Invasion - Nerlagd

Conviction - Nerlagd

Tur att det var ett tag sen jag såg Surface, för annars skulle jag bli förkrossad när den förmodligen läggs ner.

LWes skrev:Å nej!
Invasion - Nerlagd![]()
Glorificus skrev:LWes skrev:Å nej!
Invasion - Nerlagd![]()
Va?!Precis när jag börjat se ikapp (ska börja på avsnitt 15) och tycker det är hur bra som helst...
noike skrev:Dr Who 2.5
Men ändå: cybermen! Betyder detta att de är kvar i denna tidslinje hela säsongen? För plåtburkarna måste vara säsongens big bad.
Tam skrev:noike skrev:Dr Who 2.5
Men ändå: cybermen! Betyder detta att de är kvar i denna tidslinje hela säsongen? För plåtburkarna måste vara säsongens big bad.
Torchwood då? Allt handlar ju om Torchwood, gör det inte?
LWes skrev:Stargate expanderas ytterligare med en film, och troligtvis en till tv-serie.
noike skrev:Tam skrev:noike skrev:Dr Who 2.5
Torchwood då? Allt handlar ju om Torchwood, gör det inte?
Russell har säkert kommit på något för att kombinera Torchwood, "vårt" universum och de här Cybermännen. Torchwood känns mer som en olägenhet än big bad för min del.
Tam skrev:Cybermen är jag inte bildad nog att få rysningar av bara att se.
Off skrev:Odyssey 5 ep3
-Vet inte vad jag tycker om citat som kommer in bara sådär. Kan slita en lite från avsnittet.
noike skrev:Off skrev:Odyssey 5 ep3
-Vet inte vad jag tycker om citat som kommer in bara sådär. Kan slita en lite från avsnittet.
Jag antar att det fungerar lite bättre med reklampauser.
Off skrev:O5 ep4
Cotw med en hel del arc. Cotwen var väl inget att hänga i grannen men om man får välja mycket huvudstory och inte särskilt tung cotw så tar man väl det varje gång. Ibland sitter jag och funderar över varför de bryr sig om saker som flickvänner etc fast de ska ju förstås leva i världen efter att de räddat den också.
noike skrev:Off skrev:O5 ep4
Cotw med en hel del arc. Cotwen var väl inget att hänga i grannen men om man får välja mycket huvudstory och inte särskilt tung cotw så tar man väl det varje gång. Ibland sitter jag och funderar över varför de bryr sig om saker som flickvänner etc fast de ska ju förstås leva i världen efter att de räddat den också.
De ska leva i världen fram till dess att den går under också. Fem år utan något annat än uppdraget hade varit jävligt drygt efter bara några veckor.
Off skrev:Det här är en välproducerade sci-fi-serie adolvsson. Ya heeeeard!
noike skrev:Odyssey 5, avsnitt 10 eller 11 (beroende på dvd eller tv-rip, heter "Kitten")
Fyfan. De gör ett I Robot, You Jane-avsnitt och får det inte bara att fungera utan det blir riktigt bra. De slår hårt med konsekvenser för personerna och hamrar in saker i privatlivet. Allt som IRYJ inte gjorde.
Jävla kuk-Showtime.
Edit: Manny Coto är bortkastad talang om han inte får göra något eget snart. Det här är emellanåt så genomtänkt in i minsta detalj med karaktärer och vart handlingen leder att han måste ha världens största hjärna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare