Oh, I looked into that philosopher you quoted, Jagger, and you're right, "You can't always get what you want," but as it turns out "if you try sometimes you get what you need."
madskellig skrev:Rolling Stones älskare som man är. (eller, ja, jag har inte alla deras skivor. But there's love)
gaspode skrev:Ja det här var grymt!
(spoiler 3x03) Men sa House att det var Camerons "Protégé" när han hade fått meddelande från henne? missade jag nåt? bortklippt scen??
wyndham skrev:När föreläsaren fick höra att en av eleverna inte tittade på tv så blev han tyst. Sen sa han: "Mjo, jag antar att det är möjligt att bli en bra läkare utan att se på tv-serier." Men han lät skeptisk.
caffeineaddict skrev:wyndham skrev:När föreläsaren fick höra att en av eleverna inte tittade på tv så blev han tyst. Sen sa han: "Mjo, jag antar att det är möjligt att bli en bra läkare utan att se på tv-serier." Men han lät skeptisk.
:D
Fantastiskt.
wyndham skrev:När föreläsaren fick höra att en av eleverna inte tittade på tv så blev han tyst. Sen sa han: "Mjo, jag antar att det är möjligt att bli en bra läkare utan att se på tv-serier." Men han lät skeptisk.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare