The Buffster skrev:2.19 (ja, jag är lite förtjust i Wilson).
adolvsson skrev:The Buffster skrev:2.19 (ja, jag är lite förtjust i Wilson).
Word, sistah!
The Buffster skrev:Mannen med forumets bästa avtar (jag blir fortfarande lika glad varje gång jag ser dom gula diskhandskarna) visar ytterligare prov på god smak.
AKS skrev:Frågan är nu...
...varför hatar inte Cameron Foreman? De måste ha nån sorts historia som vi inte fått veta. Ska bli spännande att se för det känns som att vi kan få veta det redan i morgon.
Eller visades det i "Foreman snodde Camerons artikel"-avsnittet för det är det enda House-avsnitt som jag inte brytt mig om att se.
adolvsson skrev:2x20:
Vilket, vid närmare eftertanke, sätter henne i en intressant kontrast med dom andra. Hade, t ex, Foreman gått tillbaka i samma läge?
adolvsson skrev:Fast det där ligger väl rätt mycket i Camerons karaktär, non? Att vara den som bryr sig. Jag har t o m för mig att House pratat om det för inte så länge sedan, men det kan ha varit i "Foreman snodde Camerons artikel"-avsnittet. Å andra sidan är jag så osäker att det kan vara tokfel. Hjälp, nån?
AKS skrev:Ja, så har jag nog också tänkt, men House gjorde en stor grej av det och ställde sig väldigt nära och Cameron sa ingenting om det. Jag tror att House anar vibbar av *någonting* här -- ingen aning om vad -- och jag går på honom.
AKS skrev:Eller så känner han vibbar.
adolvsson skrev:AKS skrev:Eller så känner han vibbar.
Hehe... eller det
adolvsson skrev:adolvsson skrev:AKS skrev:Eller så känner han vibbar.
Hehe... eller det
Eller, vafan, det stämmer nog så bra det, men i så fall tror jag inte det är vibbar baserade på gemensam historia, utan att dålig stämning mellan kolleger leder till dålig arbetsatmosfär leder till patienter blir inte botade... nej, stryk det sista, ersätt med - leder till att fall förblir olösta, och House kan inte ha olösta fall som bara ligger är alldeles olösta.
caffeineaddict skrev:HAUSarna har lagt sig på hög i min videomapp på Skellefte-laptopen under dessa stressiga jobbveckor. Nyss insåg jag till min chock att jag har sju avsnitt som jag inte har sett... dessutom är dessa sju avsnitt långt ifrån det enda som jag inte har sett från TV-våren, så nu tar jag drastiska åtgärder och raderar dem och har istället HAUS-maraton hemma i Norrköping efter att säsongen har avslutats. Tio HAUS, just like that, på ett bräde. Yummy!
Off skrev:Tyckte inte 2x23 var särskilt bra alls. Kom helt enkelt inte på något vettigt att skriva om det.
dizzy skrev:Klart bäst var House/Cuddy scenerna.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]