Illyria skrev:En riktig 4.12 finns ute nu!
caffeineaddict skrev: (spoiler 4.13) Var det Michael som även sköt Bodie? Som sagts tidigare har de här filerna ibland varit väldigt mörka så jag blir faktiskt osäker på vem det var.
CheeseGuy skrev:Jag hittar inte 4.10 någonstans, var finns det? Råkade förstås se feldöpta 4.11 precis... Typiskt.
caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:Jag hittar inte 4.10 någonstans, var finns det? Råkade förstås se feldöpta 4.11 precis... Typiskt.
Aj!
Det finns på BitMeTV om ingen annan stans. Ska jag ta ner det åt dig? Eller vill du ha en inbjudan?
CheeseGuy skrev:caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:Jag hittar inte 4.10 någonstans, var finns det? Råkade förstås se feldöpta 4.11 precis... Typiskt.
Aj!
Det finns på BitMeTV om ingen annan stans. Ska jag ta ner det åt dig? Eller vill du ha en inbjudan?
Inbjudan vore schysst om du har.
caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:caffeineaddict skrev:CheeseGuy skrev:Jag hittar inte 4.10 någonstans, var finns det? Råkade förstås se feldöpta 4.11 precis... Typiskt.
Aj!
Inbjudan vore schysst om du har.
Som sagt, ganska hårda ratioregler dock, men jag hoppas du har möjligheten att låta datorn stå på ganska ofta? Sen hjälper det att vara snabb på nya torrents (+ att man ju kan dela ut det man eventuellt redan har på datorn).
CheeseGuy skrev:Jag ska se de två sista avsnitten ikväll, så för säkerhets skull: jag har fått tag på The_Wire.S04E12.SCR.XviD-CRX.avi och The_Wire.S04E13.SCR.XviD-CRX.avi. Det är rätt avsnitt, och har inga problem (att det saknas något till exempel) va?
caffeineaddict skrev:Nu kommer inte jag ihåg exakt vad den avkortade versionen av 4.13 hette, men om 4.13-filen är cirka 700 mb stor (till skillnad från 350 mb som den avkortade var), så är det rätt.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Nu kommer inte jag ihåg exakt vad den avkortade versionen av 4.13 hette, men om 4.13-filen är cirka 700 mb stor (till skillnad från 350 mb som den avkortade var), så är det rätt.
Då har jag också allt rätt utom tian. Har du kvar den?
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Nu kommer inte jag ihåg exakt vad den avkortade versionen av 4.13 hette, men om 4.13-filen är cirka 700 mb stor (till skillnad från 350 mb som den avkortade var), så är det rätt.
Då har jag också allt rätt utom tian. Har du kvar den?
Kan ta ner den på nytt. Men den borde finnas på poser-FTP:n? Jag lade upp den där för ett par dagar sen iaf.
Illyria skrev:AKS observera att vissa filer som finns ute är felmarkerade, fel avsnittsnr, så se till att få rätt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare