eriked skrev:hence: Joss equals God
eriked skrev:Hehe :oops: Vet inte hur jag läste din post
Men nu får förklara dig lite..J-man är visserligen inte perfekt men det är väl knappast T-boy heller?
Tinwiel skrev:Vilket tjat det har varit om den här serien dom senaste dagarna..
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Vilket tjat det har varit om den här serien dom senaste dagarna..
Tja, du vet, den är ju faktiskt en helt okej liten serie.
![]()
Och bara två avsnitt kvar... två... två... smärta.
Tinwiel skrev:Ja, ni har ju lyckats med att få mig intresserad, efter allt tjat.
Men jag vill ladda på DC, inte på torrents. Torrents fuckar med mitt internet för tillfället.
CheeseGuy skrev:Apropå det och Tim vs Joss-diskussionen så är förresten Shawn Ryan störst gud för mig.
noike skrev:CheeseGuy skrev:Apropå det och Tim vs Joss-diskussionen så är förresten Shawn Ryan störst gud för mig.
Hade det inte varit för att the Unit är så tråkig så hade jag hållt med dig.
CheeseGuy skrev:Tinwiel skrev:Ja, ni har ju lyckats med att få mig intresserad, efter allt tjat.
Men jag vill ladda på DC, inte på torrents. Torrents fuckar med mitt internet för tillfället.
Men om du ser en serie för att det har tjatats om den, varför inte se, till exempel, The Shield? Inget ont om The Inside, men den är inte i närheten.
Tinwiel skrev:Varför ska man se the Shield då? Har den en lika stark uppsättning karaktärer som Homicide, om man nu ska ta min favoritpolisserie som exempel. Arcar? Drama?
Tinwiel skrev:Har den en lika stark uppsättning karaktärer som Homicide, om man nu ska ta min favoritpolisserie som exempel. Arcar? Drama?
Off skrev:Kommer förresten vara mumma att se Insideavsnitten i ordning. 1x11 var riktigt bra men kan nog bli bättre när man får se allt i sträck.
Tinwiel skrev:Homicide, om man nu ska ta min favoritpolisserie som exempel.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Homicide, om man nu ska ta min favoritpolisserie som exempel.
Som om jag inte älskade dig nog redan! :lovebunny: Homicide, världens näst bästa TV-serie!
noike skrev:Du däremot är en väldigt dålig dealer. S6 och 7 + Film?
caffeineaddict skrev:noike skrev:Du däremot är en väldigt dålig dealer. S6 och 7 + Film?
Alltså, hade jag FÖRST varit i Norrköping och SEDAN på träffen hade du kunnat få låna DVD:erna. Men jag ska göra ett försök att hitta rippar under påskveckan. Just nu har jag ingen möjlighet att göra något alls.
noike skrev:Jaja, jag har tålamod, jag ville bara slå på någon. adolvsson vill inte Green Wing:a med oss hos Ankh nästa vecka. Han ser hellre på In Justice.
Tinwiel skrev:Japp, jag älskar Homicide, men det var längesen jag såg den. Det var när jag bodde hemma och vi hade tre kanaler. Men vissa serier etsar sig fast i minnet liksom.
Tinwiel skrev:noike: Att sträckse serier är det bästa, jag gillar inte alls att behöva vänta en vecka till nästa avsnitt.. man kommer ur "stämningen" liksom. Det är inte det som är problemet, det är att få tag på och ha plats. Det är ett evigt raderande hela tiden..
noike skrev:Tinwiel skrev:noike: Att sträckse serier är det bästa, jag gillar inte alls att behöva vänta en vecka till nästa avsnitt.. man kommer ur "stämningen" liksom. Det är inte det som är problemet, det är att få tag på och ha plats. Det är ett evigt raderande hela tiden..
Hade du bott närmare så hade du kunant få låna mina dvder -- men du kanske kan göra likadant med posers? om du ber honom snällt alltså.
Tinwiel skrev:Suck... vad besvärliga ni är...![]()
Ok, jag kan testa några avsnitt av vardera serien.. det är bara det att The Shield är redan flera säsonger, vilket ställer helt andra krav på att jag ska få tag på avsnitten och ha plats på hårddisken, än en helt ny serie på hittills 11 avsnitt...
Tob skrev:1.11 Fantastiskt bra. Kanske det allra bästa avsnittet hittils.
Förhörs scenen mellan Rebecka och Salt. Så jäkla intensiv, så jäkla bra, och så jäkla fatnastisk.
Approå Shield eller The Inside. Jag gillar The Inside mer men då har jag inte sett mer än 6-7 avsnitt av The Shield. Så känner du dig inte motiverad att dra igång en serie på 5 säsonger så försök få tag på The Inside, det är fan guld rakt igenom, speciellt om man är svag för psykologiska thrillers.
Tinwiel skrev:Tob skrev:1.11 Fantastiskt bra. Kanske det allra bästa avsnittet hittils.
Förhörs scenen mellan Rebecka och Salt. Så jäkla intensiv, så jäkla bra, och så jäkla fatnastisk.
Approå Shield eller The Inside. Jag gillar The Inside mer men då har jag inte sett mer än 6-7 avsnitt av The Shield. Så känner du dig inte motiverad att dra igång en serie på 5 säsonger så försök få tag på The Inside, det är fan guld rakt igenom, speciellt om man är svag för psykologiska thrillers.
Du har inte sparat dom på datorn?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare