noike skrev:– Vaaaad skaaa vi tittaaa pååå!?
– Buffy!
– Vaaaad skaaa vi tittaaa pååå!?
– Buffy!
– Omkoll!
Omkoll!
Omkoll!
Hipp hipp!
IRLG
gaspode skrev:eller alla hos jens?
Jag har fullt förtroende för dig Caffe. Skulle väl vilja engagera mig och tycka lite, men nej, jag ska bara luta mig tillbaka, göra som jag blir tillsagd, och enjoy the ride.caffeineaddict skrev:Jag fyllde i lite mer i schemat. Har vi bestämt till 100% att det är "korrekt" ordning (varannat avsnitt) som gäller, med lite modifikationer för att BS7/AS4 ska fungera bäst? För isf kan jag ta på mig att fylla i resten också..
caffeineaddict skrev:EDIT: Förslag på ordning att se sluten på BS7/AS4. Då ser man alltså varannat fram t.o.m. 7.13 och 4.13. Sen blir ordningen ungefär såhär:
Bra fråga. Jag är för hardcore, men jag kan förstå ifall inte alla är det.caffeineaddict skrev:Ska vi ta paus på dagar såsom julafton och nyårsafton eller kör vi hardcore ett avsnitt om dagen utan hänsyn till sådant?
noike skrev:Bra fråga. Jag är för hardcore, men jag kan förstå ifall inte alla är det.caffeineaddict skrev:Ska vi ta paus på dagar såsom julafton och nyårsafton eller kör vi hardcore ett avsnitt om dagen utan hänsyn till sådant?
caffeineaddict skrev:Eftersom jag gissar att 90% av alla som kommer titta tittar från DVD:erna så blir det dubbeltitt den 1:e februari med "Bargaining", för enkelheten skull, så tar vi två Angel dagarna efter varandra sedan.
caffeineaddict skrev:Kalendern färdig. Den 20:e maj kommer vi vara klara. Om ingen vill köra Firefly/Serenity sedan?
Zaxx skrev:Alla hos Jens låter ypperligt!
lilith skrev:noike skrev:– Vaaaad skaaa vi tittaaa pååå!?
– Buffy!
– Vaaaad skaaa vi tittaaa pååå!?
– Buffy!
– Omkoll!
Omkoll!
Omkoll!
Hipp hipp!
IRLG
Tinwiel skrev:Zaxx skrev:Alla hos Jens låter ypperligt!
Ja! Då kommer jag förbi också! Annars orkar jag inte åka till Askim eller Johanneberg liksom. För jobbigt att cykla... Sådärja. Majoriteten har röstat.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Zaxx skrev:Alla hos Jens låter ypperligt!
Ja! Då kommer jag förbi också! Annars orkar jag inte åka till Askim eller Johanneberg liksom. För jobbigt att cykla... Sådärja. Majoriteten har röstat.
Det blir en jävla runda varje kväll, men visst, varför inte? Ska man träna så ska man.
Tinwiel skrev:Zaxx skrev:Alla hos Jens låter ypperligt!
caffeineaddict skrev:25 - Out of My Head
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare