AKS skrev:Förresten: Sharons dotter måste ha nån sjukdom. Det barnet såg verkligen inte ut att vara över ett år gammalt. Typ 6-8 månader kanske. (Jag är lite dålig på att avgöra ålder, men jag har kollat på foton på släktens ettåringar från senare år och de ser definitivt större och stadigare ut än det där barnet.
dizzy skrev:AKS skrev:Förresten: Sharons dotter måste ha nån sjukdom. Det barnet såg verkligen inte ut att vara över ett år gammalt. Typ 6-8 månader kanske. (Jag är lite dålig på att avgöra ålder, men jag har kollat på foton på släktens ettåringar från senare år och de ser definitivt större och stadigare ut än det där barnet.
Det håller jag med om. Tänkbar förklaring är kanske att barnet föddes för tidigt. Eller så var det bara dålig baby-casting, för den lilla korta scenen, de kanske rättar till det till i höst.
En annan sak var ju att barnsängen var väldigt lik den som 6 och Baltars baby låg i.
Språkresa hos cylonerna?LWes skrev:Dom borde skicka bort den på något dagis eller nåt i en halv säsong och sen kan den komma tillbaka som en 12-åring, eller varför inte en 18-åring?
Just to clarify: The 1st episode of Season 3 ("Occupation") is set to air in October. No one knows the exact date yet, so that's why it reads Jan. 1, 2007, on the guide right now. That is just the generic TV.com placeholder value for episodes that don't have a known air date.
*puh* låter braAKS skrev:Hoppas det inte stämmer. Senast jag hörde nåt så var det oktober som gällde...
AKS skrev:BSG får en prequel/spinoff!! Jag kan knappt fatta att det är sant... "Caprica" ska den heta och utspela sig före händelserna i BSG. Åh gud, vad spännande det ska bli att se vad det blir av det här!
http://www.thefutoncritic.com/cgi/pr.cg ... 426scifi02
adolvsson skrev:Läste det tidigare idag på Sci Fi Wire och vart minst lika exalterad som du, och då blev jag ändå inte klok på om det var en TV-film eller serie det handlade om, så det här gläder mig en hel del.
noike skrev:adolvsson skrev:Läste det tidigare idag på Sci Fi Wire och vart minst lika exalterad som du, och då blev jag ändå inte klok på om det var en TV-film eller serie det handlade om, så det här gläder mig en hel del.
Tyckte det framgick rätt tydligt att det var en tv-serie.
AKS skrev:BSG får en prequel/spinoff!! Jag kan knappt fatta att det är sant... "Caprica" ska den heta och utspela sig före händelserna i BSG. Åh gud, vad spännande det ska bli att se vad det blir av det här!
http://www.thefutoncritic.com/cgi/pr.cg ... 426scifi02
Oj, jag som tycker kameraanvändningen är en av de bästa sakerna med BSG!malavel skrev:Det här var den sämsta skit jag någonsin sett!
Att du lyckas hålla dig från tv'n, själv var jag helt fast efter bara miniserien. Lätt en av de absolut bästa serierna jag sett på.malavel skrev:Lyckades se miniserien och de två första avsnitten innan jag fick nog.
Kameraanvändningen är lite okonventionell, vilket i min mening gör serien mycket bättre. Tex så kan splitter från explosioner slå i kameralinsen, eller så kan kameran följa med en missil mot sitt mål osv. Sånt tycker jag är skitsnyggtAKS skrev:Jag måste erkänna att jag inte ens tänkt på kameraanvändningen i BSG. Me =.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare