Ai skrev:*byter skrivbordsunderlägg*
The Ankh skrev:Min nykeenhet av en beskrivning av Rimming ledde mig hit
AKS skrev:Iofs vet jag inte var jag hör alla de sakerna, men ändå.
AKS skrev:Är han en sexguru?
AKS skrev:*gapskratt*
Godnatt och hoppas du sover gott, liksom.
The Ankh skrev:QaF - UK 101 Vs US 101
Minns dock att jag sa att Justin var skitful och Nathan mycket snyggare. Nu är jag inte så säker längre.
brat skrev:Känner mig väldigt utanför som inte vet vad T-bagging är. Splainy?
brat skrev:The Ankh skrev:QaF - UK 101 Vs US 101
Minns dock att jag sa att Justin var skitful och Nathan mycket snyggare. Nu är jag inte så säker längre.
De borde rama in den där meningen och hänga den över alla dörröppningar. Eller något.
Minns ord som läbbig, snorunge, hatar, ful. Du röstade till och med hem honom. Haha. Minns också att Ai var orolig och ville skydda sin sötnos. Men jag skrattade lika gott då jag läste de kommenterarna som jag gör nu när jag läser om din omvändning. För vi visste väl alla att det skulle sluta så här? Det slutar alltid så här.
Känner mig väldigt utanför som inte vet vad T-bagging är. Splainy?
Ai skrev:Abstinens! Det är ingen som ser serien för första gången!!
The Buffster skrev:Har inte riktigt haft tid att se eller kommentera Queer as Folk då jag jobbar HELA tiden och när jag inte gör det är jag så trött att jag inte orkar göra mycket. Men nästa helg ska jag vara ledig så då hinner jag nog se lite.
Ai skrev: (spoiler hela serien) Jag är helt rudis på att göra videos - men är det inte så att caffe kan? Han gjorde dom där topplistorna för BtVS och AtS till träffarna - visserligen från dvd-format.....Så ge honom några (tre?) avsnitt till att byta namn till QaFfe så kan vi kanske börja bearbeta honom att han tycker att det är en vansinnigt bra idé att göra dom när han kommit så långt att han sett klart serien.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare