske men jag gillade den.
Jag har sett den ett par gånger nu och gillar den mer och mer! Klart sevärd och värd tiden jag fick lägga ner på att få hem den (nästan två dygn...)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare