Ai skrev:Jag är inte riktigt säker på vart adored-bilden är ifrån. Snodde åt mig den från en screencap post på QaF Daily för nåt tag sen. Men jag kan nog lista ut det om jag tänker till lite.
Edit: Om man ser på håret så verkar det vara s 5 iallafall...
brat skrev:Ai skrev:Jag är inte riktigt säker på vart adored-bilden är ifrån. Snodde åt mig den från en screencap post på QaF Daily för nåt tag sen. Men jag kan nog lista ut det om jag tänker till lite.
Edit: Om man ser på håret så verkar det vara s 5 iallafall...
(spoiler HELA SERIEN FÖR SJUTTON!) Ger bröllopsvibbar för mig, då är de så där lugna och mysigt klädda. Men jag kan ha fel. Ska iaf hålla ögonen öppna när jag närmar de avsnitten i omtitten.
brat skrev:Ai skrev:Abstinens! Det är ingen som ser serien för första gången!!
Då är min fråga: Vad hände med Buffster? Sist jag hörde av henne var hon på sidan 59 och imponerades av 201-202.
Från den 14/7:The Buffster skrev:Har inte riktigt haft tid att se eller kommentera Queer as Folk då jag jobbar HELA tiden och när jag inte gör det är jag så trött att jag inte orkar göra mycket. Men nästa helg ska jag vara ledig så då hinner jag nog se lite.
Har hon övergett QaF?
Ai skrev:Smoochies will get you anywhere... iallafall ett par timmar på hubben. Imorgonkväll? Jag hojtar.
Ai skrev:Om jag inte har loggat in vid halvfem-tiden - sms:a mig.
The Ankh skrev:jag vill titta om nu, parallelt med dig!
caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:Min nykeenhet av en beskrivning av Rimming ledde mig hit
Ska jag känna mig konstig för att jag redan visste det? Eller har jag helt enkelt hittat till rätt serie? :P
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare