caffeineaddict skrev:Jag kan nästan skriva under på noikes lista om vi lägger dit..."Commencement" (de sista tio minuterna är uppe i TV-historiens absoluta topp, resten av avsnittet är också tokbra), "Hartfield's Landing", "What Kind of Day Has It Been?", "Posse Comitatus" (som, den något sentimentala Mark Harmon-delen till trots i övrigt är lysande) och framförallt "17 People" och jag erkänner att jag inte på rak arm kan komma på vilket avsnitt "Drought Conditions" är. Av Wells-avsnitten kommer "Here Today" kännas som en kniv under omtitt också. Men WW S1-S4 är så sjukt jämna att det är sjukt svårt att välja... vet inte om jag skulle ha med "Mandatory Minimums" dock.
Off skrev:http://www.youtube.com/watch?v=fo2klPzrYss
caffeineaddict skrev:Vad var det på youtube? Det är borta nu... damn my slow manner!
noike skrev:caffeineaddict skrev:Vad var det på youtube? Det är borta nu... damn my slow manner!
Har du senaste VLC så kan jag skicka över flc-filen till dig. Om du är intresserad.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Vad var det på youtube? Det är borta nu... damn my slow manner!
Har du senaste VLC så kan jag skicka över flv-filen till dig. Om du är intresserad.
Yes please. Kan väl skaffa VLC för nöjets skull. Vänta bara nån timme så jag är vid rätt dator.
Off skrev:Sett de sex första avsnitten av WW och det är väl ganska bra hittills. Ser ingen storhet i det ännu men det kanske kommer.
madskellig skrev:Gillar presidenten hittils också, var lite rädd att han skulle vara... lite för jobbigt patriotisk god bless America om jag säger så, men det verkar hållas på en resonable nivå så det är positivt.
noike skrev:madskellig skrev:Gillar presidenten hittils också, var lite rädd att han skulle vara... lite för jobbigt patriotisk god bless America om jag säger så, men det verkar hållas på en resonable nivå så det är positivt.
Det är en fantasyserie. Eftersom de valt en president som har empati, är smart och vill leda landet till det bättre.
qarlsson skrev:Jag känner inte till något överhuvudtaget kring varför Sorkin valde att hoppa av. Om han kände att det helt enkelt var på tiden eller om något annat styrde.
Off skrev:noike skrev:Ja, fan. Samtidigt kommer ju Homicideboxen. Beslutsångest!
Båda!
Off skrev:noike skrev:Ja, fan. Samtidigt kommer ju Homicideboxen. Beslutsångest!
Båda!
caffeineaddict skrev:Suuuck... vill någon köpa S1-S4 billigt på R1 så jag kan legitimera ett köp av den där?
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Suuuck... vill någon köpa S1-S4 billigt på R1 så jag kan legitimera ett köp av den där?
Definiera billigt
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]