eynosh skrev:noike skrev:Vadå? Så det är fortfarande bara jag som sett det?
Vad räknas jag som då? Kobajs?
F'låt.
Men förutom eynosh den enastående så sitter alla andra och krullar tår av förväntan i flera timmar?
eynosh skrev:noike skrev:Vadå? Så det är fortfarande bara jag som sett det?
noike skrev:eynosh skrev:noike skrev:Vadå? Så det är fortfarande bara jag som sett det?
F'låt.
Men förutom eynosh den enastående så sitter alla andra och krullar tår av förväntan i flera timmar?
noike skrev:eynosh skrev:noike skrev:Vadå? Så det är fortfarande bara jag som sett det?
F'låt.
Nyx skrev:Dessutom så sa Zaxx att vi skulle rikta in oss på ca 20.00, så det så!
Zaxx skrev:Jag har helt enkelt råkat boka in 2filmer och ett Buffy avsnitt ikväll. Yay!
Velnor skrev:Isabella skrev::/ Nu missade jag det hela bara för att jag kom hem så sent. Jaja.. jag får se Wtth imorgon innan The harvest.
varför inte ikväll? klockan är inte så mycket.
ey skrev:blir det koll hos rombat på lördag? det vore kul!
caffeineaddict skrev:ey skrev:blir det koll hos rombat på lördag? det vore kul!
Det måste det ju bli. Angel! Och The Pack i morgon på förfesten.
(Och, *ryyyyys*, "I Robot You Jane" på bakfyllan...)
caffeineaddict skrev:ey skrev:blir det koll hos rombat på lördag? det vore kul!
Det måste det ju bli. Angel! Och The Pack i morgon på förfesten. :)
(Och, *ryyyyys*, "I Robot You Jane" på bakfyllan...)
caffeineaddict skrev:(Och, *ryyyyys*, "I Robot You Jane" på bakfyllan...)
Håller med, själv ser jag minst 2 st Buffy/Angel-avsnitt om dagen. Fast det går ju ut över skrivandet här på Buffyforum förstås...Averno skrev:Hur klarar ni er med bara ett avsnitt per dag ????
Capt. Peroxide skrev:Jag har ju kollat säsong 2-5 i ett sträck de senaste veckorna (och 6-7 innan dess). Jag fastnar liksom och ser 6 avsnitt i stöten. Man blir hjärntvättad, och jag måste kämpa för att inte ta upp Buffy i alla möjliga sammanhang – särskilt med kompisar som inte direkt älskar serien...
Crashdummie skrev:undra hur många hardcore BF:are som finns här...
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]