Prison Break

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav ftwtysken » ons aug 16, 2006 19:50

AKS skrev:Hehe, kul att de kallas "SUCKER" och "FOOL". Hrm...?

hehe, u know it
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion

Inläggav AKS » tor aug 17, 2006 19:52

Prison Breaks inslag i InFANity (tvguide) finns nu på YouTube och det är ett måste för PB-fans som sett hela S1! De är roliga. :) RK fejkkysser t ex Wade Williams vilket avslutas med en spanking. Wentworth Miller säger "swamp butt". RK härmar Peter Stormare inklusive accent. Lane Garrison lägger på en Southern drawl.

http://www.youtube.com/watch?v=Cv5kYn089oM
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » fre aug 18, 2006 7:43

Kristin på eonline har besökt inspelningen av PB avsnitt 5 eller 6 skulle jag gissa. Helt suveränt om man inte är rädd för generella spoilers (det första Vine-inslaget avslöjar en del eftersom det är från inspelningen av en scen).

http://www.eonline.com/Gossip/Kristin/A ... 60818.html

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » fre aug 18, 2006 22:15

Hehe, WM har verkligen blivit snyggare med åren...

Bild

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Glorificus » fre aug 18, 2006 23:04

:D Men om man håller för allt utom ögonen (se upp för att låta öronen vara kvar)! Mhm.

AKS skrev:Prison Breaks inslag i InFANity (tvguide) finns nu på YouTube och det är ett måste för PB-fans som sett hela S1! De är roliga. :) RK fejkkysser t ex Wade Williams vilket avslutas med en spanking. Wentworth Miller säger "swamp butt". RK härmar Peter Stormare inklusive accent. Lane Garrison lägger på en Southern drawl.

http://www.youtube.com/watch?v=Cv5kYn089oM

:lovebunny: Too much goodness!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav AKS » mån aug 21, 2006 7:06

Peter Stormare skojar till det med Amaury Nolasco (innehåller små spoilers för första avsnittet av S2):

Peter busar
:D

I morgon nedladdning!! :lovebunny:
Senast redigerad av AKS mån aug 21, 2006 17:16, redigerad totalt 1 gång.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » mån aug 21, 2006 17:14

Just nu gör de reklam för S2 på YouTubes första sida. Det är en promo med inslag av intervjuer, kommer inte ihåg att jag länkat till den tidigare, men jag har sett den förut så vem vet? :)

http://www.youtube.com/

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav The Ankh » mån aug 21, 2006 18:02

AKS skrev:Hehe, WM har verkligen blivit snyggare med åren...

Bild

LOL!!!!!!!!!!!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Forever Chosen » tis aug 22, 2006 0:07

Säsong 2 i USA drar väl igång vilken dag som helst nu va?
A slayer with family and friends. That sure as hell wasn't in the brochure!
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby

Inläggav noike » tis aug 22, 2006 0:08

Forever Chosen skrev:Säsong 2 i USA drar väl igång vilken dag som helst nu va?

Nej. Idag. Det är inte riktigt vilken dag som helst.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Forever Chosen » tis aug 22, 2006 0:12

noike skrev:
Forever Chosen skrev:Säsong 2 i USA drar väl igång vilken dag som helst nu va?

Nej. Idag. Det är inte riktigt vilken dag som helst.

Det har du rätt i, jäklar då! Dags att tanka snart då!
A slayer with family and friends. That sure as hell wasn't in the brochure!
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby

Inläggav Glorificus » tis aug 22, 2006 0:56

AKS skrev:Peter busar
:D

Hihi... det är så härligt med alla de här små klippen där man får se vilken stämning det är mellan skådespelarna.

AKS skrev:I morgon nedladdning!! :lovebunny:

Jag kommer inte att kunna ha någon särskilt lång sovmorgon. :D

Edit: Går man till Expressen nu ser man T-bag på förstasidan, följt av en liten RK-artikel... T-bag - Grym och älskad
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav AKS » tis aug 22, 2006 7:02

Expressen är bra för en dag! (Tack vare rubriken.) :)

Men :D till att de har en bild påRK "som sig själv" som inte alls är det. Herregud, så där töntig ser han inte ut. Fotot är taget från en gammal tv-serie. :D x 100

I eftermiddag: Prison Break 2.1!!! Iiih!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav CheeseGuy » tis aug 22, 2006 10:57

2.01: utomordentligt underhållande säsongsstart.

JAAA!!! Veronica är borta. Den dumma konspirationshistorien är väl däremot inte det antar jag, men det är en bit på vägen.

Allt kring T-bag var väldigt komiskt. Han som just har fått sin hand avhuggen springer runt i skogen ett tag, sen kommer han in till en veterinär med handen i en kylväska och vill operera dit den. Utan bedövning. Och det kommer säkert fungera också. (Jaja, så länge T-bag får vara T-bag ska jag inte klaga för mycket.)

Den nya FBI-agenten verkar inte så jättekul än så länge, även om Fichtner är cool. Jag hoppas att de gamla karaktärerna från fängelset får vara med i fortsättningen också.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav LWes » tis aug 22, 2006 14:05

Trodde jag att jag skulle kunna äta mycket godis under avsnittet? :?

2x01
Whaat??? :o Visste ni att Veronica skulle dö? Jag hade ingen aning om det! Komplett överaskning.
Himmla bra avnsitt var det. Det var nog att Veronica dog som gjorde det suveränt. Sånna överaskningar är fantastiska, speciellt när man inte gillar karaktären i fråga! Men det hände så snabbt att jag inte ville att hon skulle dö! Hon började ju just komma någonstans!
Jag tror inte att det var planerat sen långt tillbaka.
8)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Glorificus » tis aug 22, 2006 14:39

2x01
Aaaaah... Det känns så overkligt att PB är tillbaka.
Väldigt mycket ett introduktionsavsnitt inför resten av säsongen, så nu ser jag verkligen fram emot nästa. :)
Annars vill jag bara ösa superlativ över allting - det är så underbart att se ett nytt avsnitt! De börjar med att döda en viktig karaktär också, det är starkt... vågar de det så vågar de säkert mer... ett bra statement att börja en säsong med.

Härlig scen på kyrkogården när Scofield och agenten etableras som jämlika motståndare. William Fichtner var fantastisk i Invasion, så jag hoppas han får skina lika mycket här.. att hans karaktär får mycket djup.

Redan nu kände jag lite ångest över Michael och Linc - de måste hålla ihop! Kan tänka mig att det kommer att spelas mycket på det under flykten. Nä, nu blir jag nervös. Linc måste överleva slutet av säsongen... Jag vill se bröderna sitta och dricka piña coladas på en strand.

Jag är så glad över att ha min (aktuella) favoritserie tillbaka!! :lovebunny: :lovebunny:
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav AKS » tis aug 22, 2006 17:50

2.1: Iiih! Tillåt mig att vara oerhört exalterad över att Prison Break börjat igen.

Mycket bra avsnitt. Inte absoluta toppen, men helt klart ett förbaskat bra avsnitt.

Veronica... Geez, det gjorde ont då jag insåg att hon låg styckad i de där säckarna. Det kändes så... snacka om att inte förtjäna det slutet. Men nu vet Linc garanterat att Terrence lever och att det går att hitta honom. Undras vem som hittar Veronicas meddelande på Nicks telefon? Det där hon säger precis vart hon skulle åka?

Mahone... Yes! Rular ganska rejält redan. Pillret? Undras vad det är med det? Så jäkla cool scen då han står vid graven och Michael försöker förstå vem han är och hur 17 han kommit dit.

"Doktor: I can't promise you anything.
T-bag: Story of my life."

Undras vad de tänker göra med T-bag i denna säsong? Citatet fick mig att haja till. Det är ett typiskt citat som får mig att känna sympati, fast han kanske dödar nån i nästa avsnitt... back to his wicked, wicked ways. :) T-Bag får i alla fall en :lovebunny: av mig.

Några trevliga brödrascener också. De ler och skämtar om passen = nice. Och Michael visar att *allt* handlat om Linc. Han behandlade Sucre som skit i detta avsnitt och kan inte bli av med honom kvickt nog.

Abruzzi och byxorna! :D Och Linc: "Chop your feet off. you're good at that." Herregud!

Säkert en massa annat jag tänkt skriva också, men detta för räcka för nu. Avsnittet gör mig övertygad om att PB kommer att klara av S2 på ett bra sätt.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » tis aug 22, 2006 18:35

2.1 Lång ifrån lika intensivt som slutet av säsongen men bra var det, riktigt bra och väldigt underhållande.

Veronica....var aldrig någon favorit och konspirationshistorierna var många gånger något som drog ner både intresse och tempo i serien. Men detta kan bli intressant. Känns som man sätter punkt, och delen med konspirationsteorierna kan få lite av en nystart samtidigt som det är väldigt bra när man dödar karaktärer.....som Glory skrev så är det bra att man vågar det för då vågar man annat också. Detta var nog bland det bästa som kunde hända. Fantastiskt är det.

T-Bag...jösses....hoppas han kan få sin egna storyline genom större delen av säsongen. Fan vad underbart om man låter honom utvecklas och det hela blir en resa i mörker och tragik under säsongen.

William Fichtner är så jävla bra. Hoppas hans karaktär verkligen får bli en karaktär också och inte bara en stereotypiskt agent som lurkar i bakgrunden.

Givetvis uppskattade jag Saras scenen väldigt. Sarah Callies gör ett sånt bra arbete med hennes karkatär. Saras inre är verkligen i ett enda kaos. Hon vet varken ut eller in, hur hon skall känna, eller ens tycka om det hon har gjort. Hon är totalt förvirrad.

Den där gruppen vi har nu på 5 personer med Linc och Micheal känns jäkligt stabil. Det ger utrymme för en del förändringar i gruppen, att man plockar bort någon relativt snabbt utan att det känns fel, samtidigt som man kan driva flykten med 5 pers på ett hyfsat trovärdigt sätt. Att alla hänger med. Linc och Micheal har ett så bra samspel. Håller med AKS om att brödrscenerna är oftast väldigt bra.

Det är roligt att Prison Break är tillbaka.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav The Buffster » tis aug 22, 2006 20:52

(spoiler 2.01) Det är onekligen kul att ha Prison Break tillbaka. Att det inte var lika intensivt som dom avslutande avsnitten på säsong 1 är inget man hade kunnat vänta sig och det gjorde egentligen inget. Den typen av spänning i en hel säsong är omöjlig att uppnå. Jag gillade avsnittet rejält hur som helst. Det bästa var, kan låta hemskt, att dom gjorde sig av med Veronica. Att jag ogillade henne är att uttrycka sig snällt. Dom där konspirationsteorierna är också helt ointressanta för mig. Inte för att jag heller tror att dom kommer att släppa dom.

William Fichtner är ett mycket bra tillskott tycker jag. Grym skådis. Och som flera av er har nämnt så var scenen på kyrkogården superbra. Det kan nog bli en mycket spännande och bra säsong. Fast jag vet inte riktigt hur jag ska klara det om dom är på rymmen hela tiden. Det blir nästan för spännande.

Och sen en :lovebunny: åt Robert Knepper och Wentworth Miller bara för att jag har saknat dom så mycket.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav ftwtysken » tis aug 22, 2006 22:25

(spoiler s2e01) Tyckte första avsnittet var helt klockrent, kanske tack vare att man varit utan så länge..

Är glad att Veronica dog (usch låter ju lite hemskt) har inte gillat henne alls, tyckte dessutom att skådisen som spelade henne var ruskigt jävla kass...

T-bag är ju alltid underhållande, men jag saknade Haywire, får hoppas på nästa avsnitt...

FBI-agenten tror jag, kan bli rätt jobbig i längden, och med lite otur kan hans karaktär göra att säson 2 blir lite enahanda, att avsnitten blir väldigt lika varandra. Men man får ju hoppas att det inte blir fallet...

Allt som allt är jag SÅÅÅÅÅ glad att PB äntligen har satt igång igen... kan inte vänta till nästa måndag/tisdag
Dare 2 Rock

reklam... he he
Användarvisningsbild
ftwtysken
Minion

Inläggav Ruccola » tis aug 22, 2006 23:26

Jag kan sälla mig till den hyllande skaran. Mycket bra avsnitt, och den nya FBI-agenten är cool. Fichtner är alltid bra, jag minns honom främst från "Contact" med Jodie Foster där han spelar en blind astronom.

Bra att de tog död på Veronica, all bets are off.

Såg att Stormare bara var med som guest star, vet inte vad det innebär. Amber Benson var ju med som guest star i typ tre säsonger av Buffy.
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion

Inläggav AKS » ons aug 23, 2006 7:04

Ruccola: (spoiler 2.1) Peter har varit guest star sen han kom tillbaka efter mötet med rakbladet i S1. Så, han var regular fram till ca avsnitt 1.12 och sen dess har han varit guest star.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav caffeineaddict » ons aug 23, 2006 10:32

2.01. Riktigt jävla bra faktiskt. Uppehåller den där kvalitéen som jag (om än ingen förutom jag) inte tyckte serien hittade förrän de sista fyra avsnitten av förra säsongen.

Veronica är död! Jag gillade aldrig henne riktigt så mycket, och tyckte nästan jämt att conspiracy-bitarna av serien var de sämsta, men det var ändå en riktig chock (samtidigt som jag inte förstår riktigt hur hon kunde vara så dum att bara anta att "den snälla polisen" skulle dyka upp efter allt hon varit med om) som kommer göra fortsättningen betydligt mer intressant. Och det var en jävla vändning.

Jag är också precis överlycklig för att de fortfarande är på rymmen. Var nästan övertygad om att avsnittet skulle sluta med att de åkte in igen, behövde rymma igen, yada-yada-yada... och i början med tåget trodde jag nästan att *bara* Michael skulle fångas och att säsongen skulle vara de andras (eller åtminstone Lincs och Sucres) försök att få ut honom. Som det är nu är hursomhelst väldigt mycket bättre.

Och William Ficthner! Eller, som han uppenbarligen vill kalla sig nu, Bill Fichtner.

Nitpicking: jag höll helt med C-Notes kommentar att "Stop talking in riddles, Snowflake!" Vem fan pratar på det där viset? Är det del av hans mentala sjukdom eller nånting? Säg vad du menar, karljävel!

Abruzzi och barnet. Helt på hans sida här. Man gör vad man måste göra, och han skadade ju faktiskt ingen så vafan. Me and my dark side tyckte dessutom att de borde tagit det där geväret de snodde från jägaren och skjutit ner Bill Fichtner på kyrkogården. Kan tänka mig att det hade gjort resten av säsongen betydligt enklare för dem. ;)

T-Bag är T-Bag och han äter fortfarande upp scenografin runt omkring sig så fort han är i bild. Dock undrar jag vad hans roll i resten av säsongen ska vara. En helt egen side-plot eller integreras han in i gruppen (eller fångas och förs tillbaka till Fox River) inom kort?

Och Saaaaarah, Saaaarah, don't ever leave me, don't ever goooooo!

Kanske t.o.m. det bästa avsnittet hittills. Nu börjar jag faktiskt känna mig riktigt sådär PB-peppad.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav AKS » ons aug 23, 2006 17:14

PB 2.1

caffeineaddict skrev:Nitpicking: jag höll helt med C-Notes kommentar att "Stop talking in riddles, Snowflake!" Vem fan pratar på det där viset? Är det del av hans mentala sjukdom eller nånting? Säg vad du menar, karljävel!

:D Men jag håller med. Då C-Note sa det så var jag: "I hear ya, man!" För det var precis vad jag tänkte under scenen: varför säger han alltid saker så... utstuderat med utelämnade detaljer? Fast C-Note är ju en riktigt whiny bitch nu. Han tvingade sig in i gänget och nu ska Michael fixa allt? Så fort han var i rutan så klagade han. Som en del börjat kalla honom på TWoP: 1-Note. :D

Abruzzi och barnet. Helt på hans sida här. Man gör vad man måste göra, och han skadade ju faktiskt ingen så vafan.

Mm, håller med. Vissa har klagat på Abruzzi, men utan Abruzzi hade de varit infångade i den situationen. Han visste vad som måste göras. Ungefär som T-Bag i Riots Pt 2 då han tar död på vakten. Om han inte gjort det som måste göras hade Michael och alla andra suttit med tio år extra på halsen. Sen är det nte kul att vakten blev mördad, men det var absolut tvunget i den situationen. Så tur för dem att de hade en sociopat på sin sida då. Dock: Varför skulle inte Abruzzi tycka att det var okej att mörda vakten? Han är en jäkla maffiaboss för sjuttons gubbar!

T-Bag är T-Bag och han äter fortfarande upp scenografin runt omkring sig så fort han är i bild. Dock undrar jag vad hans roll i resten av säsongen ska vara. En helt egen side-plot eller integreras han in i gruppen (eller fångas och förs tillbaka till Fox River) inom kort?

Jag skulle för eller senare vilja se honom söka upp Susan Hollander. *rys* Och jag vill absolut ha en reaction shot på den arma kvinnan då hon inser att T-Bag är ute och skuttar runt helt fritt.

Men nu får vi inte glömma pengarna som numera *alla* vet om. Inklusive False Hurley inne i fängelset och T-Bag och Tweener. (ETA: Vet Haywire om pengarna förresten?) Jag tror att de kan komma att mötas nånstans i Utah -- de flesta i alla fall. Och det skulle jag verkligen gilla för den där ensemblen är så fantastisk ihop! T-Bag lär få möta sin Pretty igen -- och kanske hjälpa Abruzzi med att hugga av fötterna för att avhjälpa byxproblemet? T-Bag -- the gentleman. Plus: he'll take your daughter to prom! :lovebunny: :D

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav sp1keout » sön aug 27, 2006 13:39

Efter säsongspremiären kan man fatta sig kort "Lika bra som när man lämnade det i våras"

Med detta så saknar man inte Smallville, Lost och allt annat som inte har premiär förrens i Oktober =)

En liten fråga dock...
Undra hur Lincoln tacklar det här; ska "de" (ja, vilka?) försöka få fram sanningen om Terrence, det är väl just det som de måste? Oj, oj...
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav lilith » sön aug 27, 2006 14:55

PB tillbaka! Har äntligen sett 2.01!
Veronica död, och så tidigt i säsongen. Sarah vaken och i känslomässigt kaos. Bara detta gör mig helt lycklig. :D
Nya FBI-agenten ser ut att bli en bra karaktär. Skrämmande på det där kusliga sjukliga sättet. Helt säkert en psykopat.
T-bag....Det var nästan komiskt att han hamnade hos veterinären. Lyckas veterinären operera fast handen igen vet jag inte vad jag ska tycka faktiskt. Det borde vara helt omöjligt. Men å andra sidan står jag inte ut med tanken att han ska vara amputerad. Det var mycket bra scener med honom.
Mycket bra också med Michael. Jag tröttnar aldrig på honom, trots att det känns som man borde tröttna på hans "talking in riddles" och "smala ögon och koncentrerad mun"- uttryck. Men det funkar. Ett tag till. Kanske tack vara samspelet med Linc och hans insikt om vad han gjort mot Sarahs och vad han känner inför det. Det ska bli spännande att se vad som ska hända där.
Hoppas Peter Stormare stannar säsongen ut. Undrar om det ska tillkomma lite fler nya karaktärer....? Och var är sonen (kommer inte på vad han heter)? Vet man det? Jag har glömt.
He smells like forrest.
/The Evil Queen, Once Upon a Time
Användarvisningsbild
lilith
The Doctor

Inläggav AKS » mån aug 28, 2006 15:16

Ang. en fråga i lilths inlägg:

Det enda vi vet om LJ är att han arresterats för mordet på sin styvfar och mor och antagligen mordförsök på Kellerman.

Nytt avsnitt i morgon!!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Glorificus » mån aug 28, 2006 15:55

Jag såg Emmygalan i natt, där Wentworth Miller presenterade ett pris. Jon Cassar vann för bästa regi av ett dramaavsnitt (24), men Cassar hann hålla halva sitt tal innan han fick vara i bild - kameran fastnade på Wentworth istället. Tror det var enda gången under hela galan det hände något sånt tekniskt. Men jag klagade inte. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav LWes » tis aug 29, 2006 17:03

Jävlar! 2x02 var ett jävligt bra avsnitt! Den här serien är så jävla bra!
T-Bag är ett jävla idiot-äckel. Men jag gillar honom. Jag hoppas att han dör senare.
Fan, Bellick var det ju synd om. Jag som hatade honom så mycket förut. Han blir nog cool nu när han blir prisjägare!
Michael ser cool ut i keps och glasögon. Om han bara skaffar skägg så känner nog ingen igen honom. Det var synd att dom inte lyckades få ut LJ. Vad ska dom göra härnäst? Försöka rädda LJ, eller ta reda på Steadman-mysteriet?
Hoppas att Sucre och C-Note håller ihop. Om jag brutit mig ut ur fängelset skulle jag vilja hålla ihop (helst med Michael, för han är smartast!) hellre än att vara själv!
Tweener var kul att se också.
Allt var så jävla bra!
Just nu ligger Veronica Mars före Prison Break i min lista, men vem vet vad den här säsongen kan göra.
Jag vill se mer mer mer med en gång!
Mer serier som är spännande vill jag se! Nu! Nu! Nu!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Ruccola » ons aug 30, 2006 11:43

Jepp, fortfarande bra.

Irriterar mig dock på att FBI-snubben är så himla smart hela tiden. Men det är väl klart, det blir väl bättre om Schofield får lite jämnare motstånd.

Ska bli kul att se Bellick go all Boba Fett on us!
Användarvisningsbild
Ruccola
Minion

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film