love_buffy_4ever skrev:vilket avsnitt är det angel går ut i solen mot buffy o kysser henne?
Forever Chosen skrev:love_buffy_4ever skrev:vilket avsnitt är det angel går ut i solen mot buffy o kysser henne?
Bör vara "I Will Remember You"
love_buffy_4ever skrev:oj förlåt, jag glömmer jämt att spoilermärka...
sen har jag ännu en fråga, är det nån som har koll på exakt vilka avsnitt buffy är med i angel, från säsong 1-5?? skulle vara mycket tacksam om nån visste o kunde skriva det till mig :)
CheeseGuy skrev:love_buffy_4ever skrev:oj förlåt, jag glömmer jämt att spoilermärka...
sen har jag ännu en fråga, är det nån som har koll på exakt vilka avsnitt buffy är med i angel, från säsong 1-5?? skulle vara mycket tacksam om nån visste o kunde skriva det till mig
(Spoiler för hela Angel)Hon är bara med i I Will Remember You (1.08) och Sanctuary (1.19). Man ser henne i en drömsekvens i Soul Purpose (5.10) och på avstånd i The Girl In Question (5.20) också, men i båda fallen ser man inte ansiktet, och det är inte SMG.
twistability skrev:11 stycken röster på I will remember you?! Herregud, den såpoperan ger jag inte mycket för.![]()
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare