av sp1keout » fre nov 03, 2006 23:30
Buffiiiii~:
Vad jag har hört så kommer detta bli den sista säsongen O.C., och den kommer bara att hålla på i 14 avsnitt, en halv säsong.
Det är många intressanta saker du tar upp. När Seth återberättade Summers dikt från tredjeklass, när de åt frukost tillsammans på väg ner till Tijuana, fantastiska minnen. Säsong 2 så tappade de varandra på grund av att Seth "ran away", säsong 3 försvann gnistan ett tag, och nu, efter 5 månader ifrån varandra känns allting fel, det verkar som att en viss person är intresserad av Summer också. Jag hoppas de kan bygga upp en relation lagomt till säsongsfinalen och att de 2 blir nykära och riktiga lyckliga.
But what about Ryan?
Som du sa, första säsongen. Men jag skulle vilja säga: Fram till Thanksgiving-avsnittet (1x11 typ, va?), där har du världens bästa ungdomsdrama. Helt fantastiskt.
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.
Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.