nikozar skrev://istället vore lite kul om dom faktiskt kom och såg rent förj*vliga ut istället
Det är tyvärr omöjligt med den casten men de skulle kunna se lite ruffsiga ut

nikozar skrev://istället vore lite kul om dom faktiskt kom och såg rent förj*vliga ut istället
Johannah skrev:Wes var perfekt han med. Men jag avskyr hon, vad hon nu heter, och han borde ha dödat henne.
VelocityBoy skrev:Johannah skrev:Wes var perfekt han med. Men jag avskyr hon, vad hon nu heter, och han borde ha dödat henne.
Justine eller Lilah?
Off skrev:Måster väl mena Justine. Man kan inte hata Lilah
Måster väl mena Justine. Man kan inte hata Lilah
Du har rätt, efter Billy är det en omöjlighet
Annars är ju förstås Fred bäst
JRT skrev:När det gäller Connor... Antar att man borde försöka se saken ur hans perspektiv. Han var ju inte i Quortoth ett par veckor - han växte upp där, vet inte om något annat. Förmodligen med Holtz som enda mänskliga sällskap, med tanke på hur mycket Holtz hatar Angel är det inte konstigt att Connor fått en sån skev vy av vem Angel egentligen är. Att han inte litar på att Angel är ok ens efter en tid tillsammans med honom är heller inte så konstigt. Holtz jagade Angelus länge, han vet förmodligen det mesta om honom så vi kan lita på att han präntat in i Connor att oavsett hur charmig och god Angel verkar vara så är han ond. Holtz klara åsikt är ju att en själ förlåter inte det som Angelus gjort, den åsikten ser vi klart återspeglad i det Connor säger och gör. Även om Connor inser att den Angel han träffar inte är samma som mördade hans "pappas" familj så bryr han sig inte om det.
JRT skrev:Pojkar, pojkar! Hormones on parade here?![]()
Off skrev:JRT: Visst är hon snygg men jag älskar Lilah som karaktär. Hade gärna sett att hon varit med mer i serien.
Pazuzu skrev:JRT skrev:När det gäller Connor... Antar att man borde försöka se saken ur hans perspektiv. Han var ju inte i Quortoth ett par veckor - han växte upp där, vet inte om något annat. Förmodligen med Holtz som enda mänskliga sällskap, med tanke på hur mycket Holtz hatar Angel är det inte konstigt att Connor fått en sån skev vy av vem Angel egentligen är. Att han inte litar på att Angel är ok ens efter en tid tillsammans med honom är heller inte så konstigt. Holtz jagade Angelus länge, han vet förmodligen det mesta om honom så vi kan lita på att han präntat in i Connor att oavsett hur charmig och god Angel verkar vara så är han ond. Holtz klara åsikt är ju att en själ förlåter inte det som Angelus gjort, den åsikten ser vi klart återspeglad i det Connor säger och gör. Även om Connor inser att den Angel han träffar inte är samma som mördade hans "pappas" familj så bryr han sig inte om det.
Men det ursäktar inte hans beteende mot Fred och Gunn, tycker jag, han hade kunnat sticka därifrån bara. Jag förstår heller inte riktigt hans motiv att stanna hos dem, när han "gjort sig av" med Angel.
Tob skrev:Frågan är ju vart han annars skulle ta vägen? I en värld han knappt vet något om, känns för mig naturligt att han stannar hos Gunn och Fred. Att han ljuger hör väl ihop med det, berättar han vad han har gjort med Angel så skulle varken Gunn eller Fred vilja veta av honom.
Bob Dylan skrev:In fourteen months, I've only smiled once
And I didn't do it consciously
That's funnyFred: He's lost the mision bro
Gunn: Well, we're about to loose this whole place and you know you can't say bro
---
Fred: Can I say dog?
xAMNESIAx skrev:Dessutom så stör jag mig så fruktansvärt mycket på hennes (Cordy) bekymmerslösa attityd, speciellt i alvarliga situationer. Situationer som sakta byggs upp (oftast av Angel och Wes) som sedan trivialiseras av henne. Det kanske var lustigt i Buffy S1, men här stör mig extremt mycket i Angel som är en betydligt mörkare och seriösare serie.
xAMNESIAx skrev:Och...en sak till. Sa Angel att han var instängd i helvetes dimentionen i 100 år? Är det första gången vi får veta hur lång tid han upplevde det som?
So he would've been down there for hundreds of years.
Riktigt bra i wolfram-scenernaI love you, Connor. Now get out of my house.
och Wesley är riktigt bra...LILAH: Just under it, actually. Mr. Suvarta didn't think Linwood's corner of the sky was sunny enough. You're all reporting to me now. Get out. Gavin. (indicates the severed head) Please - remove that.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare