Queer as Folk

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav The Buffster » mån jun 26, 2006 8:59

brat skrev:Buffster - Yay!! Välkommen! :D Dina inledande reaktioner är ungefär de typiska. (Brian snygg. Tveksam till Justin. Linds&Mel tråkiga. Osv. Du är med andra ord inte den första som tror att hon aldrig kommer att se Justin på det sättet. Återstår att se om du blir den första som har rätt. ;)) Blir spännande att se vad du tycker om serien i fortsättningen. Som gammalt L Word fan måste jag nu en gång för alla erkänna att... QaF är bättre. Hoppas att du skriver flitigt i tråden, vi är alla här besatta av att läsa kommentarer!

Jag ska definitivt fortsätta att kommentera. Jag älskar att kommentera. Ja, man ska väl aldrig säga aldrig men som sagt så tvivlar jag på att jag kommer att tycka att Justin är snygg. En riktigt bra karaktär däremot det kan jag tänka mig.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Tea » mån jun 26, 2006 9:40

BRAT ängel! din lista fick mej nästan att fälla en och annan tår...

och The_Buffster välkommen till gänget.. "Once you've gone queer... ... ... "
jag lovar. dina uppfattningar kommer definitivt ändras på ett eller annat sätt... Själv var jag en väldig Michel/Brian-shipper i början... det var jag nog när jag tänker efter i slutet oxå.. men på ett ehlt anant sätt...

Ha många trevliga hemmamyskvällar med våra homokillar... och looooova att skriva mycket...

"Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels."
Thomas Carlyle

Läs här om ni vill veta hur mitt bröllop kommer gå åt helvete

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav Ai » mån jun 26, 2006 10:09

*kikar in mellan karongerna*

buffster: Justin är inte snygg. Det finns inte en fläck på pojken som är snygg - och inte kommer det att bli det med tiden heller. Men han är helt magiskt magnetisk! När man väl har fallit så kan man inte resa sig igen. Men snygg kan man definitivt inte säga att han är.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Tea » mån jun 26, 2006 10:58

VACKER... är ordet.. vacker...

SUNSHINEEEE!!!

Vill bara säga att ja.. det är jag.. bli inte rädda då jag har bytt avatar.. det är fortfarande jag.. ville bara göra min VACKER-ståndounkt mycket klar :D

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav The Buffster » mån jun 26, 2006 18:49

Ai skrev:*kikar in mellan karongerna*

buffster: Justin är inte snygg. Det finns inte en fläck på pojken som är snygg - och inte kommer det att bli det med tiden heller. Men han är helt magiskt magnetisk! När man väl har fallit så kan man inte resa sig igen. Men snygg kan man definitivt inte säga att han är.

Det låter lite mer logiskt. Så då är det bara att vänta på att falla då. Det känns härligt. Först ska jag se dagens avsnitt av Entourage (Ari!!) men sen så blir det nog ett avsnitt eller två av QaF.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav madskellig » mån jun 26, 2006 19:03

Tea skrev:Vill bara säga att ja.. det är jag.. bli inte rädda då jag har bytt avatar.. det är fortfarande jag.. ville bara göra min VACKER-ståndounkt mycket klar :D

Tea, vilken snygg avatar! spreading the Sunshine love! :D
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Tea » mån jun 26, 2006 19:42

madskellig skrev:
Tea skrev:Vill bara säga att ja.. det är jag.. bli inte rädda då jag har bytt avatar.. det är fortfarande jag.. ville bara göra min VACKER-ståndounkt mycket klar :D

Tea, vilken snygg avatar! spreading the Sunshine love! :D

hihi tack.. jag är otroligt nöjd... har två till.. fast de blev int ealls lika bra :oops:

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav Ai » mån jun 26, 2006 20:19

Åh Tea! Fin!

buffster: Ungefär vid slutet av s 2 och början av säsong tre brukar dom flesta vara totalt ovända och förlorade! :D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav wyndham » mån jun 26, 2006 20:54

Let's kick it QaF-style.

Minns inte riktigt när jag slutade kommentera avsnitten, men hursomhelst är jag bara framme vid

3x03.
Sex, lögner och avsugningskurser. QaF is back in town.

Huvudstoryn är att Brian ska fixa en välgörenhetsfest, och han behöver givetvis Justins hjälp. Men inga spår av svartsjuka hos Ethan. Dom talar ut om det kort och koncist för att sen övergå till lite bohemiskt konstnärssex. Ett sunt förhållande skulle man kunna tro. Men sen försöker Ethan ta tag i ratten och bestämmer att dom ska på bohemisk konstnärsfest och inte Brians pingisbollar-i-anus-fest. Inte helt perfect boyfriend av honom, men han håller iallafall inte på och smyger undan som vissa andra typer. Som Justin. Han vill vara med dom stora pojkarna och slänga ringar på dildos. Eller som Ben. Han har dödsångest och vill knapra anabola. Det är dock svårt att klandra honom som måste stå ut med en viss Michael Novotny.

Asså denna Michael. Förr trodde jag att det bara var Hal Sparks och hans jobbiga röst och fula nuna som jag ogillade, men jag har börjat inse att jag tyvärr inte bara kan skylla på min ytlighet. I det här avsnittet är han inte med så mycket, förutom en scen där han tycker att Debbie är pinsam. Och en scen där han tycker att hans mamma Debbie är jättepinsam. Ungefär som i alla andra avsnitt där han jämrar sig över sin pinsamma mamma Debbie.

Jag har nyligen sett om en TV-serie med en Vincent Tyler som jag tycker är en av tv-historiens mest fantastiska karaktärer, så detta kan påverka min inställning.

Ja stackars Debbie. I det här avsnittet fanns inte ens Vic till hans vid middagsbordet. Nej, nu har hon Whore-ass vid sin sida.

Brian och Justin är forfarande lika långhåriga, vet inte riktigt vad jag tycker om det.

Bäst i det här avsnittet var Emmetts päls. Tänk att dom kan ta med andra skämt än snoppordvitsar ibland.

Säsong tre öppnade mycket starkt, men nu börjar det bli dags för lite mer fireworks. Mels graviditet är ju måttligt intressant. Serien har trots allt inte kommit riktigt nära 1x22s höjd.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Tea » mån jun 26, 2006 21:14

wyndham skrev:3x03.
. Men sen försöker Ethan ta tag i ratten och bestämmer att dom ska på bohemisk konstnärsfest och inte Brians pingisbollar-i-anus-fest.

Han vill vara med dom stora pojkarna och slänga ringar på dildos.

OMG jag har nog aldrig skrattat så här mycket i hela mitt liv som åt dessa två meningar..... UNDERBART!!!!!

:lovebunny: wyndham 4 president :lovebunny:

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav brat » mån jun 26, 2006 21:39

Jag såg klart säsong 2 i helgen och tänkte att det kunde passa med en veckas uppehåll innan jag fortsätter med säsong 3. Idag är det måndag och det börjar kännas jobbigt...
:P
1. "it could be like this, just like this"
2. "I was so fucking scared"
3. "honestly, I just wanna see you more"
4. "you'd better be"
5. "well now you have to deal with the consequences"
Hederomnämnande: "I want to keep growing with you"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav The Buffster » mån jun 26, 2006 21:42

1.05 och 1.06 sedda och det blir bara bättre och bättre. Jag håller fortfarande på att svimma varenda gång Brian är i bild vilket gör det svårt att koncentrera sig på annat men visst det finns mycket mer som också gör serien bra. Michael är väldigt söt och det är så kul att han har hittat någon. Men det är ju så smärtsamt uppenbart hur mycket han gillar Brian. Jag minns den underbara scenen på toaletten och sen nu i 1.06 när dom dansade tillsammans. Och så när Brian kysser Michael. Det är så elakt. Men Brians rektion på att Michael har träffat någon gör honom bara till en ännu bättre karaktär.

Jag gillar Emmett en hel massa och hoppas att det kommer att handla mer om honom framöver för hittills han inte fått någon egen storyline alls.

Ted är en sån karaktär som jag genast tar till mig.

Justins Brian teckningar var underbara såklart. Och fin lite twist att Brian köpte den själv. Och Brian alltså. Ni får ursäkta om jag verkar för besatt men ja... :lovebunny:

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav wyndham » mån jun 26, 2006 21:55

3x04
The epic saga continues.

Bra. Finkläder gör alltid susen, så inledningen bådade gott. Att använda drömmar som ursäkt för att tänja på ramarna är dock lika onödigt som det är fegt och dåligt.

I'm half Italian and half drag-queen. I'm alowed to get upset!

Hihi. Michael har nog aldrig varit roligare. Och nu har scenerna där han skäms över Debbie blivit så många att jag skrattar åt dom också.

Trodde ett tag att det skulle bli ett arc av antastningsstoryn, men icke sa nicke. Lika bra med tanke på den usla barnskådisen. (Vilket fick mig att tänka på den underbart läskiga ungen i Queer as Folk 2 avsnitt ett. Ingen jämn match direkt.)
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav brat » mån jun 26, 2006 22:09

The Buffster skrev:1.05 och 1.06
Och Brian alltså. Ni får ursäkta om jag verkar för besatt men ja... :lovebunny:

Hahah! Välkommen till klubben. :D Här får du snarare be om ursäkt om du är för lite besatt.

Jag är underbart halvlost när jag läser Wyndhams kommentarer (finkläder? drömmar?), det gör mig ännu mer sugen på att se om säsong 3 NU!!
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav The Buffster » mån jun 26, 2006 23:34

1.07 och 1.08 Jag är redan fast. Totalt fast. Jag ÄLSKAR Brian och alltså älskar jag QaF, så är det bara.

Många bra scener mellan honom och Justin. Som när Brian tittade på Justin medan den andra killen sög av honom. Och hur Justin förväntansfullt ville veta vad Brian tyckte om maten. Så fint. Justin är gullig, det är han men jag är sagt fortfarande tveksam till om jag kommer att tycka att han är sexig. Brian däremot, där räcker sexig knappt till.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Glorificus » tis jun 27, 2006 1:39

Vad härligt att se att det är lika mycket liv som alltid här i QaF-tråden. Jag har saknat den i helgen!

Kul med nya avsnittskommentarer också!! Buffster, du ger dig verkligen på riktigt bra seriemaraton nu för tiden... OTH och nu QaF... 8)

brats nya avatar... :D :D :D

Ai, jag behöver väl knappast säga att jag älskar alla de nya. Men jag säger det i alla fall: :lovebunny:
Den med handen... allvarligt talat, det måste vara något med mitt psyke och den där handen, för en sekund blev jag helt överväldigad av den - hjärtklappning eller tappa andan, något var det som hände. :) Snart får jag skaffa pacemaker om det ska fortsätta såhär. :D

Edit: Haha, och jag måste kanske berätta att jag blev väldigt konfunderad av att snabbläsa övre delen av förra sidan när jag susade förbi i lördags. Jag såg bara den stora Randy-bilden och texten: "Maskörer får ibland för sig de mest konstiga saker! Peruker? Jösses, vad ska det vara bra för...." Och sen hann jag bara titta på bilden i några sekunder och undra: "VA?! Det där är väl ingen peruk!! Eller?! :eek:" Sen var jag tvungen att logga ut, i tron att det var så. I kväll har jag däremot hunnit läsa ikapp och när jag förstod sammanhanget kunde jag andas ut...
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » tis jun 27, 2006 1:48

Vilken raketfart du har Buffster! Påminner mig om min egen introduktion till serien. Glory påstod att jag såg 8 avsnitt på 16 timmar... men jag tror mer att det var 8 avsnitt på 18 timmar. Det var allt som krävdes för att jag skulle vara tokfast så jag förstår din besatthet precis Buffster!

Varning, brat blir nostalgisk. Hon går tillbaka till sid. 31 i tråden för att återuppleva känslan av de första åtta avsnitten. Hon skriver sedan ett helt inlägg om det. Det intresserar knappast någon så ni kan sluta läsa nu.

Vi hade spelkväll en fredag hos Fallen då jag fick skivorna från Glory. På natten när jag kom hem var jag bara tvungen att börja se (jag var kär i serien redan innan jag sett första avsnittet). 18 timmar efter jag kommit innanför dörren den där fredagsnatten skulle jag åka bort en sväng. Det enda jag hann göra de där 18 timmarna (förutom att se och kommentera åtta avsnitt) var att sova, duscha och eventuellt äta lite. Och knappt det ville jag göra. Fem minuter innan jag skulle bli upphämtad satt jag fortfarande och skrev på bf. Minns att jag var tvungen att skicka abstinens-sms till Glory medan jag var borta. Vojne, jag kunde inte tänka på något annat. (Tiden kändes som en evighet men det var bara 26h. :P) Det var då jag lyckades få Orlando Bloom att se ut som både Mikey och Brian, ett tydligt galenhetstecken. Åh, nu minns jag känslan när jag kom ut i dagsljus efter 18 timmar med QaF. Vilken chock, och vilka andningssvårigheter jag fick.

Citat i urval:
brat skrev:Slutligen tänkte jag säga att under det här proportionellt lååånga uppehållet jag haft på ett dygn!!! har jag insett hur mycket jag älskar Brian! Han cirkulerar i min hjärna hela tiden. Förutom honom har jag även haft en del Justin-funderingar. Mmm.. Idag när jag hade lite tid vid datorn (men inte tillgång till avsnitten) roade jag mig med att läsa igenom hela tråden. Svarta fällt i all ära men mina favoritinlägg var de då Ai lagt in supersnygga bilder, både sådana hon gjort själv och sådana som den här ovan. NAJS!

Oavsett vilken takt (snabb, extra snabb eller hysteriskt snabb) jag beslutar att se serien så ska jag nu iaf börja med 1x09! :D (Som jag har längtat idag!!! Kom på mig själv med att sitta och storle fler gånger bara av tanken att jag snart skulle se QaF och visst kom det ett litet galltjut ur min strupe i överdriven glädje nu när jag klev in genom dörren… crazy…)

Den najs-iga bilden är för övrigt en du absolut borde ta en titt på!! Så löjligt het Brian-bild att man kan bli besatt utan att ens ha sett serien! (Och den valde Ai att klistra in precis i det där känsliga inledande stadiet då jag redan var hysteriskt QaF-sjuk...) På sid. 31 alltså.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Glorificus » tis jun 27, 2006 2:00

brat skrev:Påminner mig om min egen introduktion till serien. Glory påstod att jag såg 8 avsnitt på 16 timmar... men jag tror mer att det var 8 avsnitt på 18 timmar.

Tidsoptimist! De där extra två timmarna gick säkert åt till att se om olika scener som Let's hear if for the boy, osv. Så egentligen kan man säga att det var 8+ avsnitt på (okej då) 18 timmar. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav brat » tis jun 27, 2006 10:28

Note to self: Skriv inte passionerade inlägg i QaF-tråden mitt i natten.

Studeringsämne för forskarna: Varför blir jag mer besatt av att någon annan (Buffster) är superbesatt? Räcker det inte med så besatt jag redan här?

Glorificus skrev:De där extra två timmarna gick säkert åt till att se om olika scener som Let's hear if for the boy, osv. Så egentligen kan man säga att det var 8+ avsnitt på (okej då) 18 timmar. :D

Så var det aldeles säkert, jag såg om mååånga scener.
Som nu när jag gör min första repristitt, först ser jag hela avsnittet, sedan ser jag om ALLA scener med B&J ungefär 2-3 gånger innan jag börjar på nästa avsnitt.
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav Tea » tis jun 27, 2006 11:03

Vilka minnen Brat

Själv har jag ingen tidkoll på hur lång tid det tog för mej.. Bara att serien tog slut alldeles för snabbt (till skillnad från typ Ats).
Nu har det ju int egått sådär jättelång tid sen jag såg sista avsnittet och att säga att jag fortfarande är lika passionerat kär i alla karaktärer är väl inte sådär jättekonstigt... men det är få serier man lverhuvudtaget fastnar vid (i mitt fall 4 totalt) och jag har ALDRIG varit så kär som jag är i det här...

Sen är ju jag som sagt en Justin-älskare lite mer än en Brian-älskare, därmed inte sagt att jag inte älskar honom med :P
SATAN oxå att han är bög... Randy asså jag har en ny plan i mitt liv som trofefru i USA helst californien... Randy hade passat utmärkt

Iaf Men det kan inte ha tagit speciellt lång tid flr mej att plöja de första avsnitten heller... kommer ni ihåg?
från sidan 47:

ojoj, vilka härliga karaktärer. Till skillnad från vissa andra tyckte jag att detta var ett mycket mysigt första avsnitt av serien. Den börjar i fart och slutar i fart. Alla är väldigt olika och har härliga egenskaper. Favorit för tillfället är Emmet, detta tenderar ändras efter seriens gång (kommer ihåg en gång då jag tyckte att Angel faktiskt var en av de bättre karaktärerna i Buffy) iaf... många fina scener.

lägg märke till det negativa om Ats redan där lol

21.05 har jag skrivit om de första två avsnitten.. vid klockan 12 ca hade jag sett till avsnitt 4 (räknar piloten som ett avsnitt...) så jag tog rätt god tid på mej jämfört med Brat då, däremot kommer jag ihåg att säson 3 gick med sjujävla fart...
säsong tre ep1 Tor Maj 18, 2006 20:11
ep 14 Sön Maj 21, 2006 23:19

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav madskellig » tis jun 27, 2006 12:53

Nu var jag ju tvungen att kolla hur lång tid det tog mig att ta mig igenom hela serien :D Start: 07 April, Slut: April 28. Och då drog jag ändå ut på sista avsnitten väldigt länge.

Qaf är verkligen den enda serien förutom Buffy som jag varit såhär besatt av

brat skrev:Så var det aldeles säkert, jag såg om mååånga scener.
Som nu när jag gör min första repristitt, först ser jag hela avsnittet, sedan ser jag om ALLA scener med B&J ungefär 2-3 gånger innan jag börjar på nästa avsnitt.

Jag tror vi kör samma omtittnings style ;)
"I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care."

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Glorificus » tis jun 27, 2006 13:51

Det här kommer ta ett tag att vänja sig vid - flera gånger nu har jag blandat ihop Tea och madskellig, när jag bara undermedvetet registrerar avataren och inte tittar på namnet. Men det är ju Sunshine, så det är helt klart värt att vänja sig vid. :D
**

Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Tea » tis jun 27, 2006 18:33

min är färg.. det kanske kan hjälpa lite :D

madskelligs bild är föressten dösöt... :lovebunny: jag älskar randy :lovebunny:

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav brat » tis jun 27, 2006 19:19

Men var är Sunshine?? Det var min favorit.
Mycket Randy i tråden nu iaf, nice. :)
4. "you'd better be"
Användarvisningsbild
brat
Big Bad

Inläggav madskellig » tis jun 27, 2006 19:28

brat skrev:Men var är Sunshine?? Det var min favorit.
Mycket Randy i tråden nu iaf, nice. :)

Hihi, det är ju fortfarande Sunshine med sunshine-smile ;)

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav The Buffster » tis jun 27, 2006 21:11

Glorificus skrev:Kul med nya avsnittskommentarer också!! Buffster, du ger dig verkligen på riktigt bra seriemaraton nu för tiden... OTH och nu QaF... 8)

Det är så bra nu på sommaren då det går lite färre serier som jag följer varje vecka, då får man mer tid att se ikapp sånt som man länge velat se. QaF kändes som en självklarhet med tanke på hur mycket det har diskuterats och hyllats här på forumet.

Glorificus skrev:Tidsoptimist! De där extra två timmarna gick säkert åt till att se om olika scener som Let's hear if for the boy, osv. Så egentligen kan man säga att det var 8+ avsnitt på (okej då) 18 timmar. :D

Det är inte vanligt att jag ser om scener när jag ser en serie för första gången men QaF har faktiskt fått mig att göra det. Det rör sig uteslutande om Brian och Justin scener. Eller nja, nån Brian och Mikey scen också faktiskt.

brat skrev:Studeringsämne för forskarna: Varför blir jag mer besatt av att någon annan (Buffster) är superbesatt? Räcker det inte med så besatt jag redan här?

:D

Slutade jobba väldigt sent idag men nått avsnitt ska jag väl hinna med.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav The Buffster » tis jun 27, 2006 22:54

1.09 och 1.10 Riktigt bra saker. Nu kan jag mest tänka på Brian. Som är ja, den hetaste sen Spike, och det är väl den bästa komplimang man kan få. När han kom ut ur duschen när Daphne var och hälsade på i lägenheten. Wow. Och när han och Justin hade sex på hotellrummet i New York. Det finns inte mycket som är bättre än Brian utan kläder.

Ajajaj så ont det gör att se hur kär Michael är i Brian. När dom kysstes på väg till New York. Det gör så ont i mig. Hemskt också att det tog slut mellan Michael och David det var ju i och för sig väldigt väntat, men ändå synd. Fin scen i duschen.

Emmett fick lite mer av en storyline. Kanske inte den bästa av alla, men ändå. Han fick lite mer tid och det är bra. Han är så himla söt, nästa lite snygg faktiskt, och jag älskar alla hans roliga kläder.

Fan alltså att jag börjar jobba åtta imorgon, jag vill ju se mer.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav madskellig » tis jun 27, 2006 23:01

The Buffster skrev:1.09 och 1.10 Riktigt bra saker. Nu kan jag mest tänka på Brian. Som är ja, den hetaste sen Spike, och det är väl den bästa komplimang man kan få.

Hihi, så sant, så sant. En riktigt fin komplimang :D

Last.FM
Användarvisningsbild
madskellig
Big Bad

Inläggav Tea » tis jun 27, 2006 23:01

The Buffster skrev:Fan alltså att jag börjar jobba åtta imorgon, jag vill ju se mer.

aaaa det eviga QaF dilemmat.. att se mer eller inte se mer det är frågan

Thomas Carlyle

QaF <3
Användarvisningsbild
Tea
Big Bad

Inläggav The Buffster » tis jun 27, 2006 23:10

madskellig skrev:Hihi, så sant, så sant. En riktigt fin komplimang :D

Japp, den finaste man kan få, i alla fall från mig. Spike behöver dock inte känna sig hotad för hetare än honom har ingen någonsin varit och kommer ingen någonsin att bli.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film