noike skrev:caffeineaddict skrev:Då har jag sett de fyra sista Inside-avsnitten idag, och de var riktigt bra allihop, även om jag fortfarande inte tycker det är Wonderfalls eller Minear-Angel-klass.
Fast jag tycker det är orättvist att förvänta sig det. Det gick långa perioder i Angel när det inte var Angel-Minear-klass på det. Och Wonderfalls är något av det bästa som gjort någonsin på tv så...
Jag spelade in avsnitt 4 i söndags(!) (och såg det imorse). och jupp, det var bäst hittills!Illyria skrev:Jag passade på att se avsnitt 4 av The Inside som gick i lördags(?) på Tv3
eriked skrev:What the??!! jag som just har halv hyllat trean men nu byter de tid.. grr!!'
Måndagar 0:35 verkar det som. En timme och 20minuter senare än vanligtvis och dessutom inget den här veckan..
1x06 - 3:an Måndag 29/5 00:35
eriked skrev:what the? i så fall förtjänar dom ett kokt stryk!
*edit* men dom jäklarna har ju tagit bort den från sin hemsida också... men...inte ett ord säger dom heller.. man kan ju tycka att dom ska behandla sina betalande tittare lite bättre men neej..
Men vad i helvete....eriked skrev:har mejlat iväg en fråga om vad som hänt med serien. Hoppas jag får svar, viasats hemsidor och dock svårnavigerade hoppas jag lyckades...
*grååt* varför varför... UPC kan väl ändå inte vara på frågor om serier på tv3...svar från viasat skrev:Hej Erik,
Tack för ditt mail.
Vad jag förstår är du kund hos UPC så jag ber dig kontakta dem, vi kan inte
hjälpa dig härifrån.
eriked skrev:Men vad i helvete....eriked skrev:har mejlat iväg en fråga om vad som hänt med serien. Hoppas jag får svar, viasats hemsidor och dock svårnavigerade hoppas jag lyckades...*grååt* varför varför... UPC kan väl ändå inte vara på frågor om serier på tv3...svar från viasat skrev:Hej Erik,
Tack för ditt mail.
Vad jag förstår är du kund hos UPC så jag ber dig kontakta dem, vi kan inte
hjälpa dig härifrån.
joo kanske.. fast det verkar jobbigt att tjaffsa med henne om hon gav det svaret från början. Letar hellre upp nån annan som kan svara än att tvingas slita sitt hår över henne...Illyria skrev:Tv3 vägrar svara på frågor om sina program? Kvittar väl var någon är kund, det är deras program. Maila tillbaka och kräv ett svar.
My best advice is for people to find the aired episodes on-line: they're all there, and in nice quality
adolvsson skrev:Ospoilerig intervju med Timmy om Drive och lite annat. Och han upprepar vad som sagts förr:Timmy skrev:I hold no hope for The Inside DVDs.
Mitt hjärta gråter!
Garim skrev:Den finns inte på DVD va?
Garim skrev:Och en "karaktär" som hette Little Willow.
noike skrev:Garim skrev:Och en "karaktär" som hette Little Willow.
Har för mig att alla de namnen var bronzeboard-medlemmar.
Garim skrev:noike skrev:Garim skrev:Och en "karaktär" som hette Little Willow.
bronzeboard?
noike skrev:Garim skrev:noike skrev:Garim skrev:Och en "karaktär" som hette Little Willow.
bronzeboard?
Ja, eller Bronze: Beta som det heter nu. Ursprungligen buffyforumet på WBs hemsida, nu helt fristående.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare