Ruccola skrev:Ska bli kul att se Bellick go all Boba Fett on us!
Jag skulle snarare jämföra honom med Bossk.

Michael är väldigt Jedi-lik. :

LWes skrev:Jag vill se mer mer mer med en gång!
Glorificus skrev:LWes skrev:Jag vill se mer mer mer med en gång!
2x02
När avsnittet var slut hörde jag mig själv skrik-väsa Neeej! Jag vill se mera nu!!!
Så fantastiskt bra och spännande! Jag kunde inte sova sen, jag tänkte bara på LJ och att jag vill se fortsättningen på en gång. Galet bra.
Och allting med T-bag... whoa, doc!
Bellick som prisjägare blir underbart. Scenerna i hans hem, med hans mamma och allt var... ahh, jag vill se mera nu.
Linc som är skadad... iihhh...
Jag börjar rentav undra om det är bra för min hälsa att bli såhär besatt.
![]()
AKS skrev:2.3 Ett av de sämre avsnitten sen 1.15 faktiskt, men fortfarande bra så det säger en hel del.
Tob skrev:AKS skrev:2.3 Ett av de sämre avsnitten sen 1.15 faktiskt, men fortfarande bra så det säger en hel del.
Hihi, jag tror det har något med att vi inte fick någon T-Bag.
LWes skrev:Prison Break är hur bra som helst! Och spännande! Jag blir helt trött efter att ha sett ett nytt avsnitt. För att det är så spännande.
LWes skrev:2x04
VARFÖR sköt inte alla på hans arm???!!! Då hade dom stoppat honom och han hade överlevt! Det är alltid så i serier och det är hur dumt som helst.
caffeineaddict skrev:LWes skrev:2x04
VARFÖR sköt inte alla på hans arm???!!! Då hade dom stoppat honom och han hade överlevt! Det är alltid så i serier och det är hur dumt som helst.
(spoiler 2.04) Det är alltid så i USA och det är hur dumt som helst.
caffeineaddict skrev: (spoiler 2.04) Och helt plötsligt älskar Holly Valance Michael, WTF? Hon har väl alltid varit på det klara med vilken roll hon spelar? Jäkla neonrosa gående plotpoint...
The Buffster skrev:Håller med caffe om att det kändes väldigt out of the blue att Nika nu tydligen var helt förälskad i Scofield. Nja.
AKS skrev:Det enda jag inte gillade var Nikas sista desperata försök att hämnas på Michael. Hade varit skönt om hon fått försvinna ur serien som den som hjälpte Michael hela vägen. Var de tvungen att göra henne till den sortens karaktär? Totalt onödigt.
ftwtysken skrev:VAR ÄR HAYWIRE???
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare