http://www.apple.com/trailers/dreamworks/eurotrip.html

sus@n skrev:Någon som vet hur det fungerar att ladda ner filmer? Jag laddar hem eurotrip från yazze nu.. filerna heter saker som .rar .nfo .sfv och en är en avi. sedan när man öppnar en mapp finns subtitles men hur får jag ner det på en skiva/öppnar det?
RalfiParpa skrev:sus@n skrev:Någon som vet hur det fungerar att ladda ner filmer? Jag laddar hem eurotrip från yazze nu.. filerna heter saker som .rar .nfo .sfv och en är en avi. sedan när man öppnar en mapp finns subtitles men hur får jag ner det på en skiva/öppnar det?
.rar = Själva filmen uppdelad i flera små filer, packa upp med WinRAR.
.nfo = En informationsfil från gruppen som "rippat" filmen som innehåller nödvändig fakta om bl.a. bildkvaliteten. Går att öppna med t.ex. anteckningar.
.sfv = En sorts kontrollfil som du måste öppna med ett SFV-program.
.avi = En "sample", det vill säga ett litet klipp från filmen för att ge en fingervisning om hur bra bildkvaliteten är.
Hoppas det hjälpte.
caffeineaddict skrev:Ralf: Har SFV-filerna någon vardagsanvändning? Det andra visste jag (även om det ändå var en bra genomgång), men SFV-filen har jag aldrig riktigt förstått vad jag har för nytta av. Jag brukar bara ta bort den.
What is an .SFV? -- An .SFV file is a tiny list of files and CRCs, which allow you to check to see if the files you have downloaded are exactly what you are expecting. The CRC algorithm used in .SFV files allows you to see if the file you have has been changed, even a single byte, since the .SFV file was created.
WillowGirl skrev:Vill se! främst pga Michelle T (ofcourse)
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare