eriked skrev:5x12
senaste avsnitten har varit riktigt underhållande.
jo, den kändes lite tveksamt.. men väntar med att dömma. Föresten, har dom inte gjort nått liknande i nån tidigare säsong?Var det bara jag som tyckte det var kul att hon kom upp färdigsminkad ur dna-badet?Nyx skrev:Men slutet när Anna Espinosa tar ett "DNA-bad" och förvandlas till ännu en Sydney var väl en av deras sämsta idéer hittills?
eriked skrev:jo, den kändes lite tveksamt.. men väntar med att dömma. Föresten, har dom inte gjort nått liknande i nån tidigare säsong?
eriked skrev:Var det bara jag som tyckte det var kul att hon kom upp färdigsminkad ur dna-badet?
Illyria skrev:Eftersom jag inte var helt nöjd med sista säsongen och speciellt inte avslutningen så nöjer jag mig med den här boxen istället.
XY skrev:Såg första säsongen nyligen och... den är bra. Inte jättebra. Det känns som om den saknar något, vet inte riktigt vad. Men klart sevärd ändå, och jag ångrar inte mitt köp även om jag inte kommer att köpa fler säsonger (såvida de inte dyker upp på någon superrea).
TheSlayerInMe skrev:Äntligen en tråd jag passar in iDet var min morbror som drog in mig i Alias. Jag ville börja se en ny serie och bestämde mig för Alias eller 24. Min morbror tyckte dock att Alias var lite mer min stil och det tackar jag honom för idag. Jag köpte säsong 1 den 12 april det här året. Satt som fastklämt vid tv:en och såg på det med spänning. Dock hann jag inte se det varje dag så det tod en månad att se klart första säsongen ungefär. Sen kom det stora racet. Dag in och dag ut satt jag och glodde på den underbara serien, helt besatt. Jag kunde inte gå ifrån. Avsnitt efter avsnitt, och efter yttligare 1 månad så var säsong 2, 3 och 4 utsedda. Det var inte mer än att köpa 5:an och se den allra sista säsongen. Sommarlovet började och jag började resa lite smått fram och tillbaka, fram och tillbaka, vilket tog iväg mycket dyrbar tid från mitt kära Alias. Men till slut var det över. Serien tog slut. Och som jag böla! 12:e juli 2007... datumet på dagen jag såg det allra sista avsnittet av Alias. Exakt 3 månader tod det för mig och se dom 5 säsongerna. Men glad är jag ändå. Utan den serien hade jag aldrig gjort det jag har gjort, tagit tag i mitt liv och tagit risker. Livet är för kort för att fega. Alias var serien som lyste upp mitt liv. Alias är serien jag alltid kommer älska <3
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare