poser skrev:En dvd tycker man iaf, jag hade köpt två en att ha i sängen och en att kramas med.
Jag hade köpt tre: en att titta på, en att spara, och en ifall den första klibbar ihop.
(Fan vad jag saknar Fanboy!Rampage.)
poser skrev:En dvd tycker man iaf, jag hade köpt två en att ha i sängen och en att kramas med.
1. Buffy the Vampire Slayer
2. Homicide: Life on the Street
3. Six Feet Under
4. Twin Peaks
5. The West Wing (säsong 1-4)
6. The Wire
7. Firefly
8. The Sopranos
9. Angel
10. Wonderfalls
11. Gilmore Girls
12. Dead Like Me
13. The Shield
14. Freaks & Geeks
15. Green Wing
caffeineaddict skrev:15. Green Wing
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:15. Green Wing
Dags att börja se Green Wing med andra ord, om den platsar på caffes Topp 15 så måste den ju vara bra.
caffeineaddict skrev:Tror banne mig inte min smak stämmer lika bra överens med någon annans på forumet så som den gör med Buffsters. TV-mässiga soulmates?
The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Tror banne mig inte min smak stämmer lika bra överens med någon annans på forumet så som den gör med Buffsters. TV-mässiga soulmates?
Självklart. Bäst smak av alla på hela forumet har vi lätt
.
caffeineaddict skrev:The Buffster skrev:caffeineaddict skrev:Tror banne mig inte min smak stämmer lika bra överens med någon annans på forumet så som den gör med Buffsters. TV-mässiga soulmates?
Självklart :lovebunny: . Bäst smak av alla på hela forumet har vi lätt ;) .
Jag håller fullkomligt med. :P
Ai skrev:Angel? Inte ens med på listan?
Jätteglad över QaF's placering hos dig! Men inte heller det är väl nån överraskning?
Tea skrev:1. Queer as folk USnågon som är förvånad?
2. Buffy
3. Twin peaks
4. Earth 2
5. Riget (1 och 2)
6. Babylon 5 (ej crusaide)
7. Dark Skies (serien INTE fiaskofilmen)
8. Firefly (den är skitbra, och kommer säkert växa på mej mer med tiden)
9. Red Dwarf
10. Vänner
AKS skrev:
Vad kul att se nån med Red Dwarf på topp 10!! (Själv har jag den dock på plats 1-4, det växlar lite mellan de fyra *allra* bästa serierna.)
Tea skrev:AKS skrev:Vad kul att se nån med Red Dwarf på topp 10!! (Själv har jag den dock på plats 1-4, det växlar lite mellan de fyra *allra* bästa serierna.)
var ett tag sen jag såg den nu... tycker de första säsongerna är rätt så tråkiga, så jag ahr inte förmått mej att starta en omtitt...
noike skrev:Tea skrev:AKS skrev:Vad kul att se nån med Red Dwarf på topp 10!! (Själv har jag den dock på plats 1-4, det växlar lite mellan de fyra *allra* bästa serierna.)
var ett tag sen jag såg den nu... tycker de första säsongerna är rätt så tråkiga, så jag ahr inte förmått mej att starta en omtitt...
Tea, du behöver hjälp! TRÅKIGA?!
Tea skrev:7. Dark Skies (serien INTE fiaskofilmen)
Ai skrev:Nu var det längesen jag såg Red Dwarf - men jag kommer ihåg att jag gillade dom tidigare bättre än dom senare.
Ai skrev:
Min jeansjacka:
Tea skrev:Ai skrev:
Min jeansjacka:
du är min idol
Ps, får väl ge de första säsongerna en chans till
Ai skrev:Ai skrev:Nu var det längesen jag såg Red Dwarf - men jag kommer ihåg att jag gillade dom tidigare bättre än dom senare.
Min jeansjacka:
Glorificus skrev:Tea skrev:7. Dark Skies (serien INTE fiaskofilmen)
Ooh, Dark Skies var länge en av mina favoriter... nu är jag i det läget att det är så pass längesen jag såg den att jag inte vet om jag skulle gilla den lika mycket idag. Det är samma med t.ex. The Pretender och Cupid.
Glorificus skrev:Crazy, jag höll precis på att få en hjärtattack när jag kikade in på TV6 hemsida för att se vad det går för serier där... och det första jag läser är Kameleonten i dagens tv-tablå. Iiih! Äntligen får jag se om The Pretender, utan att köpa boxarna...
noike skrev:Glorificus skrev:Crazy, jag höll precis på att få en hjärtattack när jag kikade in på TV6 hemsida för att se vad det går för serier där... och det första jag läser är Kameleonten i dagens tv-tablå. Iiih! Äntligen får jag se om The Pretender, utan att köpa boxarna...
De finns för nerladdning också, men sedan kom jag att tänka på att du bor i Umeå och säkert har elak kvota.
Glorificus skrev:Crazy, jag höll precis på att få en hjärtattack när jag kikade in på TV6 hemsida för att se vad det går för serier där... och det första jag läser är Kameleonten i dagens tv-tablå. Iiih! Äntligen får jag se om The Pretender, utan att köpa boxarna... det började i förra veckan, så jag har missat fyra avsnitt, men det får jag väl leva med.Kame!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare