ey skrev:hrm, det här togs upp innan i IRC-kanalen men jag kan ta upp det här igen.
man röstar (väl?) på karaktärer i bara btvs (dvs allt som har med angel att göra får man faktiskt försöka att räkna bort) för annar skulle vi ju haft alla ats-karaktärer med, också.
CheeseGuy skrev:ey skrev:hrm, det här togs upp innan i IRC-kanalen men jag kan ta upp det här igen.
man röstar (väl?) på karaktärer i bara btvs (dvs allt som har med angel att göra får man faktiskt försöka att räkna bort) för annar skulle vi ju haft alla ats-karaktärer med, också.
Aha. Eller? (Angel säsong 1)Vad gör Wesley på listan i så fall? Det finns ju många karaktärer som har större roller och hinner göra ett starkare intryck än han under sin tid i Buffy. Borgmästaren och medlemmarna i trion, till exempel.
Egentligen borde vi ha gjort det här för hela Buffyverse.
ey skrev:CheeseGuy skrev:ey skrev:hrm, det här togs upp innan i IRC-kanalen men jag kan ta upp det här igen.
Aha. Eller? (Angel säsong 1)Vad gör Wesley på listan i så fall? Det finns ju många karaktärer som har större roller och hinner göra ett starkare intryck än han under sin tid i Buffy. Borgmästaren och medlemmarna i trion, till exempel.
Egentligen borde vi ha gjort det här för hela Buffyverse.
jo. allt är ju lite knasigt...
ey skrev:man röstar (väl?) på karaktärer i bara btvs (dvs allt som har med angel att göra får man faktiskt försöka att räkna bort) för annar skulle vi ju haft alla ats-karaktärer med, också.
A bear skrev:Allesammans är ju karaktärer som BÖRJAR i Buffy, även om åtminstone två av dem har sina bästa ögonblick i Angel. Så om man ser det som "Buffykaraktärer oavsett vilken av de två serierna de är i för tillfället" så...
twistability skrev:Jag saknar Andrew, Jonathan, Kennedy, Principal Wood och alla Big Bads till exempel. De borde varit med istället för Darla som jag inte ens minns vem det var?
twistability skrev:Kom på vem hon var sen. Jag har bara sett serien en gång så..Zaxx skrev:e="Zaxx"]För att citera Monica i "Friends":
OH MY GOD!
The Ankh skrev:Alltså.. jag fattar inte den här leken.. när är den slut? Ska man göra samma sak varje dag?
mattek72 skrev:The Ankh skrev:Alltså.. jag fattar inte den här leken.. när är den slut? Ska man göra samma sak varje dag?
Den är slut när det bara finns 1 karaktär kvar!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare