Här behövs fler åsikter från *andra* sidan, dvs. de som älskar B&S!
Avsnittet är hysteriskt. Ett av de roligaste i hela säsong 6. Får betyg 9 av mig. Skrattar mig alltid fördärvad när jag ser Spikes workout... och då Buffy kysser hans örsnibb. En sak om den scenen måste jag dock säga: HUR skulle Xander kunna förstå att Buffy var med Spike. Visst hon är osynlig och det Spike gör ser skumt ut men i Xanders värld är det nog mycket lättare att bara tro att Spike är pervers än att tänka att Buffy skulle vara med Spike av alla varelser. Förväntar man sig inte det ser man inte det.
För att illustrera det som gör avsnittet så roligt får ni dessa citat för att väcka minnet av vissa scener:
Spike: Ah-ah-ah! This flapjack's not ready to be flipped. (what??)
Xander: Sorry! Her clothes are ... invisible ... too.
'All work and no play make Doris a dull girl'
Spike: A man shouldn't use immortality as an excuse to let himself go. Gotta keep fit for the killing.
Xander: Yuh-huh.
Buffy: Who are you?
Andrew: Andrew. I summoned the flying monkeys that attacked the high school? During the school play, you know?
Warren: It's Tucker's brother.
Jonathan: Yeah, it's Tucker's brother.
Buffy/Willow: Ohh.
Och Zaxx du är inte ensam om att vara en B+S shipper, kanske lite ensam här, men inte i allmänhet. Jag är iaf en

Trots att han är vad han är har de kemi (tänk scenen med tändaren!) och han är så generös i sina försök till att ge henne kärlek. Det gör honom underbart söt trots sina missar, vissa mer svårförlåtliga än andra.
Me like: Vändningen som kommer i slutet av detta avsnitt. Trots att början och slutet har samma dystra stämning har slutet en positiv anda som jag verkligen saknat och välkomnar! Trion, för roliga!
Me don't like: Trion, för fåniga. Buffy skriver på helt fel tangenter på socialkontoret och Spike måste vara tokig som tror att det är ett spöke som krockar med honom, spöken är väl inte solida för sjutton.
Fasen vad skoj: gänget som Buffy stöter ihop med. Något osynligt stöter in i dem och säger "Hey, I'm walking here" och de reagerar knappt. 'How rude' verkar de tänka, de måste ha bott i Sunnydale länge
Slutar med ett härligt och klokt citat från Spike:
"Free of life? Got another name for that. Dead."