(19:42:06) (kaffe|disk) noike: Det är precis bisarrt att du och adolvsson tycker det är en sådan kvalitetsskillnad.
(19:42:16) (kaffe|disk) Jag tycker också det är bra, men inte SÅ mycket bättre.
noike skrev:Som Hudson Hawk -- 90-talets Citizen Kane.
caffeineaddict skrev:5.11:Någon mer som skrattade hysteriskt åt cliffhangern? Det går inte att dö i den här serien. Alltså, har någon större karaktär överhuvudtaget dött på riktigt någon gång?
caffeineaddict skrev:5.11:Någon mer som skrattade hysteriskt åt cliffhangern? Det går inte att dö i den här serien. Alltså, har någon större karaktär överhuvudtaget dött på riktigt någon gång?
LWes skrev:5x11
Jag fick Massa Daredevil-vibbar av cliffhanger-scenen, med en cool munk och så.
Det som skulle göra serien från bra till ultimat är om Vaughn när han kommer tillbaka ÄR EN SUPERHJÄLTE MED DRÄKT OCH ALLT!
Garim skrev:LWes skrev:5x11
Jag fick Massa Daredevil-vibbar av cliffhanger-scenen, med en cool munk och så.
Det som skulle göra serien från bra till ultimat är om Vaughn när han kommer tillbaka ÄR EN SUPERHJÄLTE MED DRÄKT OCH ALLT!
5x11 Det var väl Elektra som var hos munkar? Och, det där med att spendera tid hos munkar har väl varannan superhjälte gjortKommer på batman på rak arm... Men, visst, det ska bli spännande att se vad de gör med Vaughn nu - även om jag inte håller med om att han ska vara superhjälte med dräkt
Chosen skrev:Kan någon svara till mig när de träffade Vaughn?
Im all, have i missed it? Tell me
Illyria skrev:Chosen skrev:Kan någon svara till mig när de träffade Vaughn?
Im all, have i missed it? Tell me
Vi fick se att Vaughn fick ett meddelande om att Isabel hade fötts, sen säger Syd till Jack att det var svårt att ljuga för Will om att Vaughn är död.
adolvsson skrev:Vilket får mig att undra - är det något jag har missat, eller skötte dom det bara lite halvtaskigt?!
adolvsson skrev:Vilket får mig att undra - är det något jag har missat, eller skötte dom det bara lite halvtaskigt?!
Illyria skrev:Studera detaljerna så är det något som är planerat: i förra avsnittet efter barnet fötts säger Jack "I'll take care of it" och sen får vi se hur Vaughn får meddelandet om dotterns födsel. Även konversationer mellan Jack och Syd tidigare när Vaughn nämnts har aldrig gåt ut på att Syd pratar om att Vaughn är död, bara att det är svårt utan honom och hon saknar honom.
Det är inte speciellt komplicerat och definitivt inte halvtaskigt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare