av adolvsson » ons okt 18, 2006 1:07
Sketcherna stör mig, fortfarande, inte det allra minsta. Tyckte visserligen dom var något bättre i det här avsnittet, vilket ändå inte betyder att jag skrattade en massa. Eller något.
Men i och med att det bara är brottstycken av alla sketcher, vet jag inte riktigt hur vi kan förvänta oss att dom ska bli roliga. Omöjligt att säga om dom skulle funka som helhet, när vi aldrig får uppbyggnad och slutpoäng i samma sketch, och oftast inget av dom.
För mig funkar det, som jag sagt förr, eftersom jag köper att det ska vara roligt. Jag köper när dialogen säger oss att Matt och Danny är lysande humorförfattare, liksom jag köper publikens skratt. Fast det kanske är lättare att göra ju mer inne man är i serien. Om man redan är såld. Som jag. Om man fortfarande känner sig osäker, eller inte gillar alls, kan det naturligtvis vara svårare att acceptera. Kanske. Jag vet inte.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch
Blogg |
Twitter |
Instagram |
Facebook |
LinkedIn