Illyria skrev:Vem var han i Dexter?
Namnet sviker mig nu, men gangsterbossen, han som beordrade mord och vars dotter den svarte polisen trakasserade på festen.
Illyria skrev:Vem var han i Dexter?
Illyria skrev:Kände inte alls igen honom, måste kika på det igen.
Edit: A little tan goes a long way.Men jag hade verkligen aldrig känt igen honom.
caffeineaddict skrev:The Office UK:s Dawn (kan inte namnet på skådisen, men det är hon som är Shaun of the Dead också) i Studio 60. Visste att jag glömde någon stencool när jag var inne i den här tråden härom dagen, men Per påminde mig.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:The Office UK:s Dawn (kan inte namnet på skådisen, men det är hon som är Shaun of the Dead också) i Studio 60. Visste att jag glömde någon stencool när jag var inne i den här tråden härom dagen, men Per påminde mig.
Huh. Var och vem? Jag kan inte placera henne i S60. Eller om det är i The Office hon är suddig för mig.
caffeineaddict skrev: (spoiler Studio 60 1.04) Hon är en av alla i Writers Room, hon är den som snackar precis innan killen kommer med den plagierade idéen i början av avsnittet.
adolvsson skrev:Fast det gjorde jag inte.
Illyria skrev:Andra avsnittet var likadant i stil och upplagt som piloten, you didn't miss much.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler Studio 60 1.04) Hon är en av alla i Writers Room, hon är den som snackar precis innan killen kommer med den plagierade idéen i början av avsnittet.
Aah... det är fortfarande väldigt suddigt, men jag är åtminstone med.
caffeineaddict skrev:http://hem.bredband.net/b282466/grab01969.jpg
Där. Och Gilmore Girls-Brian till höger om henne.
Illyria skrev:Summer Glau är med i veckans Supernatural också? Jag har inte haft tid att se avsnittet ännu.
Glorificus skrev:Illyria skrev:Summer Glau är med i veckans Supernatural också? Jag har inte haft tid att se avsnittet ännu.
Huh? Nä, inte Summer. Amber Benson var med i förrförra veckans avsnitt, 2x03.
Och Chad Lindberg, Dave från I Robot, You Jane, har en återkommande roll (Ash) i andra Supernatural-säsongen.
LWes skrev:Glorificus skrev:Och Chad Lindberg, Dave från I Robot, You Jane, har en återkommande roll (Ash) i andra Supernatural-säsongen.
Ash! Jag kännde inte igen honom. Dave? Inte en stor karaktär att komma ihåg dock.
Glorificus skrev:Illyria skrev:Summer Glau är med i veckans Supernatural också? Jag har inte haft tid att se avsnittet ännu.
Huh? Nä, inte Summer. Amber Benson var med i förrförra veckans avsnitt, 2x03.
noike skrev:Servitrisen i It's Always Sunny in Philadelphia i senaste House.
sp1keout skrev:Såg en baseballfilm från 2001 med Freddie Prinze Jr (Summer Catch) förrförra helgen tror jag det var.
I denna film fick man även imellanåt se Marc Blucas glimta med lite repliker, de spelade förövrigt i samma lag!
Mysig film också, värt att nämna. En riktig comance, med inte alldeles för mycket baseballinslag.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare