Förresten, är du samma Averno som på dvdforum? Jag såg att du kommit hit från skrackfilm.org, men det skulle ha varit kul med ett sent nyförvärv från dvdforum.

Averno skrev:Ja du AKS. (Hmm nummerplåten på min andra bil för övrigt) Det är samma Averno i dvdforum, skrackfilm.org och Toetags forum.
Ett annat problem är att jag inte bara samlar på Buffy utan Extremlimiterade DVD:er, signerade DVD:er m.m..
Är man dum så..
Averno skrev:Klart att min AKS var en drömbil Det var denna modellen fast rödmetallic:.
Jag åkte fast i tullen med diverse Buffyprylar där säljaren skrivit ut rätt värde på kartongen, cirka 10 000:-. På Willows dress hade det ju blivit 30 000:- om man åkt fast....
Bruce Campbell är coolast i världen enligt uppslagsverk!Binchy skrev:Den Army of Darkness skulle få min man att dregla rejält... Bruce Campbell är en av världens coolaste enligt honom.
poser skrev:Så den där kursen i Quality assurance som hade med configuration management var kanske inte helt värdelös...
Averno skrev:Den här köpte jag för många år sedan genom en kontakt i usa:
Limited #00007/30000 och signerad av Sam Raimi (regissör) och Bruce Campbel (Coolast i världen). Dåpris 3500:-
Averno skrev:Tack Ai för länken till depp-tråden..
Averno skrev:Jag undrar om Binchy's man och ftwtysken skulle dreggla lika mycket över förstautgåvan av amerikanska orginalaffischen till Zombie och dessutom signerad av Lucio Fulci ??????
Averno skrev:Jag undrar om Binchy's man och ftwtysken skulle dreggla lika mycket över förstautgåvan av amerikanska orginalaffischen till Zombie och dessutom signerad av Lucio Fulci ??????
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare