America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Spuffy » fre okt 20, 2006 18:57

Oj så bra att det finns ett nytt avsnitt! Då vet jag något att göra av min kväll som annars bara består av att försöka bli frisk från förkylningen min. Yay! I och för sig har jag annat att se också, men ändå!
Användarvisningsbild
Spuffy
omnomnomnom

Inläggav Tinwiel » fre okt 20, 2006 21:53

Men varför tar det sån tid för avsnitten att komma på mininova nu för tiden.. :(
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » fre okt 20, 2006 22:03

Ja, det är himla trist. Men kom ihåg att det varit likadant tidigare. Kanske inte S6, men S4 och S5. Då tror jag oftast jag laddade ner avsnitten på lördagar. Konstigt.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » fre okt 20, 2006 22:03

Ja just. Så var det. Det var först förra säsongen som dom kom dagen efter. Jag får ge mig till tåls tills imorrn. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » lör okt 21, 2006 13:58

Jag blir vansinnig
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » lör okt 21, 2006 14:13

Ja, vart är avsnittet! Jag skulle verkligen vilja ha det för att varva ner framför tvn en stund.. Seeeegt.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav dakota » lör okt 21, 2006 17:44

...
Senast redigerad av dakota mån okt 23, 2006 19:02, redigerad totalt 2 gånger.
dakota
Demon Fodder

Inläggav Matt » lör okt 21, 2006 20:36

7x05 eller 7x06 om man räknar första dubbel avsnittet som två
Tvillingarna fortsätter att rocka. I tidigare säsonger har de skickat ut två stycken samtidigt. Då kan de väl låta två stycken vinna den här säsongen. Vädligt synd att AJ åkte ut. Jag tycker hennes bilder var bättre än Jaedas. Och jag tror hon kunde ha gett mångafler bra bilder. Smellrose är duktig men hon försvinner lite då man inte tycker om hennes personlighet. Och sen CariDee med benen. När hon satt i soffan med Tyra höll min testestoronnivå att nå rekordhöjder. Sen tar hon ju otroliga bilder också. Hon såg ut som Angelina.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » sön okt 22, 2006 1:52

7x05
Jag är sugen på munkar .. OPRAH!? OPRAH!? Var är hon?
Detta var ett bra avsnitt iaf. Smellrose klagade över Monique men jag tycker hon är likadan. Jaja, man kan ju inte påstå att hon inte är duktig iaf. Tyckte inte att A.J skulle ha åkt ut, hade hellre sett Jaeda sticka. Hon är irriterande och inte det minsta attraktiv!

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön okt 22, 2006 3:58

Men fortfarande inget på mininova.. bara på reg-sidor. Oooorka. :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » sön okt 22, 2006 13:21

caffe har fixat! Bäst! den var en lång och hård helg utan min fix. ;)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » sön okt 22, 2006 14:32

7x06
Men neeeeej! AJ var ju en av mina absoluta favoriter! Hur kunde dom skicka ut henne efter en dålig bild och en dålig vecka, hennes tidigare bilder har ju varit skitbra. Fan! Jaeda har ju varit i botten i flera veckor. Nä-ä. Ok, att AJ verkade sakna lite motivation, men det gjorde väl Jaeda också? *sur* Nu vet jag inte vilken jag ska hålla på.. Jag måste bara säga att man kan gnälla på Melrose, men the girl is bringing it, hon gör ju bra ifrån sig. Är hon verkligen en sån bitch som alla säger? Jaja, jag har inte märkt det så mycket förutom skitsnacket förra avsnittet och sånt hatar jag ju, men i övrig så märks det inte så mycket. Dom andra tjejerna bor ju med henne så dom borde i och för sig veta..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » sön okt 22, 2006 15:37

Tinwiel skrev:Men fortfarande inget på mininova.. bara på reg-sidor. Oooorka. :rolleyes:

Det har funnit på torrentspy sedan i fredags. Du borde kollat där också ;)

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » sön okt 22, 2006 15:59

HeY skrev:
Tinwiel skrev:Men fortfarande inget på mininova.. bara på reg-sidor. Oooorka. :rolleyes:

Det har funnit på torrentspy sedan i fredags. Du borde kollat där också ;)

Oj, jag kollade torrentspy, men det var kanske i torsdags då.. eller så var det tidigare under fredagen. Ja, det spelar ingen roll nu, jag har fått tag på det. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor okt 26, 2006 19:12

Ska det inte vara ett nytt ANTM i dag?

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor okt 26, 2006 19:22

Jag trodde det, men inget har dykt upp.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor okt 26, 2006 19:28

:(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre okt 27, 2006 9:24

Det dök upp tillslut.

7.07 Jaeda kan bara prata om sitt hår och tar inga bra bilder, Brooke tar aldrig bra foton och har en jobbig personlighet, Eugena är bara blah. Alla tre kan få åka hem, one down, two to go.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » lör nov 04, 2006 21:24

Var det inget nytt ANTM denna vecka? Nu är den mer försenad än vanligt t.o.m. -- om det sändes ett nytt avsnitt alltså.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » lör nov 04, 2006 21:35

ja?! varför har det inte kommit än, jag mår inte bra av sånna här förändringar!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » sön nov 05, 2006 0:09

Det var ett avsnitt, men det var bara en recap plus lite intervjuer och sånt, har inte ens brytt mig om att kolla efter det.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » sön nov 05, 2006 0:26

Nej, då skippar jag det också. Har inte tid med sådana avsnitt. Har inte ens hunnit med att se senaste VM eller senaste BSG eller de senaste fyra av Weeds. Då har jag verkligen inte tid att se ett tråkigt recapavsnitt.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » sön nov 05, 2006 1:06

Jag tycker att dom borde kunna visa recapavsnitten som ett extra-avsnitt i anslutning till det riktiga istället. Irriterande att behöva vänta ännu en vecka på ett riktigt. Visst, det var "never before seen scenes" och intervjuer, men man är ju nyfiken på hur det kommer att gå ändå. Jag såg avsnittet, och det var ok, men ja.. jag visste ju hur det skulle gå ändå. :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav HeY » sön nov 05, 2006 3:21

Tinwiel skrev:Jag tycker att dom borde kunna visa recapavsnitten som ett extra-avsnitt i anslutning till det riktiga istället. Irriterande att behöva vänta ännu en vecka på ett riktigt. Visst, det var "never before seen scenes" och intervjuer, men man är ju nyfiken på hur det kommer att gå ändå. Jag såg avsnittet, och det var ok, men ja.. jag visste ju hur det skulle gå ändå. :rolleyes:

Håller med! Såna här avsnitt är bara irriterande och känns som en ursäkt för att dra ut på det hela. De dära extrascenerna känns också löjliga, det är också en ursäkt för att dra ut på det men få tittares intressemurfar att reagera.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LWes » sön nov 05, 2006 21:46

Det är ett bra sätt att kunna "komma ifatt" för tittare som inte sett så mycket tidigare i säsongen. Dom kan tänka "jaha, ett recapavsnitt. då kan jag börja följa serien", eller kanske inte, eftersom Top Model är en serie där man kan sätta sig in vart som helst!

Jag har inte gillat sånna här avsnitt tidigare, men den här säsongens Survivor-recap var verkligen bra, med nästan bara nya scener, och för att vara en recap var den verkligen bra.
Men hade Survivor inte varit min favorit hade jag nog inte tyckt så...
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Tinwiel » sön nov 12, 2006 18:00

But whyyyyyyyy!!! Måste jag vänta så jämt. Hate it.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » sön nov 12, 2006 19:53

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » sön nov 12, 2006 20:15

yey!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » mån nov 13, 2006 0:13

Noo, varför gick jag inte in på BF tidigare.. nu ska jag ju sova. Darn.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » mån nov 13, 2006 16:37

s7e09
bra att inte michelle åkte! jag gillar blondatjejen som inte är melrose, vad hon nu heter. jag hatar melrose för hon ler och är helt hyperpeppad på allt.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film