Tinkerbelle skrev:Eisa skrev:men kom igen människor, ni bara måste titta på bleach, ni går verkligen miste om något annars.
Men alla jävla fillers är ju så tråkiga! Jag älskade Soul Society-arcen, men just nu är det bara... tråkigt.
LWes skrev:Från ADC-Heaven:No, you aren't hallucinating... Here's the G8 arc subbed from episode 196 to 200 for your viewing pleasure =) Part 2 (201-206) is coming really soon, since it's already translated and everything.
Off skrev:LWes skrev:Från ADC-Heaven:No, you aren't hallucinating... Here's the G8 arc subbed from episode 196 to 200 for your viewing pleasure =) Part 2 (201-206) is coming really soon, since it's already translated and everything.
Sweet. Har ADC alla avsnitt från 206 subbade eller?
Tinkerbelle skrev:det första jag sett på länge utan att bli utråkad och börja fixa med annat under tiden!
Nope, jag måste tyvärr erkänna att jag läser väldigt lite manga.. mestadels för att jag är för snål för att köpa och att jag tycker att det är jobbigt att läsa scans på datorn. Men jo, animen är bra. Och nu har de äntligen kommit igång med answer-arcen! Hur många avsnitt blir det egentligen? 26?sp1keout skrev:Tinkerbelle,
Läser du Higurashi-mangan också? (Visst är animen bra?..)
Det är sant att den är ganska "tjejig" (vilket inte är så konstigt eftersom, som sagt, det är en shoujo.). Men jag tror nog att killar kan uppskatta den också.sp1keout skrev:NANA är en shoujo som de kallar det, alltså en manga som är anpassad för tjejer =) Jag har dock hört mycket bra om den och funderat på att antingen börja kolla eller börja läsa flera gånger. Jag har läst om handlingen och den verkar ju sådär "mysig".
LWes skrev:sp1keout skrev:LWES: Hur gåre med animetittandet, bara OP eller?
One Piece 275 - Jävlar vilket avsnitt!!!
Du påminnde mig just om att jag ska fortsätta se Naruto... snart...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare