"Veronica Mars" climbed to its best adults 18-34 (1.8/5) performance of the season, matching its second best delivery EVER in the demo. "Veronica" also tied its second best rating in the show's history in adults 18-49 (1.4/4).
"Veronica Mars" was on the rise this week, improving week to week by 20% in adults 18-34, 8% in adults 18-49, 6% in women 18-49 (1.9/4) and 9% in viewers (3.2mil).
caffeineaddict skrev:VM har gått och blivit en rycka-på-axlarna-men-ändå-mysig serie för mig. Jag bryr mig inte särskilt mycket alls om någon, stör mig på vissa saker, skrattar åt andra, men det är alltid ganska trevligt att titta på. Så även detta avsnitt. 3 av 5. Var ganska länge sedan ett VM-avsnitt förtjänade varken mer eller mindre.
caffeineaddict skrev:VM har gått och blivit en rycka-på-axlarna-men-ändå-mysig serie för mig. Jag bryr mig inte särskilt mycket alls om någon, stör mig på vissa saker, skrattar åt andra, men det är alltid ganska trevligt att titta på. Så även detta avsnitt. 3 av 5. Var ganska länge sedan ett VM-avsnitt förtjänade varken mer eller mindre.
Tam skrev:Tyckte 3x03 var bästa hittills på säsongen. Men fortfarande saknas lite av seriens gamla schvung.
caffeineaddict skrev:Schvung som saknas verkar vara lite av TV-höstens tema. Bortsett från The Wire.
Illyria skrev:Jag håller inte alls med, det är inte säsong 1 och allt är inte perfekt, men om säsongen fortsätter i 3.03-stil kommer jag vara väldigt nöjd.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Schvung som saknas verkar vara lite av TV-höstens tema. Bortsett från The Wire.
Nej? Eller det beror på vem du frågar. Inte mig, tror jag alldeles bestämt.
gaspode skrev:inte en enda kommentar till senaste VM-avsnittet än?
den här tråden som brukar vara så pålitlig.
gaspode skrev: (spoiler 3x04) VM utmärks lite av de otaliga huvudkaraktärer som är frånvarande i varje avsnitt
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare