America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav carre » ons apr 05, 2006 22:41

Tinwiel skrev:
Matt skrev:svenska topmodel är verkligen dåligt den här säsongen. det är bara Herve som är bra. han är i antm klass

Utseendemässigt så tycker jag att hon med afrohåret och fräknarna är jättefin. Men hon ser ju totalt uttråkad ut på varje kort så det funkar inte....

jag har sett typ ett halvt avsnitt och hon var den enda som stod ut. sen var det roligt för det vart nån öststatsbrutta som vart värsta bitchig. men som sagt.
svenska topmodel har aldrgi vart nått att hänga i granen..
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » ons apr 05, 2006 22:47

ey skrev:
Tinwiel skrev:
Matt skrev:svenska topmodel är verkligen dåligt den här säsongen. det är bara Herve som är bra. han är i antm klass

Utseendemässigt så tycker jag att hon med afrohåret och fräknarna är jättefin. Men hon ser ju totalt uttråkad ut på varje kort så det funkar inte....

jag har sett typ ett halvt avsnitt och hon var den enda som stod ut. sen var det roligt för det vart nån öststatsbrutta som vart värsta bitchig. men som sagt.
svenska topmodel har aldrgi vart nått att hänga i granen..

Jo för förra säsongen var Emilie med ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » fre apr 07, 2006 1:36

6.06

YOU HAVE GOT TO BE KIDDING ME!!! x10000000000000000000000000000

Jade är en av de mest vidriga personerna, EVER, plus ett totalt misslyckats uppdrag - och hon får stanna.

:evil:
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » fre apr 07, 2006 7:12

6x06

Usch, Tyra är bara crueel!! Jag blev så lurad när hon ramlade, mest eftersom jag såg den dära "Top Model Special: Tyra Banks" på tv3, och där sa alla att de tyckte hon jobbade för hårt nu för tiden och att hon kommer att slita ut sig. Åh, vad hon lurade mig :P

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre apr 07, 2006 15:24

6.6

Jag blev också lurad av Tyra samtidigt som något i mitt bakhuvud sa att "Okej, hon tycks vända ut och in på sig framför kameran, men skulle *hon* som har ett val, se till att de gjorde en så stor grej av hennes sjukdom/utmattning?" Så jag blev inte så förvånad då hon hoppade upp som gubben i lådan, men visst var jag lurad också. Det var riktigt elakt.

Jade kvar? WTF? Nu är det avgjort: hon är en häxa och har förtrollat juryn.

Och jäkla UPN: den tredje jävla top model-tjejen som ska vara med i Veronica Mars denna säsong?! Jag blir så himla less. Jag "tas ut ur" händelserna då jag blir tvungen att tänka på ANTM under ett VM-avsnitt. Lyckligtvis vann inte Jade i alla fall. Kan ni tänka er vilken mardröm?
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre apr 07, 2006 18:46

6.06
AKS skrev:Och jäkla UPN: den tredje jävla top model-tjejen som ska vara med i Veronica Mars denna säsong?! Jag blir så himla less. Jag "tas ut ur" händelserna då jag blir tvungen att tänka på ANTM under ett VM-avsnitt. Lyckligtvis vann inte Jade i alla fall. Kan ni tänka er vilken mardröm?

Om vi ska tänka på det sättet så var det ju "tur" det blev Furonda, fast Jade hade ju inte en chans på den utmaningen.

Jag blev så sjukt jäkla besviken på UPN, igen, när jag läste pressreleasen för 2.17. DAMN THEM! Om de inte slutar med de här dumheterna till nästa säsong så... arrrgh! :evil:
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » fre apr 07, 2006 20:04

AKS skrev:6.6

Jade kvar? WTF? Nu är det avgjort: hon är en häxa och har förtrollat juryn.

Mer utav en demon, att kalla henne häxa skulle vara att nervärdera Willow och Taras släkte ;)

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre apr 07, 2006 20:43

Too true, HeY, too true...

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör apr 08, 2006 2:26

Vad jobbigt det är att det är BF-träff i helgen och jag inte får se avsnittet förräns tidigast på söndag.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav LWes » lör apr 08, 2006 14:34

Illyria skrev:6.06
AKS skrev:Och jäkla UPN: den tredje jävla top model-tjejen som ska vara med i Veronica Mars denna säsong?! Jag blir så himla less. Jag "tas ut ur" händelserna då jag blir tvungen att tänka på ANTM under ett VM-avsnitt. Lyckligtvis vann inte Jade i alla fall. Kan ni tänka er vilken mardröm?

Om vi ska tänka på det sättet så var det ju "tur" det blev Furonda, fast Jade hade ju inte en chans på den utmaningen.

Jag blev så sjukt jäkla besviken på UPN, igen, när jag läste pressreleasen för 2.17. DAMN THEM! Om de inte slutar med de här dumheterna till nästa säsong så... arrrgh! :evil:

Men det är ju bra! Det är bra för Veronica Mars, för dom som ser ANTM sitter kvar och ser VM för att få se ANTM-deltagaren. Jag tycker verkligen inte att det är något som helt dåligt.
Jävlar vad Jade var dålig på den där tävlingen! QUESTIONS, vad är det? Hon måste ju vara extremt DUM för att inte förstå hur det går till!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Illyria » lör apr 08, 2006 14:48

6.06
LWes skrev:Men det är ju bra! Det är bra för Veronica Mars, för dom som ser ANTM sitter kvar och ser VM för att få se ANTM-deltagaren. Jag tycker verkligen inte att det är något som helt dåligt.
Jävlar vad Jade var dålig på den där tävlingen! QUESTIONS, vad är det? Hon måste ju vara extremt DUM för att inte förstå hur det går till!

Nej, det är inte bra, och VM drar ingen direkt publik från ANTM faktiskt. Jag tycker mer det är negativt, i stil med Paris Hilton. Hoppas verkligen det är slut på dumheterna nu. Jag gillar ANTM, men den har inget med VM att göra - det finns ingen anledning att blanda in någon från Top Model.

Ibland har de riktigt roliga textningar, som till Jade när hon inte fattade vad hon höll på med. "Not a question!" "Question! Question! Question!".
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » lör apr 08, 2006 15:38

Illyria skrev:6.6
Ibland har de riktigt roliga textningar, som till Jade när hon inte fattade vad hon höll på med. "Not a question!" "Question! Question! Question!".

Ja, det där fick en :D av mig.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » sön apr 09, 2006 21:39

6x6
Ja, vad säger man, jag har inte så mycket mer att tillägga (dessutom såg jag avsnittet i fredags men har inte hunnit skriva innan nu). Jag tyckte att Jade hade ett annorlunda, inte så vackert, men ändå lite spännande utseende i början, men nu tycker jag bara att hon är ful. Jävla hagga, du åker ut snart ändå. Och Nnenna lyssnar på henne! Inte smart.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav carre » mån apr 10, 2006 19:12

Tinwiel skrev:6x6
Ja, vad säger man, jag har inte så mycket mer att tillägga (dessutom såg jag avsnittet i fredags men har inte hunnit skriva innan nu). Jag tyckte att Jade hade ett annorlunda, inte så vackert, men ändå lite spännande utseende i början, men nu tycker jag bara att hon är ful. Jävla hagga, du åker ut snart ändå. Och Nnenna lyssnar på henne! Inte smart.

alltså, hon är inte rolig på några sätt, bara en bitch mot andra för att det går dåligt för henne själv...
åker hon inte ut snart så blir det smisk! och inte på ett bra sätt!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tob » tis apr 11, 2006 14:07

6.6
Men då. Mollie har kanske inte varit fullständigt träffsäker, eller ens, bland de bästa på många av momenten och i synnerhet inte i detta avsnittet. Men hon var min favorit ändå och nu är hon borta. Crap. Dessutom åkte hon ut mot Jade som måste vara en ohyggligt självupptagen och egocentrisk människa.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor apr 13, 2006 23:29

6x7
Jaha, så åker Leslie ut. Jag tyckte att hon var riktigt vacker, men domarna har rätt, hennes "walk" var förskräcklig. Hon borde ha övat som en galning på det...I övrigt hände det väl inte så mycket i avsnittet.. jo, fight mellan Brooke och Nnenna (jag vill fortfarande skriva Mnenna, eeey ;) ) men den var inte så underhållande egentligen.

Hur svårt kan det egentligen ha varit att göra den där långsamma snurren som dom skulle göra inför domarna? Eller blir det så mycket dundersvårare när man har högklackat på sig (jag har aldrig högklackat själv så jag har ingen aning...)? Nästan alla var ju jäääättedåliga på det... men dom blev väl nervösa.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tinwiel » tor apr 20, 2006 17:56

6x08
Man vafaaaan! Nu blir jag upprörd! Dom tänker fylla igen Danielles glugg mellan tänderna. VA! VA! Det är ju supercharmigt! Om dom fyller igen den så blir hon ju "vanlig", en i mängden. Borde hon inte kunna ha en karriär ändå? Jag som är så förtjust i gluggar.. :( Whyyyy...

Att Brooke åkte ut var rätt så väntat, för hon har varit väldigt osäker hela tiden, men jag tyckte ändå att jag vande mig vid hennes rätt så speciella utseende och tyckte att hon var jättesöt. Jaja, fejk-Jade får vara kvar istället. Coolt att juryn genomskådade hennes gråtförsök. :rolleyes:

Nnenna, gör slut med din igel till pojkvän nudå, du verkar ju ändå inte vara så övertygad om att han är nåt att hålla fast vid. Kom igen!!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » fre apr 21, 2006 0:26

6.8

Jag börjar bli less på Nnenna. Hon tycks helt fixerad vid sig själv. Hon tyckte inte ens illa om att hennes kille kom, hon var "indifferent". Helt seriöst, jag får diviga och självupptagna vibbar från henne som matchar Jades men uttrycks på ett helt annat sätt. Riktigt tråkig är hon också. Sen är hon ju vackrare än Jade, men de två är jag less på nu.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre apr 21, 2006 2:07

6.08
Nej, inte Brooke! Jag hade verkligen börjat gilla henne, även om hon inte tog så bra bilder.
Jag tycker absolut inte de ska tvinga Danielle att göra något åt gluggen om hon inte vill det! Hår är en sak, men tänder...
Jade är falsk och tråkig och hemsk. Nnenna är inte så kul, men hon har ett väldigt starkt modellutseende.

preview 6.09 Vart ska de åka denna säsongen?
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » fre apr 21, 2006 9:12

6.8

Alltså detta med tänderna (Danielle) riktigt obehagligt. Men iom att de *absolut* vill att hon ska göra det så lär hon ligga bra till närmsta veckorna. Om de hade sett henne åka ut de närmsta 2-3 veckorna borde de väl bara ha tänkt "äh, whatever, hon är inte antm ändå". Jag skulle bli helförbannad om Danielle blir tvingad att göra nåt åt sin glugg och sedan åker ut inom två eller tre program. Det skulle i så fall vara ett övergrepp från domarnas sida för då har hon gjort nåt hon inte vill (som om nån skulle säga till mig; förminska dina bröst annars så kommer nån annan att väljas före dig) och hon har inte ens fått nåt för det.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tob » fre apr 21, 2006 19:47

6.8
Mycket synd att Brooke åkte ut. Hon har blivit lite av en favorit sen Mollie åkte ut. Tycker hon har ett speciellt utseende och ser naturligt snygg ut.

Nnenna har jag aldrig gillat. Förstår inte vad ni såg hos henne från början heller, tycker alltid hon har haft arroganta och märkvärdiga tendenser även om det inte alls är så hopplöst illa som Jade.

Joanie är nog min favorit nu. Hon är så oerhört söt och vacker.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav AKS » fre apr 28, 2006 16:33

Höll på att posta detta i realityserie-tråden först. Lär nog hända nån gång också. :)

6.9
Ding dong the Bore is dead! Yay! Precis vad jag hoppades på hela tiden för det kändes som att tiden stod still så fort Nnenna dök upp i rutan. Och det har jag tyckt i flera veckor nu. Dessutom har hon inte gjort nåt riktigt bra foto på senare tid så det var rätt person som åkte.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » fre apr 28, 2006 22:49

AKS skrev:Höll på att posta detta i realityserie-tråden först. Lär nog hända nån gång också. :)

6.9
Ding dong the Bore is dead! Yay! Precis vad jag hoppades på hela tiden för det kändes som att tiden stod still så fort Nnenna dök upp i rutan. Och det har jag tyckt i flera veckor nu. Dessutom har hon inte gjort nåt riktigt bra foto på senare tid så det var rätt person som åkte.

Håller med och fan vad jag älskar den här "realityserien"

Och fan vad jag älskar Sara
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Illyria » fre apr 28, 2006 23:22

6.09 De senaste fotona Nnenna tagit, dockan osv, har inte varit bra, men jag är ändå förvånad att de inte skickade hem Furonda. Tänker på alla challenges Nnenna vunnit osv.

Roligast var Furondas "massage" och Danielle som inte brydde sig om hur blommorna skulle vara i vattnet utan bara slängde i alla. Danielle är min nya favorit, tur de inte fixade hennes tänder för mycket.

6.10 var mest recap, plus några extra scener. Gina... :eek:
Molly borde varit kvar längre.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » lör apr 29, 2006 19:44

s6e09
alltså, nnenna vart skittråkig men jag vet inte om jag tycker att hon skulle åkt ut än, hon hade så jäääävla mycket potential. jaja, jag blev inte direkt ledsen, kanske lite för jag inte får se på henne. hon skulle vara perfekt att bara muta och kolla på bara för hon är så snygg.
danielle är asball, jag älskar henne!
saknar brooke, jag tycker nästan hon var den snyggaste av alla, iaf nu i slutet, hennes utseende växte verkligen. kvällen hon blev hemskickad vart hon ju assnygg!
hoppas de gör nått kul i thailand nu!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » tis maj 02, 2006 0:18

6x09
Tur att Danielle fick ha lite glugg kvar, även om jag fortfarande är sur för hela grejen..

Jag blev lite förvånad att Nnenna åkte ut redan. Även om hon är tråkig och inte har utvecklats så mycket så är hon ändå slående vacker, och kan säkert bli en framgångsrik modell. Meeen, jag bryr mig inte så mycket, jag har andra favoriter. Jag förstår dock inte vad domarna ser i Furonda. Visst, hon tar bra bilder, det kan jag hålla med om, men hon är verkligen inte vacker IRL. En sån som Brooke hade ju ett speciellt utseende också, men hade en varm och vacker utstrålning och snart så tyckte jag att även hennes speciella drag var vackra. Det gäller inte Furonda. Dessutom är hon hemskt spinkig...

Joanie börjar bli en favorit hos mig nu, jag gillar hennes bilder, tycker att hon verkar sympatisk, även om hon ser lite "vanlig" ut "in person". Helt kär är jag fortfarande i Danielle, både med större och mindre glugg. Hon är både vacker, duktig och supercharmig. Jag håller på Danielle!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Matt » tor maj 11, 2006 23:31

6x11

Nu får de fan skärpa sig och skicka hem Jade nån gång. skitsamma om Sara provade på Joanies poser lite. Saras bild blev helt enorm. Det blev Joanies också. Hon har chans att vinna. Jag tror att det blir antingen Joanie eller Danielle. Men jag hoppas på Sara i final.

6x12

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » lör maj 13, 2006 11:55

s6e12
hoppas danielle och joanie kommer till final nu bara. och danielle vinner. men jag blir inte ledsen om joanie vinner heller. bara inte jade slår nån av dem, det hade varit förjävligt. hon är för gammal hursom.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » lör maj 13, 2006 12:08

6.12

Tror inte vi behöver oroa oss för Jade. Cover Girl har garanterat vetorätt och skulle aldrig godkänna en person som Jade. Vem skulle vilja köpa smink som en sådan idiot gör reklam för? Jag menar, hon förstår helt ärligt inte hur hon framstår i andras ögon. Ingen självinsikt alls. Nej, en sån person kommer Cover Girl inte att vilja ta i med tång ens. Kvar: Joanie och Danielle och om de erbjuder Danielle talpedagog så kanske hon får vinna för hon är bäst på att ta foton enligt mig.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör maj 13, 2006 15:01

6x12
Att Sarah skulle åka ut var ganska väntat, hon var lite för osäker. Jade är duktig men hennes ansikte är fortfarande för "otilltalande", och med det menar jag inte fult utan bara.. ja, otilltalande. Jag håller ju på Danielle hela vägen, och jag blev så nervös att hon skulle åka ut den här gången. Visst, om hon ska prata i reklamfilmer så måste hon träna på accenten, men som AKS sa, ge henne en talpedagog och lite tid så löser det sig. Såklart hon kan slipa bort dialekten, dom kan ju inte dissa henne pg av det. Joanie tar väldigt bra kort också men Danielle har mer "personlighet", är vackrare, tar också bra kort och jag tycker dessutom att hon verkar vara en härlig person. Målmedveten, duktig och rolig och snackar inte lika mycket skit som Joanie.

Jag hoppas att AKS har rätt, att dom inte kan välja Jade, för jag vill INTE att hon ska vinna. Joanie, ja det går väl bra, men Danielle! Yay! Yay!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film