The Shield

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav adolvsson » sön jul 02, 2006 16:17

Tob skrev:5.11 Helvete

"You are the one with a heart."

Nog sagt.

Japp, ryser fortfarande vid blotta omnämnandet av avsnittet.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav A bear » sön jul 02, 2006 19:11

2.13En jävla bra avslutning på en jävla bra säsong (med undantag för det där flashbackavsnittet). En väldig massa trådar knyts ihop och en massa andra huggs av; så mycket av serien hänger på dynamiken mellan två personer - Vic och Acaveda, Claudette och Dutch, Julien och Danny etc - och nu är plötsligt alla de paren uppsplittrade. Hoppas verkligen att Danny inte är borta från serien helt, för jag gillar henne även om hon inte är min favorit. Hoppas också att Acaveda på något vis förblir en regular, även om jag har svårt att se hur de ska kunna hålla honom kvar som "en i gänget" om han plötsligt sitter i stadshuset - och hur de ska kunna hindra honom från att helt enkelt göra sig av med Vic och gänget när han väl sitter där.

Gillar att Vic gjorde allvar av hotet att lägga lite pengar hemma hos den skadade armeniern. Och slutscenen är lysande.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav caffeineaddict » ons jul 05, 2006 11:55

The Buffster skrev:
noike skrev:Caffe var väl inte så goshwow på det som vi var, så det är nog möjligt. Men han är ju lite... tja, ni vet. cafferig.

cafferig... :D

Jag älskar Shield S5. Det är bara inte det bästa någonsin. Dock det bästa på TV sedan 6FU slutade (om än i hård kamp med Sopranos S6). 5/5 i betyg no doubt, och det som förde upp Shield på min Top 10. Så nog älskar jag det.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav The Buffster » ons jul 05, 2006 17:19

caffeineaddict skrev:Jag älskar Shield S5. Det är bara inte det bästa någonsin. Dock det bästa på TV sedan 6FU slutade (om än i hård kamp med Sopranos S6). 5/5 i betyg no doubt, och det som förde upp Shield på min Top 10. Så nog älskar jag det.

Okej då, men du är ändå lite cafferig.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » tor jul 06, 2006 9:18

The Buffster skrev:
caffeineaddict skrev:Jag älskar Shield S5. Det är bara inte det bästa någonsin. Dock det bästa på TV sedan 6FU slutade (om än i hård kamp med Sopranos S6). 5/5 i betyg no doubt, och det som förde upp Shield på min Top 10. Så nog älskar jag det.

Okej då, men du är ändå lite cafferig.

I'm a lot cafferig. Few people are cafferigare than me.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav A bear » sön jul 09, 2006 2:02

3.04 Början av s3 är definitivt intressant, men här börjar det röra på sig på allvar. Claudette fortsätter rocka utav bara helvete, men frågan är hur länge hon kan klara sig om hon ska fajtas både med Acaveda, Vic och polischefen? Och Dutch blir bara storhetsvansinnigare för varje dag som går. Julien har rejäla problem.

Och Tavon är uppenbarligen antingen död eller väldigt illa skadad. Gillade den scenen utav bara helvete; visserligen gillar jag det han tillfört Strike Team, men det här kan göra det ännu intressantare: Om Shane (som just som han börjar bli lite sympatisk måste påminna oss om att han också är en rätt trångsynt, våldsam rasist) nu alltså bidragit till en polis död... hur ska det påverka de redan smått skakiga förhållandena inom ST efter rånet? Speciellt som Acaveda uppenbarligen misstänker dem?

Samtidigt kan jag sakna lite av dynamikerna. Dutch ÄR inte lika kul på mer egen hand. Acaveda verkar inte ens själv veta vad han vill. Shane som blivande far kan ge honom en intressantare roll, vilket han behöver. Jag vill se mer konflikter mellan honom och Vic.

EDIT: Jo just det ja, det jag verkligen gillade med scenen mellan Tavon och Shane: ett riktigt rejält grabbslagsmål som är över på några sekunder men ändå ger rejäla skador. 99 av 100 TV-slagsmål verkar sluta när de är slut, så att säga; står man på benen så klarade man sig och behöver på sin höjd en ispåse eller ett par stygn. Men Tavon kör därifrån med värre skador än vad som är nyttigt...

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » mån jul 17, 2006 21:00

3.11 Dutch ströp en katt! Yay Dutch! Death to all cats!

Ärligt dock, de senaste avsnitten har haft både bra och dåligt. Arcen med Shanes svärmor är absolut inte det roligaste sättet de kunde skapat lite konflikter runt pengarna... Och nu ska Claudette (som visserligen fortfarande rockar) försöka få Julien med på någon sorts Malcolm X-tripp? Höh? Och man tycker att Vic borde ha tillräckligt med bekymmer i sitt hemliv utan att aktivt försöka få ihop det med hon K9-snuten som dök upp ur tomma intet för några avsnitt sedan... Nåja, Acavedas våldtäktsarc var rätt intressant, och jag gillar att Dutch allt mer tappar koncepterna.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav noike » ons jul 19, 2006 0:38

Michael Chiklis i The Henry Rollins Show 1.13.

"I GOT ALL YOUR STUFF ON DVD MAN!"
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav A bear » ons jul 19, 2006 10:04

(spoiler 3.14) Jävlar. Lem, Lem, Lem. Den grejen har de satt upp ett tag; Lem har hela tiden varit den som helst av allt vill hålla ihop gänget och bara slåss mot bus. När han sedan ser vad pengarna gör med dem gör han vad han måste göra. Oåterkalleligt.

LEM: You guys, you guys are the only family I got, alright?

Shane, å andra sidan, drar blankt mot honom. Shanes lojalitet är i första hand mot Vic och Mara; inte mot Lem och Ronnie. Han har varit paranoid ett bra tag, men det har om något bara sabbat ännu värre.

Och Dutch och Acaveda är dem på spåren, men lär ju få svårt att komma åt dem nu. Då är det väl annorlunda med armenierna? Fick ÄNTLIGEN se Margos igen, han lär ju dyka upp i säsongsavslutningen... hoppas jag. Älskar den karaktären. Han har haft, vadå, två repliker hittills?

Och Vics familj är nu officiellt utlyst till katastrofområde. Guvernator Schwarzenegger har uppmanat samtliga invånare i Kalifornien att hålla sig minst 50 meter ifrån någon av dem.

Och vad skulle den där grejen med det galna Acaveda-fanset betyda? Kommer Acavedas politiska karriär att skita sig?

Och vad fan sysslar Claudette med? Nog för att hon alltid varit för rättvisa, men samtidigt, det här är tjejen som glatt såg mellan fingrarna när Vic torterade snutmördare i s1. Skulle hon verkligen vilja riskera att släppa lös en massa tidigare dömda? Och kan vi i så fall vänta oss några gamla vänner i repris?

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » tor jul 20, 2006 15:35

(spoiler 3.15) Hmmmm, lite osäker på vad jag tycker om upplösningen. Till att börja med är det ju ingen upplösning; inget knyts ihop, inget avgörs, allt lämnas hängande.

Men visst, det sätter upp en del intressant inför s4. Vic och Dutch är rejält i luven på varann, liksom Claudette och Acaveda. Strike Team är, vad det verkar, helt kört: Tavon på sjukan, Lem persona non grata, och Vic och Shane rejält i luven på varann. Återstår Ronnie, som haft uppskattningsvis 30 repliker genom hela serien.

Margos är död. :cry: Står och faller verkligen hela armeniengrejen med honom? Borde inte någon i organisationen ta över och fortfarande vilja ha sina pengar tillbaka? Och är det verkligen så smart av Vic att ha sin dotter hos sig samtidigt som han försöker smita undan dödshot från gangsters?

Vad fan var grejen med Acaveda och gatflickan?

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav noike » lör aug 05, 2006 0:02

A bear skrev: (spoiler 3.15) Hmmmm, lite osäker på vad jag tycker om upplösningen. Till att börja med är det ju ingen upplösning; inget knyts ihop, inget avgörs, allt lämnas hängande.

Vilket jag tycker att man får göra om man vet att det kommer en säsong till.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav A bear » mån aug 21, 2006 18:18

4.05 OK, säsong 4 är rätt bra så här långt. Saknar dynamiken i strike team och Vic har hamnat lite i bakgrunden (relativt mot vad han brukar vara). Hans familjegrejer hamnar lite i skymundan, vilket gör att de känns alltmer onödiga; de funkar ju som bäst när de sätter Vic under världens jävla press.

Och Antoine whatshisface är en rätt tråkig skurk. Jag hoppades ett tag att han faktiskt skulle vara en good guy som poliserna sätter efter av dumhet och korruption - DET hade varit en bra story. Nu visar han sig raskt vara ännu en knarkkung och GÄSP. Även om hans inblandning med Shane har potential.

Shane, ja. Dumfan. Men han fick stryk i det här avsnittet. That makes me a happy panda. Och det är rätt underhållande att se honom korrumpera sin sidekick.

Glenn Close ROCKAR! Hon kommer in som ny chef med en massa bra idéer och trampar i vartenda klaver hon ser. Det här är Farmington, saker funkar inte alltid som de borde. Och när hon går tå-mot-tå med Claudette är jag lycklig.

Acaveda håller på att bli fullständigt knäpp. Om han sänker sin IQ bara liiiite till och plastikopererar sig lite för att bli en WASP är han sheriffen i Veronica Mars. Detta är inte en komplimang. Jag har inget emot att vi får se honom spinna ur kontroll - tvärtom, det är en rätt intressant storyline, den tuffe-men-känslige högutbildade machomannen som blir våldtagen och tappar koncepterna helt - men mycket av det görs så jävla klantigt. Acaveda har alltid varit en lurig jävel, men det är inget lurigt i hans öppna krig mot Monica.

Spänning mellan Dutch och Claudette; också bra. Och scenen där ex-strike team bondar över att se Dutch göra bort sig på en dejt är stor humor... ack, om serien kunde vara så kul lite oftare.

Det känns som om det har blivit en definitiv skiftning från latinogäng till svarta gäng - många flyttlass måste ha gått både till och från Farmington - och där finns det definitivt en story. Monica går på en väldigt tunn linje som kan leda till öppet krig om hon inte är försiktig, och flera i gänget - Julien t ex - verkar väldigt osäkra på om det är en bra idé.

Är inte "seizure"-programmet bara en officiell variant av det Vic hållit på med i åratal? Korruption godkänd av högre ort? Vill se mer av politiken bakom det. Och mindre av den där kärringen från åklagaren, gäsp.

Nä, jag gillar det, men det går en smula på tomgång. Få se om Shane har några cojones nu då när han har den där tjejens liv på sitt samvete.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » mån aug 21, 2006 20:26

4.06 VIC: It's not about protecting Shane anymore. It's about stopping him.

SÅÅÅÅja.

Och Monica fortsätter röra om i getingboet och rackar ner på stackars Julien. Nu kan det bli kul.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » fre aug 25, 2006 0:44

OK, samlade intryck säsong 4:Inte så extremt imponerad som jag var av de tidigare säsongerna - speciellt då 1 och 2. Det känns efter en första genomtitt (men det är inte omöjligt att det blir fler nån gång) som om det är alldeles för mycket fokus på storyn och whodunnit och för lite på drama. Många av de personliga konflikter som funnits tidigare verkar ha sopats under mattan; vi har inget i stil med spänningen inom strike team under s3, väldigt lite av Vics försök att balansera familj och polisliv, inget av Juliens problem, inget av Dannys liv, inget av Claudettes liv, och Acavedas kris spelas långa tider som ren (och småtråkig) psykos fram tills han bara, häpp, blir bra igen (men förblir en opålitiker). Antoine Mitchell är inte seriens bästa skurk - han är enormt välspelad, Anthony Anderson ska ha all cred för det, men det blir alldeles för mycket av bara "hur ska de sätta dit honom". Dessutom är Vic alldeles för renhårig. Och hela grejen med de två mördade poliserna hade funkat MYCKET bättre om det inte hade varit två poliser som bara skymtat i bakgrunden och haft varsin replik eller så. Jag vet som tittare att det är viktigt att få fast deras mördare; men jag skriker inte efter blod som hämnd för att de mördat två älskade karaktärer, direkt. Bara whodunnit, inget drama.

Positivt:
- Glenn Close, Glenn Close, Glenn Close. Denna kvinna - eller ska jag säga qvinna - rockar så jävla fett så det finns bara inte. Kommer att sakna henne mycket; men hon är ju kvar i grannskapet, så man kanske kan hoppas på gästspel?
- Allt som är The Shield på det stora hela. Det är inte The Shield när den är som bäst, men här finns fortfarande väldigt mycket att gilla. Jag låter kritisk ovan därför att jag tycker att serien kan vara så mycket bättre i enstaka stunder än den är på det stora hela. Trots att mängden persondrama dragits ner finns här mycket att gottas åt; Shane och Vic, Vic och Dutch, Vic och Monica... Vi har karaktärsarcar (även om vi har mindre av det), vi har brottsfall som dyker upp igen och gott om passningar bakåt (och, gissar jag, framåt) i serien...

's all good. Men det får gärna bli bättre.

Sista avsnittet hade en scen som verkligen var något jag hade velat se mer av: scenen där Vic inser vad han lär sin dotter. Det är lite ironiskt att det kommer i en säsong där han trots allt hållit sig på rätt sida av... OK, inte lagen, men åtminstone rättvisan för det mesta. Och rentav talat sanning för sin chef flera gånger.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav noike » fre aug 25, 2006 0:53

a bear: jag kan nog hålla med mycket om vad du skriver, speciellt efter att ha sett dem i ett svep. Säsongens svagheter var inte lika tydliga när det var ett avsnitt i veckan.

Ska du se s5 direkt eller vänta så att du blir klar strax innan de börjar igen i januari?
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav A bear » fre aug 25, 2006 1:01

noike skrev:Ska du se s5 direkt eller vänta så att du blir klar strax innan de börjar igen i januari?

Tror jag väntar ett litet tag i alla fall. Säsongerna är ju så korta - och så arciga - att man glor igenom dem rätt snabbt. Ska tackla något annat först hade jag tänkt...

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Tob » fre aug 25, 2006 12:20

Jag håller med dig så mycket att det gör ont. Det var som att läsa sina egna tankar. Tycker också du skall vänta. Jag började nästan med en gång med säsong 5, men kan man och klarar av att ha en paus, så är det nog inte fel. Då uppskattar man det desto mer sen.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav A bear » fre aug 25, 2006 15:49

FUCK!
Sitter och småsurfar lite grann för att kolla om det finns några bra fansites för The Shield. Och jag tror bestämt jag snubblade rakt på en jävla superspoiler på förstasidan på en sida, i jättebokstäver så att det inte gick att missa.

RIP Lem - Damn you Shane

Fan fan fan fan fan fan. Är det någon som har lite Lethe's Bramble att låna ut?

Det här är sista gången jag ger mig utanför någon annan sida än bf när det gäller TV.

Snälla ingen, svara inget på detta. Jag vill gärna tro att det är något missförstånd. Fanfic, kanske? Jo, det ska jag intala mig. Det är någon fanfichistoria. Puh.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » lör okt 14, 2006 11:51

Så, 5.01.

Gillar. Forrest Whitaker! Som frestar folk med frukt! Ormen i paradiset!

Så mycket paradis är det förstås inte. Speciellt inte med Billings som kapten. Definitiva Snydervibbar.

Danny gravid och Claudette sjuk. Aj aj aj. Men det verkar som om de håller på att styra tillbaka det till en ensembleshow efter s4s fånga-boven-inriktning. Och det är bra.

Och ALLA är ute efter Vic. Nu verkar det verkligen gå mot slutet: ledningen vill sparka honom, IAD vill bura in honom, och de har Lem på gaffeln.

Kul detalj: Juliens nya partner, rookien, heter Tina Hanlon. Hanlons lag lyder: "Never assume malice when stupidity will suffice."

Men jag saknar Glenn Close. Kunde vi inte fått BÅDE Close och Whitaker?

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav adolvsson » lör okt 14, 2006 12:06

A bear skrev:Så, 5.01.Kul detalj: Juliens nya partner, rookien, heter Tina Hanlon. Hanlons lag lyder: "Never assume malice when stupidity will suffice."

Hah. Did not know that.

Med dom två, och Chiklis, i samma scen tror jag TV:n hade imploderat.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav A bear » lör okt 14, 2006 14:56

adolvsson skrev:

Med dom två, och Chiklis, i samma scen tror jag TV:n hade imploderat.

Jag tror faktiskt du har rätt. Möjligen hade hela TV-mediet upphört att existera av ren skam över att aldrig kunnat toppa det.

(spoiler 5.02) Yay Lem! Satt hela andra halvan och gnällde "Men SÄG ÅT VIC ATT DU HAR EN WIRE!" Och så gör han det - men eftersom han är Lem är han inte HELT obrottsligt lojal. Han har alltid litat på Vic, och när han nu inte kan göra det längre måste han lita till sig själv. Och då vete fan vad som händer...

I övrigt utfyllnadsavsnitt, men jag gillade scenen där de lämnar över skurken till mexarn. Bra, bort med honom. Vi behöver inte ytterligare en Antwon-arc.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » tis okt 17, 2006 13:50

(spoiler 5.05) Och det klapprande ljudet ni hör är Kavanaughs haka som ramlar av hans ansikte och rullar i flera mil nerför LAs alla gator. Beeeeee-utiful. Nu är säsongen igång ordentligt och alla kort är på bordet. Säsong 4 är så glömd den kan bli.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » tis okt 17, 2006 17:12

(spoiler 5.06) Vänta nu.

Vänta nu.

Vänta bara en jävla sekund nu.

VIC: We're the good guys.

Exakt vem hejar jag på egentligen? Kavanaugh är en riktig jävla skitstövel. Han trakasserar gravida kvinnor, han bär sig åt som en psykopat, han är möjligen den bästa Big Bad serien har haft... men... alltså... det är ju faktiskt han som står på rätt sida här. Vic ÄR en mördare. Vic ÄR korrupt. Vic ljuger så tänderna svartnar. Allt Kavanaugh säger till Corinne stämmer.

Det är inte så att detta precis slagit mig eller något. Men... jag vill inte att Vic ska åka dit. Men jag börjar få svårt att lista ut hur de ska undvika att sätta dit honom. Ska Acaveda välja en sida till slut? Ska Kavanaugh spontanexplodera av ilska? Ska Vic göra avbön och gå självmant i finkan?

Och jo, min reflektion över Hanlon verkar ha varit rätt på pricken. Herregud, hur klarade hon polisprovet?

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » tis okt 17, 2006 18:53

(spoiler 5.08) HOLY SHIT.

Kavanaugh...

...och Gina Torres...

...och Vic...

...och Lem...

...och Antwon...

Och exakt vad är det vi inte får veta? Vad sade Vic till hon salvadorianskan? Hur mycket spelar Vic under täcket här? JEEEEEEEZ. Tror fan jag får lov att köra resten i en radda om jag ska överleva... det har jag inte tid med egentligen... gaaaaaah.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav A bear » tis okt 17, 2006 22:09

5.11 Oj.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 22:29

A bear skrev:5.11 Oj.

Så kan man också uttrycka det.

Och avsnittet ger mig fortfarande rysningar över armhåren bara jag tänker på't.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav noike » tis okt 17, 2006 22:42

adolvsson skrev:

Bästa summeringen tror jag.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav adolvsson » tis okt 17, 2006 22:44

noike skrev:
adolvsson skrev:

Mannen kan sina ord.

Användarvisningsbild
adolvsson

Inläggav A bear » tis okt 17, 2006 23:17

adolvsson skrev:
noike skrev:
adolvsson skrev:

Mannen kan sina ord.

Som sagt, jag var ju liiiiiiiite småspoilad. Ändå satt jag sista 45 minuterna mer eller mindre och mässade "nej nej nej nej nej nej nej..."

s5 var helt fantastisk. Nu undrar jag bara när nästa börjar, och om de har kontrakterat Whitaker för den också. För karln lyfte den här säsongen något helt otroligt, och även om jag säkert tror att de kan klara sig utan honom vill jag se Kavanaugh få ett vettigt slut i serien... helst ett som involverar svavelsyra.

Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav noike » tis okt 17, 2006 23:23

A bear skrev: (spoiler s5) var helt fantastisk. Nu undrar jag bara när nästa börjar, och om de har kontrakterat Whitaker för den också. För karln lyfte den här säsongen något helt otroligt, och även om jag säkert tror att de kan klara sig utan honom vill jag se Kavanaugh få ett vettigt slut i serien... helst ett som involverar svavelsyra.

Januari, antagligen rätt tidigt. Det är då the Shield börjar visas. Kavanaugh hoppas jag också är med, hans karaktär fick inget riktigt avslut i säsongen och de brukar inte bara släppa folk på det viset. Så det bådar gott. Jag undrar hur det kommer gå för Strik Team nu, de är verkligen på väg... eller vad fan skriver jag? De har redan börjat implodera spektakulärt. Frågan är hur många och vilka som kommer ut levande.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film