One can never quite tell...ey skrev:Rombat skrev:Jag är varken en liten flicka eller en medelålders man...
säker på det?
Glorificus skrev:adolvsson skrev:Orup är alltså 47 år, blev tipsad av Janne Gradvall, och har The Mayor som favoritskurk.
Orup!
Totalt freakat, och jag älskar det.
Och han brukar sitta på eBay och leta Buffyprylar!
eynosh skrev:Men.. men.. MissKittyFantastico, var inte du från Borås? Det står ju Hisingen under din avatar.. HISINGEN!
Tjalalalala, tjalalalla tjalalllaala! Sakta men säkert ska vi ta över världen, världen säger jag!
Glorificus skrev:adolvsson skrev:Orup är alltså 47 år, blev tipsad av Janne Gradvall, och har The Mayor som favoritskurk.
Orup!
Totalt freakat, och jag älskar det.
Och han brukar sitta på eBay och leta Buffyprylar! :D
Glorificus skrev:Ooooh, de pratar om Access-folk!!
För att nämna vissa bilder på fulla människor... och filmer...ey skrev:Glorificus skrev:Ooooh, de pratar om Access-folk!!
men alltså, access! att de inte ens nämner BF!
fast det är kanske bra med tanke på mina bröst som finns lite här och där.
Rombat skrev:För att nämna vissa bilder på fulla människor... och filmer...ey skrev:Glorificus skrev:Ooooh, de pratar om Access-folk!! :D
noike skrev:Rombat skrev:För att nämna vissa bilder på fulla människor... och filmer...ey skrev:Glorificus skrev:Ooooh, de pratar om Access-folk!!
Och allmänt omoraliskt beteende. (Vilket, måste jag poängtera, inte är till vår nackdel.)
Tinwiel skrev:Crap. Jag glömmer jämt sånt här. Man kanske kan ladda från hemsidan.. jag ska kolla.
Edit: Det går att gå in på hemsidan och lyssna på klipp. Sen så står det att Orup och Göran Gillinger ska battla i Buffykunskap. Haha...
Binchy skrev:eynosh skrev:Men.. men.. MissKittyFantastico, var inte du från Borås? Det står ju Hisingen under din avatar.. HISINGEN!
Tjalalalala, tjalalalla tjalalllaala! Sakta men säkert ska vi ta över världen, världen säger jag!
Hon studerar i Borås. Hänger du inte med?!?
eynosh skrev:Binchy skrev:eynosh skrev:Men.. men.. MissKittyFantastico, var inte du från Borås? Det står ju Hisingen under din avatar.. HISINGEN!
Jo, men inte visste jag att hon var från Hisingen..
Hisingen
Glorificus skrev:Är Hisingen en ö?
MissKittyFantastico skrev:eynosh skrev:Binchy skrev:eynosh skrev:Men.. men.. MissKittyFantastico, var inte du från Borås? Det står ju Hisingen under din avatar.. HISINGEN!
Jo, men inte visste jag att hon var från Hisingen..
Hisingen
Förut stod det Kommer från Göteborg men pluggar i Borås. Stämmer fortfarande, men jag kände att jag ville precisera mig lite mer. Jag är ju inte från Göteborg egentligen, jag är från Hisingen.
Bott i Tuve, sedan Lundby och nu Biskopsgården (den bra delen där bara gamla tanter, gubbar och jag bor). Har alltså aldrig flyttat från denna vackra ö.
Imorgon ska jag åka runt hela Hisingen med båt. Jobbet betalar.
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]