Tob skrev:5.11 Helvete
"You are the one with a heart."
Nog sagt.
Japp, ryser fortfarande vid blotta omnämnandet av avsnittet.
Tob skrev:5.11 Helvete
"You are the one with a heart."
Nog sagt.
The Buffster skrev:noike skrev:Caffe var väl inte så goshwow på det som vi var, så det är nog möjligt. Men han är ju lite... tja, ni vet. cafferig.
cafferig...
caffeineaddict skrev:Jag älskar Shield S5. Det är bara inte det bästa någonsin. Dock det bästa på TV sedan 6FU slutade (om än i hård kamp med Sopranos S6). 5/5 i betyg no doubt, och det som förde upp Shield på min Top 10. Så nog älskar jag det.
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Jag älskar Shield S5. Det är bara inte det bästa någonsin. Dock det bästa på TV sedan 6FU slutade (om än i hård kamp med Sopranos S6). 5/5 i betyg no doubt, och det som förde upp Shield på min Top 10. Så nog älskar jag det.
Okej då, men du är ändå lite cafferig.
A bear skrev: (spoiler 3.15) Hmmmm, lite osäker på vad jag tycker om upplösningen. Till att börja med är det ju ingen upplösning; inget knyts ihop, inget avgörs, allt lämnas hängande.
noike skrev:Ska du se s5 direkt eller vänta så att du blir klar strax innan de börjar igen i januari?
A bear skrev:Så, 5.01.Kul detalj: Juliens nya partner, rookien, heter Tina Hanlon. Hanlons lag lyder: "Never assume malice when stupidity will suffice."
Men jag saknar Glenn Close. Kunde vi inte fått BÅDE Close och Whitaker?
adolvsson skrev:Men jag saknar Glenn Close. Kunde vi inte fått BÅDE Close och Whitaker?
Med dom två, och Chiklis, i samma scen tror jag TV:n hade imploderat.
A bear skrev:5.11 Oj.
adolvsson skrev:A bear skrev:5.11 Oj.
Så kan man också uttrycka det.
noike skrev:adolvsson skrev:A bear skrev:5.11 Oj.
Bästa summeringen tror jag.
adolvsson skrev:noike skrev:adolvsson skrev:A bear skrev:5.11 Oj.
Bästa summeringen tror jag.
Mannen kan sina ord.
A bear skrev: (spoiler s5) var helt fantastisk. Nu undrar jag bara när nästa börjar, och om de har kontrakterat Whitaker för den också. För karln lyfte den här säsongen något helt otroligt, och även om jag säkert tror att de kan klara sig utan honom vill jag se Kavanaugh få ett vettigt slut i serien... helst ett som involverar svavelsyra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]