noike skrev:Jo, Dave från I Robot, You Jane i senaste the Inside.
Det missade jag, vem var han?
Han som brände ner saker.Illyria skrev:noike skrev:Jo, Dave från I Robot, You Jane i senaste the Inside.
Det missade jag, vem var han?
Kickan skrev:det är säkert redan skrivet, men jag följer aldrig the inside annars, men spottade just Jayne, eller ja Adam Baldwin där :-) Alltid trevligt...
Kickan skrev:det är säkert redan skrivet, men jag följer aldrig the inside annars, men spottade just Jayne, eller ja Adam Baldwin där :-) Alltid trevligt...
Garim skrev:Eliza Dushku ikväll kl 21.00 på SVT1 i City by the Sea (Robert De Niro har huvudroll). Jag vet inget om filmen i övrigt.
adolvsson skrev:Garim skrev:Eliza Dushku ikväll kl 21.00 på SVT1 i City by the Sea (Robert De Niro har huvudroll). Jag vet inget om filmen i övrigt.
James Franco är med också. Om en polis som börjar misstänka att hans son är gärningsmannen till något brott han undersöker. Baserad om en såndäringa sann historia. Om det är den jag tror det är, vilket jag tror att det är. Gick upp på bio i staterna under en annan titel. Har varit nyfiken på den sedan innan den kom, men inte tillräckligt säker för att faktiskt hyra den. Så, tack för huvvet upp.
Binchy skrev:Hoppas jag inte skrivit det här redan...
Garim skrev:Binchy skrev:Hoppas jag inte skrivit det här redan...
BF?
Binchy skrev:Garim skrev:Binchy skrev:Hoppas jag inte skrivit det här redan...
BF?
Eh, va?
Gick tillbaka några sidor och såg att jag skrivit en hel del om Miss Congeniality 2...
Rombat skrev:Skådis-spotting? Då skulle jag vilja passa på att spotta på den där Sting.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]