brat skrev:Varför har jag inte sett QaF på två veckor?
Ai skrev:Shock! Gasp!
brat skrev:[Edit. Tråden var 30 sidor lång när jag började se tänker jag och bläddrar som en galning för att komma till rätt sida. Jag började se QaF den 21/4. Samma kväll som jag träffade mads för första gången hemma hos Fallen. Eller minns jag fel, hade vi träffats tidigare? Mitt starkaste minne av dig är från då vi cyklade hem och du for som en komet. Cyklar hon alltid så där galet, funderade jag. Men det visade sig att du hade fel på bromsarna eller något sådant. Hihi.
Ai skrev:Vilket skrivbordsunderlägg har du? *nyfiken*
brat skrev:Ai skrev:Vilket skrivbordsunderlägg har du? *nyfiken*
Ja, för det är ju det viktiga mitt här i min identitetskris.
Ai skrev:Minuspoäng såklart om:
- Deb smäller till honom för många gånger i huvudet
Ai skrev: (spoiler hela serien) - Justin definitivt flyttar in i loftet och får Brian att sluta sätta på allt som rör sig! Äh, wtf - händer det så är det definitivt GAME OVER!
brat skrev:Ai skrev: (spoiler hela serien) - Justin definitivt flyttar in i loftet och får Brian att sluta sätta på allt som rör sig! Äh, wtf - händer det så är det definitivt GAME OVER!
Du vet att alla skulle köpa det spelet och spela det om och om bara för att få GAME OVER så snabbt som möjligt. Alla skulle tävla om att få low score.
brat skrev:För övrigt löjligt snygg wallpaper. Men jag håller mig ändå till min.![]()
brat skrev:mads - grattis!! Jag ska ge dig ett citat i födelsedagspresent. Gissa vilket.
510
"I love you"
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare