wyndham skrev:Den man älskar den agar man!
wyndham skrev:4x09
Jag är lite som Justin och QaF är som Brian. Den behandlar mig som skit genom att ta in en massa kassa gästskådisar och skapa tv-historiens tråkigaste flator. Men jag säger bara "You're not getting rid of me! You're not alright, and I will tell you what a motherfucking piece of shit you are for shutting me out, and most of all for thinking that I would leave you! Why would you think that? Because you had Justins hair removed? Because you're no longer perfect? Well, believe me mr. Qaf, that's the least of you're imperfections. And if I wanted to leave you, I've had better reasons, plenty of them. But I thought we had a commitment and I plan to stand by it. Now why don't you get you're ass in bed you son of a bitch, and eat some fucking chicken soup!!"
Ai skrev:wyndham: Strålning = inte alls säkert att håret faller av. Snarare nästan säkert att man får behålla det. Cellgifter = inte alls säkert att håret faller av, vid första omgången.
The Ankh skrev:Karro och jag är på samma plats samtidigt! I feel some QaF coming on! WHEWHEEEYYYYY!!!!!
madskellig skrev:Har jag förresten nämnt hur mycket det stör mig att QAF avsnitten inte har några namn? För det gör det, jättemycket.
Glorificus skrev:Ooh, det påminner mig om att jag i förra veckan sökte efter Canal+-tider på dagenstv.com och fick upp en del tyska sändningstider... med avsnittsnamn!
The Ankh skrev: (spoiler 501-502) Michael åker ut i nästa öråd, nu får det vara nog!
brat skrev:Fanns det inga för senare säsonger?
madskellig skrev:Intressant och bra skrivet, gillade verkligen formatet.
(spoiler Säsong 5) Även om jag nu inte var överförtjust i Rosie O'Donnell's instats i QAF, tycker personligen inte att hon är en så bra skådis
Alltid skoj med kändisars bloggar!
The Ankh skrev:jaha.. där blev mail spoilad
Glorificus skrev:s5
Annat än att Rosie är med i serien... men det säger ju inget om handlingen.
The Ankh skrev:jaha.. där blev mail spoilad
Tob skrev: ....
Ankh skrev: ....
The Ankh skrev:ok.. nu har ni kanske lärt er hur EXTREMT anal jag är med spoilers...
Ai skrev:Ankh: Spoilermarkera du också i ditt inlägg.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare