AKS skrev:Spöstraff är det enda raka!
Småstraff med blyhagel och arsenik!!
AKS skrev:Spöstraff är det enda raka!
AKS skrev:Det blir bara två säsonger av Life on Mars. Både glädjande och ledsamt. Mest ledsamt. Tre säsonger (men inte mer) hade jag nog velat ha. Men nu är det ju 99.99% chans att det blir en högkvalitativ serie från början till slut med ett riktigt och genomtänkt slut. Men jag kommer att sakna den förbaskat mycket då det är över...
AKS skrev:Det blir bara två säsonger av Life on Mars. Både glädjande och ledsamt. Mest ledsamt. Tre säsonger (men inte mer) hade jag nog velat ha. Men nu är det ju 99.99% chans att det blir en högkvalitativ serie från början till slut med ett riktigt och genomtänkt slut. Men jag kommer att sakna den förbaskat mycket då det är över...
Illyria skrev:Januari börjar s2.
Manchester Evening News skrev:The second, and final, series of Life On Mars – filmed in Manchester and Stockport – is due on screen in January.
By the end, viewers will finally learn how modern day detective Sam Tyler, played by John Simm, ended up stranded in 1973.
But his fate, along with that of seventies cop Det Chief Insp Gene Hunt, played by Philip Glenister, is in the balance in what is promised to be a “natural and explosive climax”.
A bear skrev:Bra. Är ärligt talat osäker på om det hade hållit i tre säsonger. Nu får vi som sagt förhoppningsvis en sjuhelvetes s2 med alla trådar ihopknutna.
Illyria skrev:Det pratas också om en spin-off.
adolvsson skrev:Och jag tillhör dom (finns det förresten fler) som inte var helt nöjda med hur S1 avslutades. Jag ser fram emot hopknytandet.
noike skrev:Vissa skillnader kunde de gjort, men på det hela taget så hade den varit tvungen att sluta på det viset om de skulle göra en säsong två
noike skrev: (spoiler s1) Jo, men då hade de fått ändra på den radikalt, och inte bara ett annat slut. Säsong ett går ut på att få honom att acceptera 70-talsvärlden, och det genomsyrar allt. Först när han gjort det kan han allvarligt börja fundera på att ta sig hem. Jag tror att om det bara hade varit en säsong så hade det mesta känts för lättköpt.
Djehuti skrev:Har hört mycket bra om denna serie, men det som fick mig att överväga om Life on Mars skulle kunna bli nästa serie att följa helhjärtat var när en person berättade att Pulps Disco 2000 hörs i bakgrunden på avsnitt sju. En sådan liten detalj men det är detaljerna som förgyller helheten. Det finns fan inget bättre än att höra en riktigt bra låt i en TV-serie eller dylikt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare