I don't swing that way, men om jag skulle vakna upp som en kvinna så skulle saken vara annorlunda. (inte för jag planerar att någonsin vakna upp som kvinna.)
det kan du ge dig på.. jag är inte förvånad när vi har 100.000 inlägg.. det lär dock dröja... året ut? för jag menar det betyder ju att Off skall ha ca 20.000 inlägg om det skall följa trenden!
Hehe, undrar om vi inte har fått slut om saker att snacka om då, när Off har 20 000 inlägg och jag och Zaxx ligger runt 13 000 och noike och poser börjar närma sig 10 000...
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
Zaxx, du glömde bort att Firefly gått så bra på bio att de har plockat upp den för en fortsatt tv-serie. Framtiden är kanske inte så ljus, men den glöder lite långt därinne i varje fall.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.
Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that. -- Portal 2
A pit is not complete without a Freeman climbing out of it. -- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2