Tam skrev:A bear skrev:Tam skrev:Sett Black Books s1. Den var lol!
Det är de två följande också.
Ja, dom var verkligen en fröjd att se på. Nu antar jag Spaced står på tur.
SPAAAAACED!
Tam skrev:A bear skrev:Tam skrev:Sett Black Books s1. Den var lol!
Det är de två följande också.
Ja, dom var verkligen en fröjd att se på. Nu antar jag Spaced står på tur.
madskellig skrev:CSI är bra för strötittande ibland, inget jag riktigt fastnar för men vissa avsnitt kan vara riktigt underhållande. Orginal CSI då, inte Miami eller New York, dom kan jag inte riktigt med.
Säsongsavslutningen av S5, grave danger, är underbar dock.
adolvsson skrev:Jag har ett visst minne av att jag överhuvudtaget föredrar S5. Det var då dom verkligen började ta ut svängarna med formen, och hade en hel del karaktärsjox. Åtminstone en hel del för att vara CSI. Tyvärr tappade jag bort CSI efter den säsongen. Är det S7 som börjar i höst?
Tob skrev:Svt börjar idag sända Sleeper Cell, är det någon som har sett den, 10 avsnitts långa (mini)serie?
Tob skrev:adolvsson du skrev om CSI 22.12, då förstår jag att du missade Sleeper Cell, hur som helst, jag gillade det som fan!
adolvsson skrev:Tob skrev:adolvsson du skrev om CSI 22.12, då förstår jag att du missade Sleeper Cell, hur som helst, jag gillade det som fan!
Nej, det blev inget SC för mig, men det var halv medvetet. Kom visserligen ihåg att trycka på TV:n i nästan rätt tid fast jag tänkte rätt kvickt att inte nu, sen, och jag nyttjar nog hellre den stora videobandspelaren dom kallar in-ter-net.
Se på TV på TV, sådana knasiga gammelmodigheter kan inte hippa kids som undertecknad hålla på med!
Fast det lilla jag såg verkade onekligen trevligt.
Tob skrev:Jo, jag har förståelse, och detta känns konstigt....de senaste 4-5 försöken att följa något på tv har inte fungerat, och egentligen, ser jag ingen anledningen att det skulle fungera denna gången heller. Skulle väl vara det att jag blev väldigt förtjust i det ifs. Vi får se helt enkelt.
Facing the looming clash from Grey's Anatomy, I hear producers will be going way, way, way out on the story lines this coming season. Buffy the Vampire Slayer alum Douglas Petrie has been brought onto the writing staff and given what my source calls "a very free hand" to bring a wilder take to the storytelling.
caffeineaddict skrev:Missade att Andre Braugher vann Bästa Skådis i Mini-Serie-Emmyn för "Thief". Det kan jag ju faktiskt jubla lite över (tillsammans med Pivens och Aldas priser) mitt i all katastrof.
caffeineaddict skrev:Nu sitter jag och grämer mig så jävla dant över att ha alla Homicide-säsonger på DVD redan när den där överfina samlingsboxen kommer. Jag ska fan sluta köpa TV-serier på DVD helt och hållet säsong för säsong och vänta på att Complete Series-boxar släpps...
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Nu sitter jag och grämer mig så jävla dant över att ha alla Homicide-säsonger på DVD redan när den där överfina samlingsboxen kommer. Jag ska fan sluta köpa TV-serier på DVD helt och hållet säsong för säsong och vänta på att Complete Series-boxar släpps...
Äh, det är väl sådana där situationerr dvdforum.nu:s säljesavdelning är till för. Adolvsson: Problemlösare - angenämt!
caffeineaddict skrev:Du var ju liten sugen förresten: West Wing S1-S4, 800 spänn. Vad sägs?
Buffy eller West Wing, varför välja? Fantasy som fantasy.adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Du var ju liten sugen förresten: West Wing S1-S4, 800 spänn. Vad sägs?
Nah. Eller, jag var sugen, men prioriterar andra. Sorry, Sorkin, WW får vänta ett tag till.
Illyria skrev:Ghost Squad, vad är det för serie?
caffeineaddict skrev:även om jag personligen inte är lika tokförälskad i den som noike och poser.
Glorificus skrev:haqr skrev:Glorificus skrev:Jag håller på att bli galen. Kan inte sluta tänka på en miniserie som gick på tv nån gång på 80-talet (85-90)... men jag har ingen aning om vad det var. Det jag kommer ihåg är att den handlade om en pojke som delvis var en apa... och han skulle dölja det för omgivningen, tror jag...
Har för mig att det var tre avsnitt. Ooh, och jag tror han hade någon sorts födelsemärke som var speciellt... som hade något med aperiet att göra.
Någon som tycker det låter bekant?
Kan det vara First Born? Brittisk miniserie från 1988 i tre avsnitt som handlar om en pojke som är hälften gorilla, har visats i svensk tv.
Yay! Nu måste jag bara starta en livslång jakt på att få tag i en kopia av serien...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare