The Buffster skrev:ey skrev:buffster! ska inte dut ag och gifta dig med mig?!
Haha, det låter som en bra idé, vi kan bli som Haley och Nathan.![]()

EDIT s3e20 är ett fantastiskt avsnitt! jag tror jag ska se om det idag.
The Buffster skrev:ey skrev:buffster! ska inte dut ag och gifta dig med mig?!
ey skrev:The Buffster skrev:ey skrev:buffster! ska inte dut ag och gifta dig med mig?!
låter fantastiskt!
EDIT s3e20 är ett fantastiskt avsnitt! jag tror jag ska se om det idag.
The Buffster skrev:Hade jag sett OTH innan den där Save One Show grejen så hade jag definitivt röstat på den istället för VM. Säsong 4 är ett MÅSTE och jag är så lycklig för att vi får en sådan.
Glorificus skrev:Tack för alla dina kommentarer till avsnitten, Buffster, och det är hur kul som helst att du blivit lika kär i serien som många av oss här är!
The Buffster skrev:Jag har på senare tid funderat på att ge OTH en lite ärligare chans än vad jag kanske gjort tidigare. Och efter att ha kollat igenom den här tråden så verkar det som att säsong 3 är såpass bra att säsong 1 och 2 är värda att ses även om jag inte älskar dom bara för att få njuta av den.
eynosh skrev:Du nämnde inte Lucas alls.. Lite bra var han allt i S2.
The Buffster skrev:eynosh skrev:Du nämnde inte Lucas alls.. Lite bra var han allt i S2.
Jaaa, jo kanske. Alltså jag tycker att CMM är sjukt snygg men Lucas som karaktär har jag lite svårt för. Han är ganska trist, men visst han har sina stunder. Ingen favorit dock, så jag skulle nog ändå inte nämna honom bland favoritkaraktärerna. Fast han är så snygg att jag ibland får för mig att även karaktären är bra. Han är lite för plågad tycker jag, inte en så lätt tolkad beskrivning kanske men lite så känner jag.
eynosh skrev:3x20
Kanske därför man hoppade av lycka när man äntligen fick ett Lucasfritt avsnitt.
The Buffster skrev:eynosh skrev:3x20
Kanske därför man hoppade av lycka när man äntligen fick ett Lucasfritt avsnitt.
Jo jag tänkte på det just i 3.20, att jag inte saknade honom alls. Och att det nästan blev bättre när han inte var där. Men det är nog i och för sig inte bara Lucas fel, det är nog att han och Brooke inte är så jätteintressanta som par också.
Hmmm, va?! Förklaring tack. Jag skulle lätt kunna byta ut ditt "fantastiska" med "sämsta".LWes skrev:Chris måste komma tillbaka! Han är lätt en av dom mest fantastiska karaktärerna i TV.!
twistability skrev:Hmmm, va?! Förklaring tack. Jag skulle lätt kunna byta ut ditt "fantastiska" med "sämsta".LWes skrev:Chris måste komma tillbaka! Han är lätt en av dom mest fantastiska karaktärerna i TV.!
twistability skrev:Hmmm, va?! Förklaring tack. Jag skulle lätt kunna byta ut ditt "fantastiska" med "sämsta".LWes skrev:Chris måste komma tillbaka! Han är lätt en av dom mest fantastiska karaktärerna i TV.!
Glorificus skrev:twistability skrev:Hmmm, va?! Förklaring tack. Jag skulle lätt kunna byta ut ditt "fantastiska" med "sämsta".LWes skrev:Chris måste komma tillbaka! Han är lätt en av dom mest fantastiska karaktärerna i TV.!
Neej, Chris Keller är fantastisk!!
The Buffster skrev:Jag vill verkligen att Chris ska komma tillbaka, precis som jag skrev så saknade jag honom i slutet av säsong 3. Han var precis som alla påpekat inte alls bra i säsong 2 men i säsong 3 var han så jävla rolig, "Chris Keller was dog-paddling just fine". ey har en liten poäng i att han kanske har spelat ut sin roll men kommer dom bara på en vettig handling för honom, som inte involverar att förstöra mellan Haley och Nathan, så tror jag att det kan fungera. Om inte annat kan han kanske komma tillbaka i några avsnitt bara för att vara lite rolig.
ey skrev:ja alltså, ett gästinhopp hade inte skadat, alls. men det räcker nog faktiskt. jag gillade att han för en gång skull kunde göra nått osjälviskt och sen bara dra för det är så chris keller gör. dessutom vore det bättre att de lägger energin på de karaktärer som är kvar i serien för vissa behöver faktiskt en liten... ja.. påbättring *host*lucas*host*
Glorificus skrev:Jag tycker att Chris Keller kan komma tillbaka och stjäla Lucas från Brooke/Peyton. Då skulle Lucas också bli en mycket mer intressant karaktär.
The Buffster skrev:Glorificus skrev:Jag tycker att Chris Keller kan komma tillbaka och stjäla Lucas från Brooke/Peyton. Då skulle Lucas också bli en mycket mer intressant karaktär.
"I dreamt that Lucas was in bed with Chris Keller", hahaha, det hade varit hur bra som helst.
eponinethen skrev:Jag började kolla på den här serien typ rätt nyss (och har ingen aning om vad som visats i Sverige, hoppas jag inte spoilar nåt..), och den är väl inte råbra men klart underhållande. Och jag är ju totalt kär i Payton, hon är ju bara för underbar. Jag skulle vilja kunna rita som hon, mhm.
Och Laura Palmer som Payton's mamma? Awesomeness
_Gunn_ skrev:Det har väll visats en 12-13 avsnitt här i sverige av säsong 3. Var ligger du nu då? kul med mer fans.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare