För en gångs skull gillar jag Debbies örhängen. De regnbågsfärgade ringarna.
Jennifers Mc-snubbe är H-O-T och han gjorde verkligen ett gott intryck på mej på konstvisningen...
By the way Justins konst...

Jag beundrar Michaels ärlighet mot Brian på visningen. Alla har alltid älskat Brian för det han står för och att han aldrig viker sig, men det hålelr faktiskt inte i längden och Michael-Brian-perioden har varit sen länge över. Jag står lite på Michaels sida i det här, MEN en bästa vän - och dessutom en bästa barndomsvän- växer inte på trän, därför hoppas jag att de iaf kan hitta ett sätt att klara av varandra på. Ett sätt så som i Brians dagdröm.
ep10 s5
Jag fixar inte deras bråk. Det är jättebra tv, men det gör ont i mitt hjärta.
Och inte nog med det. Nu ska Emmett börja med. (although jag förstår båda parterna av detta mycket väl oxå)
Brian och Justin scenen på stan är LOVELY! Det känns nästan som om de vid detta laget faktiskt blivit kära i varandra på riktigt. (eller så är de bara 7-jävla skädespelare)
Förresten, sa jag inte att något skulle hända???!??!?!?!?!
Nu är jag lite sur faktiskt... varför? för att jag älskar det här... Hjärtslag, Kaos, Bara ljuset som lyste upp inne på babylon,. Brians frustration över att inte få ge blod. Justin och Brians första kram när han hittar honom. Vi är förkrossade i soffan.
Scenen mellan Debbie och Brian i kyrkan är magisk. MAGISK!
Brians gång mellan ambulanserna mot Justin i Slow-Motion...
HA! Den här gången sa han det... 2 ggr tilloch med... så jättegulligt, nu är min mage i uppror över deras kärlek.
Nu tänker inte jag titta mer (än en gång) för iom att han sa det nu så betyder det att någon kommer att dö. (och i'm sry men just nu hoppas jag michael, för jag vill inte se att Justin och Brian behöver tvingas åt varsitt håll igen) Äh, who r u kidding.... klart jag kommer se färdigt, men jag kommer säkert vara jättesur senare idag