Glorificus skrev:ftwtysken skrev:VAR ÄR HAYWIRE???
Han är ute och cyklar.
The Buffster skrev: (spoiler 2.07) Men att jämföra den nya killen med Gavin är en grov förolämpning mot Gavin måste jag säga, Gavin var ju bra.
LWes skrev:2x07
Han skulle tagit dealen då han fick åka till det där lyxiga fängelset, helt klart.
caffeineaddict skrev:The Buffster skrev: (spoiler 2.07) Men att jämföra den nya killen med Gavin är en grov förolämpning mot Gavin måste jag säga, Gavin var ju bra.
Men Kellerman är inte riktigt någon Lilah än han heller, så ser man på det relativt så fungerar det faktiskt.
Simon skrev:Är det så att den hoppat över en haj så gjorde den oavsiktligt det på väg mot stjärnorna. :-D
AKS skrev:Och rent karaktärsmässigt så hade jag hellre sett Sucre eller C-Note åka. Alla andra kan få vara kvar, men de två... dö ta mig 17!!
Glorificus skrev:SUGOI!!
The Buffster skrev:Har börjat se One Piece nu och sugoi är förmodligen det bästa ordet någonsin, så underbart. Såg att du hade skrivit en del om One Piece för ett tag sen, du funderar inte på att ta upp det igen? (eller har du kanske sett och skippat att kommentera)
Glorificus skrev:Ja, det finns på min "att se snart"-lista. När som helst nu. Tycker det är riktigt, riktigt bra!Och när jag gör det ska jag definitivt kommentera.
The Buffster skrev:Men med One Piece så blev jag mer beroende än vanligt. Därför har jag nu sett 60 avsnitt på mindre två veckor.
caffeineaddict skrev:En serie som du tycker är så bra borde ju onekligen vara något för mig. Eller handlar det om väldigt korta avsnitt?
Påminn mig om att du ska få locka mig ytterligare nästa gång vi träffas på MSN.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare